Et ole kirjautuneena.
Tossa syksyllä 2000 kun tilattiin paintball-onlineltä jenkkilästä 10 mutka-maski-loaderi-kaasupullo -pakettia, niin ne tuli ilman tulleja ja alveja, sitten yhet teki uuden tilauksenpari mutkaa, pari kaasupulloo, kolme loaderia, niin johan narahti.
Jussi / Nääsville Predators
I used to be schizophrenic, but now we are OK
Poissa
Mulla luki ensimmäisen tilauksen osoitekortissa \"Asiakas talletettu tullin tietokantaan.\" Seuraavalla kerralla yllättäen tuli sitten kaikki maksut maksettavaksi. Hauskintahan asiassa oli se, että tuossa ensimmäisessä tilauksessa ei ollut edes mitään tullattavaa...tuli kämmättyä sekin mahdollisuus
Veni, Vidi, Pinxi!
Jari Tuukkanen
Viper / PLF ry / Äänekosken Huima
Next-Nature Extreme
SPBL:n hallitus
Poissa
Aika oikeita lukuja jengiltä ... tulli ja verot, sit tietty tekstiileissä on 35% \"rangaistustulli\" (koska tekstiileitä voidaan tehdä Suomessakin?!?!) jne.
Ite oon tullu lopputulokseen, että parempi panna joku toinen hommiin ja maksaa sille kuluista kun alkaa ite säätämään\"vain muutaman erkkimerkin tähden\". Jos on jossain jotain ongelmaa, kamaa uupuu tai on jo valmiix rikki, niin eipähän tarvi itse säätää. Tätä varten meillä on firmat jotka ottaa omat välistä, MUTTA myös _vastuun_.
T: A.D, Heterot
Poissa