Et ole kirjautuneena.
perttu hommaa gensis meille niin mä maalaan sen ja laitan sen paisarin
Jussi/Krakatau
Jussi/Coitus
Poissa
Satasella saa mutkan, perusboxin, ja pullon. Muuta ei siihen hintaan. Mutta tosiaan Jurrikka maalaa ton uudestaan kokonaan, ja pistää ton pasarin toimiin, niin sitte ei pitäsi olla mitään vikaa. Ostakee...
"Káikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen"
-Perttu
Poissa
Sadallakolmellakympillä lähtee kaikki muu, paitsi maski! Siis 130e! Nopeimmalle menee... Siis korostan, että jos pelaat porukassa, missä muut pelaa spyddeillä tai griffineillä tai jopa infernoilla, niin tuo on sitä tasoa. Paitsi että tuo on parempi.
-Perttu
Poissa
Hommaa se mutka meille ny jollain niin saadaan maali pintaan
Jussi/Krakatau
Jussi/Coitus
Poissa
Perttuu ilmottele
soita mulle 0405130142
Jussi/Krakatau
Jussi/Coitus
Poissa
katoppa mailiis!
Teemu Kaleva
Teemu Kaleva
Poissa
Jussi/Krakatau
Jussi/Coitus
Poissa
Ei kai tuota olisi vielä tarvinnut ylös nostaa...
\"And I will curse them that will curse thee in this day. And all that prey upon you I will give for prey.\"
\"Well, what if there is no tomorrow? There wasn\'t one today!\"
Poissa
Tarvii nostaa, aina tarvii nostaa...
-Perttu
Poissa
up
Jussi/Krakatau
Jussi/Coitus
Poissa
Vielä löytyy! Ostakee ostakee. Mutka menossa maalaaukseen, ja sen jälkeen entistäkin hienompi. Hinnasta voidaan edelleen neuvotella. Tollasia hintoja alustavasti: Kaikki mitä tossa ylempänä on, 150-170e(riippuen siitä, mitä mun pitää siihen vielä laittaa), Pelkkä mutka 100e +pullo+perusboxi=120e noilla hinnoilla ei mistään saa ton tason mutkaa, vielä kun saan siitä kuvat tänne niin kyllä pitäs kelvata.
-Perttu
Poissa
Ostakaa joku, ja mä takaan, että ette kadu!
-Perttu
Poissa
No ei sitä nyt vuorokauden välein tarvi mainostaa! Sitäpaitsi mun Griffin BL on parempi! Ostakaa mieluummin se!
\"And I will curse them that will curse thee in this day. And all that prey upon you I will give for prey.\"
\"Well, what if there is no tomorrow? There wasn\'t one today!\"
Poissa
Mene sinä Aragorn sen griffinis kanssa vaikka Kiinaan. Sä saat sen vaihdettua, mikä on kyllä aikamoinen vääryys, koska tää on huomattavasti parempi mutka. Onko esim ventury boltti soitellu tuolle griffinille? Ei taida olla, mutta tässä mutkassa on, ja paljon muuta, ja hinta on vielä halvempi, niin KYLLÄ sitä pitää mainostaa päivittäin kunnes sen joku onnekas ostaa.
-Perttu
Poissa
-Perttu
Poissa
ylös, kun mutka on hyvä ja vielä löytyy...
Perttu/Krakatau
-Perttu
Poissa
Perttu mä tuon mutkan teille ku oon saanu sen kasaan. uus maali on nyt pinnassa
Jussi/Krakatau
Jussi/Coitus
Poissa
Uusimpientietojen mukaan, genesis on nyt saanut uuden maalin pintaan, ja paisarin toimintaan! Joten mutka on nyt entistä ehompi! Ostakee ostakee...
Perttu/Krakatau
-Perttu
Poissa
mikä olisi lopullinen hinta kaikilla kamoilla?olisko kuvaa tosta sun mutkasta?kuinka vanha se on?yks kaveri olisi kiinnostunut...
hinta????
--------------------------------------------------
Ei se satu!!!=)
Ei se satu!!!=)
Poissa
osta se
Jussi/Krakatau
Jussi/Coitus
Poissa
Lopullinen hinta vähän riippuu siitä, pitääkö mun maksaa Jussille tuosta maalaamisesta, mutta 150-170e tuntumassa ollaan. Kannattaa ostaa hyvä mutka pois. Ja kuvia yritän ottaa kun saan sen takasin, eli tällä viikolla(kait).
Perttu/Krakatau
-Perttu
Poissa
olisko se sen 7 euroa noi säätämiset
Jussi/Krakatau
Jussi/Coitus
Poissa
Selvä. Elikkä siinä tapauksessa 160e ja ilman maskia. Maski mukana +20e on lopullinen hinta.
Perttu/Krakatau
-Perttu
Poissa
Jussi/Krakatau
Jussi/Coitus
Poissa