Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#26 2004-07-06 09:27:22

campo
Jäsen
Paikkakunnalta: lappeen Ranta
Rekisteröitynyt: 2001-10-07

Re: XBALL mahdollisuus kaikille joukkueille!

Miltäs näyttää, tuleeko X-divaria koko kesänä?

Raaka Kone on kyllä mukana!

Jos joukkuepula on näinkin suuri, niin olisiko mitään ideaa rukata sääntöjä/peliformaattia vielä enemmän, jotta pienemmänkin rosterin omaavat joukkueet voisivat osallistua.

Muutokset voisivat olla tyyliin:
-pidempi tauko pelien välissä
-pyyhkeen saa heittää kentälle useammin, jos joku kusee

Kuitenkin niin ettei "äksämäisyys" häviä. Muut henkilöt kuin minä osaavat varmasti kertoa miten tämä olisi toteutettavissa.  Oma X kokemukseni pohjautuu yleisössä huuteluun.

Ideana olisi se, että periaatteessa pelin pystyisi pelaamaan 5-7 hengen voimin, ja niin että tällä pienemmälläkin porukalla on aikaa laittaa releet kuntoon tauoilla.

Voisiko tätä kautta saada enemmän osallistuvia joukkueita?

-campo/Cyclone-

Poissa

#27 2004-07-06 17:50:33

locco
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-11-24
Kotisivu

Re: XBALL mahdollisuus kaikille joukkueille!

paintball turnaus tasolla on selkeästi saavuttanut huippunsa. Nopean rahan perässä toimivat promoottorit eivät selkeästi ole saaneet kehitettyä paintball lajia konseptina hirveästi viimeisen 5 vuoden aikana. Xball on askel eteenpäin mutta siinäkin on paljon puuteita mitä voisi yksinkertaisesti korjata/hoitaa kuntoon.

Myös asiaan vaikuttaa yksinkertaisesti se fakta että mitä enemmän sulla on massia sitä parempi pelaaja olet (siis jos verrataan 2 saman motivaation omaavaa pelaajaa). Kilpailu lähinnä käydään treeni resusrssien haalinnassa eikä itse treenissä.

Itse suosittelen kaikkia pelaajia harkitsemaan syvästi mistä he nauttivat ja paljon he siitä  nautinnosta haluavat maksaa tyyliin lande skuuge paintti bissee ovh 100EUR vai mille ovh EUR 2k kun fakta on että kummastakaan ei jää mitään käteen.

Pointti nyt on että ainut raha tähän lajiin tulee kuulista. Ulkopuolisia sponsoreita ei ole ja tuskin tulee.

Nauttikaa pelaamisesai, sen ei tarvitse olla Eurosportilla et se olis siistii.

Patrik Louko
FXL Commissioner
http://www.xballfinland.com
Puh: 0440866366

Poissa

Keskustelualueen alatunniste