Et ole kirjautuneena.
Risteretkeläisille tärkeintä on toimivat aseet (ja tietysti aseenkantajat) kaikkea muuta saakin sitten paikan päältä!
tj
Edit: Menee jo vähän levottomaksi näin illalla, joten tässä päivän viimeinen fakta: Menopaluu Amsterdamiin + majoitus 4-hlön huoneessa 519€ + osallistuminen (nov) 100€ + pallot 181€ = 800€
tj
Poissa
Joo kaikkee ei voi ottaa mukaan(=ei oo varaa ottaa mukaan) Ja kaikkeehan saa paikanpäältä. Sun parempi puoliso ei varmasti näitä lue ja jos lukee niin sä et kyllä enää yksin ristiretkille lähde;)
Poissa
mites muuten mutkein kuljestus hoituu? miten lentoyhtiöt suhtautuu pulloihin? mutkathan hoituu kuhan niistä ilmottaa ja pitää ruumassa...mut mites pullot?
porkkana
Poissa
Henk.koht tuo selviää kohta Portugalin reissulla. Olen kuullut, että regu pitää irrottaa pullosta. Onko tosiaan näin, EGi (tai kuka vaan kun tietää)? (Ei viitsisi, kun on liimalla kiinni ja kovassa...)
tj
tj
Poissa
joo regu/venttiili pitää irroittaa pullosta eikä aseista tarvitse mitää erillistä selvitystä tehdä...
tuo teltta majoitus kuulostaa pelottavalta...huh huh...
-AA-
Poissa
Regu TAI venttiili? Siis riittääkö, että avaa on/off venttiilin (esim mulla on centerflag ja sen päässä CP on/off cradle) niin että paine voi vaihtua vapaasti?
Vai onko tuo avaus sen vuoksi, että voidaan tarkastaa kiellettyjen aineiden kuljetus?
tj
tj
Poissa
siis kyllä se pitää ottaa ihan kokonaan irti...
-AA-
Poissa
ilmeisesti siis riittää että ottaa fillinipplestä sen tulpan pois sieltä sisältä että pullossa on vapaa ilmaliikenne!!
porkkana
Poissa
voi tietysti olla että lentoyhtiöillä on pieniä eroja säännöissä...siis kysykää lippuja varatessanne miten kyseisten pitää olla...
-AA-
Poissa
Eli, lähtöselvityksessä kerrot, että, sulla on mutka kassissa, ja TYHJÄ paineilmasäiliö. Sen voi osoittaa tyhjäksi esim. regun kyljessä olevasta mittarista. Eli älä ruuvaa sitä regua irti.
Eppu
Poissa
Et sä oo Eppu kuitenkaan käynyt, kuin Turussa...
Poissa
No joo, kävimmä kerran hyvinkäällä.
Eppu
Poissa
Joo... Se pullo kandee irrottaa kokonaan, jotta se voidaan tarkistaa mitä kaikkia huumeita te siellä kuljetatte. Toinen vaihtoehto on, että annatte henkilökunnan noita lentokentillä irrottaa kun ne kiinnostuu teiän kamoista.
Peinttikamoja kun kuljettaa niin kannattaa olla myös jonkinnäkönen matkavakuutus kuoseissa, koska itse sain portugalista helsinki-vantaalla semmosen kivan läpinäkyvään muoviin käärityn matkalaukun, jonka ulkoupuolella oli LCD enkeli (tosin se mutka skulas) Eli kyllä ne diggaa niitä kamoja rassailla.
Ne kyllä tuolla läpivalasuissa kyllä tajuu mitä ne merkkaimet on esim.Jugi on todistanut jonkun sedän sönkkäävän Enkelin nimeä kun Jugin laukkua läpivalastaan.
Helsingissä ei asu enää helsinkiläisiä... on vain joukko yksinäisiä ja heitä on monta liian monta... en tahtoisi olla yksi heistä... tahdon olla vapaa ja hengittäää havun tuoksua täällä olen kuin vanki lähden Espooseen...
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Kaipa toi riippuu aika pitkälti lentoyhtiöstä ja lähtöselvityksen tyypistä.
Joikkareista pois mennessä selitin kiltisti ruåtsalais-sedälle laukkuni sisällön:
-mulla on peinttimutka laukussa
-aha, ei se mitään
-se saattaa näyttää aseelta läpivalaisussa
-ei se mitään
-ja sit mulla on kaasupullo myös
-ei se mitään
-niin, se on kyllä tyhjä
-okei, hyvä... voisitko kiinnittää laukkusi remmit paremmin.
Että turvallisuus huipussaan. Tai sitten sain myötätuntonnosta krapulani vuoksi nopean palvelun.
-campo/Raaka Kone-
-campo/Cyclone-
Poissa
Poissa
muistaakseni swiss airin ja sabenan lennoilla mulla oli venttiili kiinni pullossa - ja hyvin meni. (tosiaan toi oli ennen sept 11). Kannattaa kuitenkin ruuvata se irti. Eihän siinä kestä ku alle tunti kunnes liima on kuivunut kun sen laittaa kiinni uudestaan.
powered naturally by noni Morinda
recommended by Kim1
Poissa
Hyvät yhtiöt valitsit kim, kun noi kumpikin on jo kuopattuja.
Poissa
Hyvät yhtiöt valitsit kim, kun noi kumpikin on jo kuopattuja.
Poissa
voiko se olla niin vaikeaa irrottaa se venttiili.. ei sitä kannata ikinä vetää kiinni ku käsivoimin ni ei tartte ihmetellä.. mutkien kanssa ei ole ikinä ollu mitään ongelmia. itse lämään aina yhden fecefullin päällimäiseksi ni tyhmätkin tajuaa:) värikuulista ne on enemmän kiinnostuneita.. eikä siis tosiaankaan kannata mennä selittämään huonolla englannilla että mulla on hei mutka laukussa.. kai se on ihan ok? luuleeko joku tosiaan että se info kulkee yhtään sen pidemmälle kuin sille meikatulle henkilölle siinä tiskillä.. ei taatusti. kerran me yritettiin ja se vaan soitti tuvamiehet konepistoolien kanssa paikalle vahtimaan ennen kuin varmisti että peintimutkat on ok. ilmotit tai et on silti enemmän kuin todennäköistä että sun laukkusi on pengottu läpikotaisin jos kannat tommosta määrää metallia sun laukussa.. mun matkalaukussani on varmaan kymmentä eri väriä ja mallia \"security cheked\" tarroja.
luulin kerran olleeni oikeassa mutta erehdyin
-marko/cyclone-
Poissa
Miksi kukaan menisi liimaamaan noita pulloja takaisin noihin reguihin kiinni? Eihän siinä ole mitään järkeä... mulla oli ihan järjetön duuni saada se vitun pullo ja preset regu erilleen aikanaan.
Varsinkin preset regut kuten centerflag ynnä muut vastaavat, jotka on käytännössä yhtäpalaa ja etsaa mistään otetta on TODELLA vittumaisia irrottaa. Itselläni ei ole liimaa ollut kaksissa viimeisissä ilmakamoissa ollenkaan ja aina on ihan loistavasti ollut pullo tiivis ja ei ole vahinkojakaan päässyt sattumaan.
Helsingissä ei asu enää helsinkiläisiä... on vain joukko yksinäisiä ja heitä on monta liian monta... en tahtoisi olla yksi heistä... tahdon olla vapaa ja hengittäää havun tuoksua täällä olen kuin vanki lähden Espooseen...
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
ja sitäpaitsi jos olet niin unto että ruuvat sen pullon täytenä auki (vaatii muuten skidisti hauista)ni eikö se varoventtiilistä vuoda ulos ennen kun se lähtee lentoon?
luulin kerran olleeni oikeassa mutta erehdyin
-marko/cyclone-
Poissa
kuinkahan tarkkoja järjestäjät on pullojen leimoista? tuli vain mieleen, ku just vanheni...
Kimmo Viinamäki / RumaQ Trombies
Powerplay | JT USA | NXe | Nelson Paintballs
Poissa
Ei Ei Ei ...
Pulloon 4500 ilmaa ja ruumaan ,,, ja mittari paskax että näyttää tyhjältä ..
sitten mutka koko komeudessa käsilaukkuu ja kovalla
äänellä sitten turvatarkastuksessa MULLA ON ASE LAUKUSSA!
tai viimeistään koneeseen noustessa!
Tai sitten pullosta venttiili irti ja tungette täyteen
muovailuvahaa (tai sinitarraa) ja sörkitte sinne pari
sähköjohtoa jotka menee herätyskelloon..
Ja sitten laukusta vetoketjujut kiinni ja joku vitun lukko
tai vielä epäilyttävämpi (rautalanka henkari) pitämään
laukku lukossa jos joku haluu kattoa että mitä vittua sielä on
niin ettei varmasti saa auki ja laukku jää suomee
Noei .. käyttää tervettä järkee niin hyvin se menee !
Poissa
regun irrottaminen pullosta takaa sen, että ei täydy alkaa selvittää kenellekkään, että se pullo tosiaan on tyhjä.
Noissa preseteissä se regun liimaaminen on tärkeä pointti sen takia, että bottomlineä käytettäessä se voi lähteä kiertymään auki myös niistä pullojengoista, toki jos on \"valveutunut\" pelaaja niin asian ottaa huomioon, mutta valmistijien pointti asiassa on, että regun pitää olla niin kovaa kiinni pullossa, ettei varmasti aukea siitä kun pulloa kierretään auki.
Leimat pitää olla kunnossa.
--EGi
Poissa
EGi, toi on just se syy miksi mulla on liimattu kiinni ja Iipon kertoma fakta (ei saa otetta kirveelläkään) on se toinen syy miksi kyselen, että onko pakko avata.
Eli meitsi tekee niin, että jättää on/offin auki, laittaa lapun päälle, että pullo on tyhjä ja että on kovassa liimalla kiinni, mutta toki saa yrittää avata... (tai jotain yhtä untoa) ...sittenhän tuon näkee. Mutta Alvaro varmaan myy uuden regun ja pullon Portugalissa...
Toinen juttu, noihin sarjasiirtoihin liittyen, laitoin mailia <!-- e --><a href="mailto:adam.stocks@virgin.net">adam.stocks@virgin.net</a><!-- e -->, joka on milleniumin secretariaattia. Ei ole vielä vastannut, mutta kun vastailee, niin laittelen myös tänne näkyville...
tj
tj
Poissa