Et ole kirjautuneena.
Jos joku merkkain on juuri tullut markkinoille, voiko kenelläkään olla sitten paljon sitä kokemusta=)? Mutta UnderTaker, näytähän niille siellä Lahdessa.
All work and no play makes Jack a dull boy
Poissa
Kyllä joku on aina ostanut sellasen vasta markkinoille tulleen aseen ja pelannut sillä jonkin aikaa. Täällä vois sit kertoa vaikka kokemuksista...
Mitä mä niille näytän? Sen että mä en osaa pelata! Se kyllä onnistuu.
-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-
Poissa
No vaikka sitten niin...kuhan jotain näytät.
Poissa
Juu kyllähän kokkeri on pirun hyvä mutka ottaen vaan huomioon sen, että se toimii ja ei se edes ole henkimailman hommia laittaa sitä kuntoon kunhan oppii perusasiat.
Itselläni tosin oli pirusti säätämistä ja veivaamista omassa. Jotain varmaan kertoo, että olen pelannut kokkerillani viidessä turnauksessa ja yhdessä se on toiminut kokoajan ilman ongelmia, mutta jos sinusta on mukavaa säätää ja rakennella kaikennäköisiä patentti ratkaisuja niin kokkeri on kuin tehty sinulle.
Lisättäköön vielä, että tiedänpähän kokkerin toiminnasta kaiken kiroilun ja hampaitten kiristelyn jälkeen enemmän kuin suurin osa enkelin käyttäjistä omastaan.
Siis kokkeri(wanha) tekee sinusta joko gurun tai hermoraunion.
Loiva alias Hgae/pbt Quickshop/Brotherhood Of Teltta
Loiva alias Hgae/pbt Quickshop/Brotherhood Of Teltta/Takeover Bronze
Poissa
JEAH!!! Mun mielestä paras aloittelija mutka on käytännössä mikä vaan uusi kulma, sillä se \"kamulta\" ostettu vanha sotakone on kuitenkin aina paskana. Sen kulman voi sitten myydä vittuun ja ostaa mielensensä kulman kun on ekana tutustunut lajiin ja tietää millasen mutkan haluu. Sillä tuskin monikaan meistä sillä ekalla mutkallansa nykyään pelaa.
Mister Espoo/ Pienimunaset RY/ efil 4 iskiiv oopsE
-Oppii 141-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Mä olisin ehkä hankkimas itelleni Spyder Tournament Level Plussaa. Oisko se ihan ok vehe näin alottelijalle?
Kauas on pitkä matka.
Kauas on pitkä matka.
Poissa
Hei mitäs sanoisitte tällaisesta Kokkerista, se sisältää tällaiset kamppeet :
Max Air Low Pressure Chamber
Shocktech Bomb 3-tie
Shocktech Ram
Twister
Hammer Kit
Nelson jousisarja
SuperFly boltti
Dye .45-frame hoguen gripeillä
WGP:n Inline regu
Smart Parts Stainless Steel 12\" piippu
Pullo 0.9litranen alumiini pullo
Bulldog II Regu.
Poissa
No ainakin siinä on hyvä 3-tie, Rami ja lpr. Boltti ja regukin ovat mainioita.
Tosta Bulldogin regusta ja alumiini lekasta en kyllä paljon maksaisi.
Mikä runko tossa koksussa on, vertti vai side feed??
Ja sitten tietenkin vielä hinta eli paljonko meinasit tosta maksaa siitähän se kovasti riippuu että kannattaako ostaa...
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
pelaisin mieluummin spyderillä kuin kokkerilla. näin on närhen munat.
Poissa
Sami et kyllä ikinä olekkaan tajunnut mitään.
-Oppii 141-
Iippo / Los Bastardos
Poissa
No niihän se on !!!!!!
Poissa
niinkö?
Poissa
Kyllä !!!
Poissa
Kuis hyvin sä mut tunnet kun voit noin sanoa? Kuka vittu sä ees oot?
Poissa
Mä oon Iippo pelaan peinttiä ja asun Espoossa. Oot tavannut mut niiku melkeen joka turnauksessa viimiset pari kolme vuotta. Onkos sulla huonompi muisti kun mulla, koska viimeksi viikonloppuna jubattiin esinahoista yms...
-Oppii 141-
Iippo / Los Bastardos
Poissa
\"Mies jolle ei vittuilla\" Heh! , no niin koitetaanpa nyt pysyä aiheessa kiinni.
Poissa
niinkö?
Poissa
WooxMan kirjoitti 23.09.2002 klo 16:56:04:
Hei mitäs sanoisitte tällaisesta Kokkerista, se sisältää tällaiset kamppeet :
Max Air Low Pressure Chamber
Shocktech Bomb 3-tie
Shocktech Ram
Twister
Hammer Kit
Nelson jousisarja
SuperFly boltti
Dye .45-frame hoguen gripeillä
WGP:n Inline regu
Smart Parts Stainless Steel 12\" piippu
Pullo 0.9litranen alumiini pullo
Bulldog II Regu.
Kuulostaa mutkalta mitä olen ollut tässä myymässä. Ostappa pois. Jotain kamaa tuosta voi heittää pois ja vaihtaa vakioon, jos haluat ja jos löytyy osat vielä pakista. Bulldog on ollut sen verran käytössä, että en varmaan luovu tuosta, mutta iän wanhat maxflowit siihen vois laittaa puoli ilmaiseksi.
--
Jarkko Tervonen
<!-- e --><a href="mailto:jarkko.tervonen@splatweb.net">jarkko.tervonen@splatweb.net</a><!-- e -->
Poissa
No katsellaan täs nyt vielä, jos ostan sun kokkerin, niin ehdottomasti kaikki osat matkaan mitä siihen kuuluukin, en haluais alkaa ostaa sellaista \"riisuttua\" mutkaa.
Mut katsellaan !
Poissa
Aaargghh ! Voi että sitten inhoan tälläisiä tilanteita, eli mitäs tuumisitte Shokkeri vai Kokkeri
1. Shocker 4x4
- 16\" Smart Parts AA piippu
- 12\" Smart Parts Stainless piippu
- Virtakytkin + Ledi
- Air Assist
- Max Flow 3000psi regulaattori (vaihdettu lyhyt jousi ja nuppi, kuusiokulmalukitus)
- 2 litran kevlar ilmapullo
- liipasintyöt tehty
- runkoon työstetty uudet kierteet sorvaamolla
- 9V modifikaatio tehty
- Droppi
- Musta neopreenisuojus ilmapullolle
- Etukahva
- Viewloader 200
VAI
2. Autococker
-Max Air Low Pressure Chamber
-Shocktech Bomb 3-tie
-Shocktech Ram
-Twister
-Hammer Kit
-Nelson jousisarja
-SuperFly boltti
-Dye .45-frame hoguen gripeillä
-WGP:n Inline regu
-Smart Parts Stainless Steel 12\" piippu
-Pullo 0.9litranen alumiini pullo
-Bulldog II Regu.
Nää on molemmat samanhintasii. Eli mitäs tuumitte kumpi ois se oikea mutka.
Poissa
Niin riippuu mitä sä aiot alkaa sillä mutkallas sit tehdä, siis muutakin kun pelaamaan. Cockeri toimii sekä metsässä että kentällä. Saattaa olla vähän hitaanpi, mutta siitä mä en voi olla varma... Shocker 4x4 on taas varsin iso paketti varsinki kun siin on kiinni toi 2l leka. En lähtis sitä kovin helposti ulkoiluttamaan metsään koon takia.. Toimii kentällä varmaan hienosti..
Poissa
Tuskinpa mä tollasta mutkaa hyllynkoristeeks olisin ostamassa. Tarkoitus olisi alkaa ihan pelaamaan joukkueessa, ja vosishan sitä tietysti joskus käydä puskassakin ramboilemassa. Että silleen !!!
Poissa
Sit on pahempi sanoa. Mä täysin asiaa tuntemattomana ostaisin sen Shockerin, koska se on kuitenkin sähkö. Jos oppii sillä pelaamaan, niin se on varmasti nopeampi kuin vähän viritetty Cockeri. Mutta en tiedä, koska en tunne cockerin toimintaa...
Helpota tilannetta. Älä osta kumpaakaan vaan hanki samantien Enkeli. Maksaa enemmän, mutta...
Poissa
Mä olen kanssa vähän samoilla linjoilla undertakerin kanssa. Vähän makuasia kumpaa pitää parempana. Sen tiedän vaan, että toi kyseinen Shockeri on loistoiskussa. Toi oli mulla ennen tän hetkistä ostajaa ja uudet kierteet, parempi max flown nuppi yms. on mun aikana tehty.
Sammy
Poissa
Säästele vielä pikkusen aikaa ja osta enkeli. Niita saa aika kohtuu hintaan kuitenkin nykyään ja varmasti hyvä ratkaisu jos kerran meinaat jossain joukkueessa pelailla. En tietenkään sano ettei shokkerilla tai kokkerilla voisi pelata mutta pidemmän päälle on halvempaa ostaa suoraan pikkusen kalliimpi ja parempi mutka.
-Luita kaikille-
Poissa