Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#26 2002-02-13 10:32:12

Muuli
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 1,135

Re: Naton niksinurkka

Öö. Olikohan toi nyt vittuilua, kun mun mielestä roolipelaamisessa ja tyttöjen pukuhuoneessa R------- Ei ole mitään pahaa...

- Muuli

Poissa

#27 2002-02-13 10:46:28

nato
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 1,350

Re: Naton niksinurkka

niin...
ei siinä tyttöjen pukuhuoneessa rietastelussa mitään pahaa ookkaannn
se vaan ei oo sopivaa käytöstä supersankareille.


täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...

Poissa

#28 2002-02-13 10:47:04

kairaneva
Jäsen
Paikkakunnalta: Vantaa, Finland
Rekisteröitynyt: 2001-10-11
Viestit: 300
Kotisivu

Re: Naton niksinurkka

Tossa koston apuväline. Veikkaan tosin, että meijän Oraakkelilla saattaa olla näppinsä pelissä tossakin jutussa.

http://uniikki.net/index.htm


t.Ässä

Pylylypyppyy everipadiii smile

Poissa

#29 2002-02-13 11:15:29

nato
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 1,350

Re: Naton niksinurkka

joku on varastanu mun idean!
mietin tossa vuos takaperin,et olis kova jos perustais vittuilupuhelimen.sinne sais soittaa,ja mä vittuilisin parhaani mukaan...vois perustaa threadin jossa kaikki vittuilis toisilleen,se vaan ei olis kauaa pystyssä ku minä ja iippo ja yks olli vaan vittuiltas toisillemme.

voishan sitä kokeilla...


täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...

Poissa

#30 2002-02-13 12:33:08

kairaneva
Jäsen
Paikkakunnalta: Vantaa, Finland
Rekisteröitynyt: 2001-10-11
Viestit: 300
Kotisivu

Re: Naton niksinurkka

Noh Ukko, pistä sit hotline-numberis tänne poordille ni katotaan paljo ne masot haluu kuulla sua. Jos tost tulee testin jälkeen suksee ni mä alan vaik sun managerix smile

t.Ässä

Pylylypyppyy everipadiii smile

Poissa

#31 2002-02-13 13:51:32

Hanu AVR
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2002-02-13
Viestit: 3

Re: Naton niksinurkka

Parahin Nato,

Ongelmani on seuraavanlainen. Sähköpostiini satelee rahankeruu/uhkailu viestejä kapitalistisioilta tähän tapaan:

Nyt on maksamatta näin ja näin monta keissiä, yhteensä tekee noin miljoonan, ennestään olet jo velkaa tämän ja tämän verran.. Ja jossei ala rahaa tippua niin korkoa tulee tästä eteenpäin ihan vitusti. Nii ja lisäksi vielä sanktioita. Eikä saa pelata..

Mitä teen? Pukama on jo ihan ruvella ja nälkäkin on..

H


H

Poissa

#32 2002-02-13 16:56:57

nato
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 1,350

Re: Naton niksinurkka

hyvä hanu,
kannattaa valita sieltä sähköpostiasetuksista "block sender"ja ongelmat katoaa...vähäksi aikaa.sitten kun rahaa tullaan astaloiden kanssa kerjäämään väärin perustein, niin levittelet vaan käsiäsi ja hoet "ennn thiedä"ja "ei ummartaa" taas ollaan voiton puolella parin viikon ajan.

ja jos parin viikon kuluttua haluat vetää jutun kuumasti himaan,niin kannattaa rahankerääjien tullessa ovesi taakse vetää ihan hillittömät itkuraivarit!huuda rapussa kurkku suorana,vetoa yksityisyyden rikkomiseen,potki parkkiksen autoista peilit paskaks,kieri maassa ja heitä hiekkaa päällesi ja huuda "miks just minä! aina vaan minä!"
lopuksi kiipeät katolle möksäämään ja odottelet poliisien ja palokunnan saapumista.

eipähän kysellä sulta enää rahoja.


täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...

Poissa

#33 2002-02-13 17:26:48

Iippo
Jäsen
Paikkakunnalta: Soukan Omapoika
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 2,227

Re: Naton niksinurkka

Dear. Nato

Mulla pärähti puhelin tossa eilen ja kuulin kauhean uutisen: mulla on LUOKKAKOKOUS!!! Ja tää ongelma on sullakin edessä ennemmin tai myöhemmin eli neuvo mua Sensei. Miten mä kehtaan mennä sinne nolaamaan itteni, koska olen epäilemättä luokan suurin luuseri ja epäonnistuja. Siellä ei juuri auta seivailla hommia kertomalla peintin pelaamisesta ja sivarimuistoista. Miten saan hoidettua hommat himaan, sillä jos jätän menemättä niin ne vittuilee mulle seläntakana koko illan ja haukkuu homoksi ja luuseriksi.


nim.SoukanOmapoika

-Rakel Liekki-


[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos

Poissa

#34 2002-02-13 20:08:42

kairaneva
Jäsen
Paikkakunnalta: Vantaa, Finland
Rekisteröitynyt: 2001-10-11
Viestit: 300
Kotisivu

Re: Naton niksinurkka

Pieni väliaikatiedoitus:

Niksinurkkamme vetäjä, armoitettu moottoriturpa ja verbaaliakrobaatti Nato on juuri ylittänyt 100 postauksen rajapyykin. Tiettävästi tästä syystä hänen rankinginsa on noussut ja titteli on nykyään 'Ylijuostu'. Pienet tästä !

Ja takaisin sinne studioon...


S

Pylylypyppyy everipadiii smile

Poissa

#35 2002-02-13 22:34:55

juffeli
Administrator
Paikkakunnalta: Kempele, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-04-27
Viestit: 1,399
Kotisivu

Re: Naton niksinurkka

Deer Nato!

Koska mulla ei ole varaa asianajajaan päätin turvautua sinuun.

Tuossa illalla merisäätä ja puolustusvoimien tiedotetta radiosta kuunnellessa ajattelin vielä irrotella keskiviikon kunniaksi ja kuunnella Radiomafiaa ennen nukkumaan menoa.

Sieltä tuli lähetys jostain Ruma Klubilta. Nimi kuulostaa kovasti samalta kuin tiimimme nimi RumaQ. Tuossa mietin hetken viime Helsingin reissua ja siitä ei jäänyt paljoa muistikuvia. Seuraavana aamuna heräsin Raahesta ja kaikki rahat oli hävinnyt. Tuli nyt mieleen, että olisinko mennyt tuon perustamiseen laitettua rahat? Miten kerron pojille, että olen heidän keksimää nimeä käyttänyt kaupallisesti hyväksi? Auta pliizz!


--
Jarkko Tervonen
<!-- e --><a href="mailto:jarkko.tervonen@splatweb.net">jarkko.tervonen@splatweb.net</a><!-- e -->


Jarkko Tervonen

-> Powerplay | Splatweb | RumaQ <-

Poissa

#36 2002-02-13 23:50:05

nato
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 1,350

Re: Naton niksinurkka

kauris-päivää vaan!

ruma-liite on tosiaan otettu  käyttöön.en tiedä onko helsingin-vierailullasi ja tällä asiayhteyttä.

löysin innoittamanasi muutaman toisenkin sanan:
vaRUMAton
RUMAtiovaunu
vaRUMAsmies
parRUMAfia
paRUMAtiolainen
avr (aivan vitun RUMA)
turma...no okei toi ei kuulunu mut:
kaRhUaMmAttina!!!

että ihmiset kehtaa!!!
neuvoisin ottamaan yhteyttä asianajajaan välittömästi,suosittelen esim.Raimo aRUMAata

ens kerralla ku oot helsingissä,ni kuse mielummin mun naapurin postilaatikkoon.
-nato-


täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...

Poissa

#37 2002-02-13 23:55:21

nato
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 1,350

Re: Naton niksinurkka

Iippo Viesti 13.02.2002 klo 19:26:48:

Dear. Nato

Miten mä kehtaan mennä sinne nolaamaan itteni, koska olen epäilemättä luokan suurin luuseri ja epäonnistuja.

jos jätän menemättä niin ne vittuilee mulle seläntakana koko illan ja haukkuu homoksi ja luuseriksi.


eli mikä sun ongelmas nyt on?


täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...

Poissa

#38 2002-02-14 02:43:17

juffeli
Administrator
Paikkakunnalta: Kempele, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-04-27
Viestit: 1,399
Kotisivu

Re: Naton niksinurkka

nato Viesti 14.02.2002 klo 01:50:05:

ens kerralla ku oot helsingissä,ni kuse mielummin mun naapurin postilaatikkoon.

Mä ostin Zorr0lta kaks 'o-rengasta' ja nakkasin toisen sulle lahjaksi. Taidan antaa tuon toisen pullon alakerran naapurille, jos se lopettaisi rivouksien kirjoittamisen lumihankeen tuohon mun parvekkeen alle. Sillä vaan ei ole postilaatikkoa...

Paljon viive?


--
Jarkko Tervonen
<!-- e --><a href="mailto:jarkko.tervonen@splatweb.net">jarkko.tervonen@splatweb.net</a><!-- e -->


Jarkko Tervonen

-> Powerplay | Splatweb | RumaQ <-

Poissa

#39 2002-02-14 07:28:16

Osm0
Jäsen
Paikkakunnalta: , Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 124
Kotisivu

Re: Naton niksinurkka

<odu> *Halii valvojaaa!*


Spyder omistaa

Poissa

#40 2002-02-17 02:43:02

Illukka
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-10-14
Viestit: 155

Re: Naton niksinurkka

Rakas Nato.
Ensiksi haluan kiittää sinua kovin hienoista vinkeistä millä sain naapurini loikkaaman parvekkeelta. Kiitos siitä.
Nyt minulla on suuri ongelma. Rakas ystäväni Ruotsista, Maragat, Kertoi minulle että häntä on poljettu Suomessa pahasti eikä halua tulla enää ikinä tänne. Meidän yhteinen harrastuksemme, leipien heitto järven pintaan, kärsii kovasti. en myöskään halua lähteä ( en uskalla ) Ruotsiin, koska minulle tulee siellä tunne, että minua tarkkaillaan.
Mitä teen. Miten voisin saada Magan uskomaan että ei täällä mitään tapahtunut, ja että hän on vain kuvitellut sen koiratarhallaa Upsalassa kolmen Bi-ystävänsä kanssa.
Pikaisiin palamisiin,

Työtön lentäjä Korialta


Ps. Olen aina luottanut sinuun.


Nerokasta!

Poissa

#41 2002-02-17 10:18:55

nato
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 1,350

Re: Naton niksinurkka

hyvä työtön lentäjä,

ansaitse siipesi parkkeeraamalla cessnasi ruotsin lähetystön kellotapuliin.kyllä alkaa apinoita ahistamaan!


täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...

Poissa

#42 2002-02-17 15:05:32

KOTKAT KUUNTELEE
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-10-07
Viestit: 76

Re: Naton niksinurkka

En just nyt nää tietokonetta mut toivon että viesti menee
perille.

Hyvä Harry Potter.

ÄLKÄÄ SYÖKÖ KELTAISTA LUNTA.


ÄLKÄÄ SYÖKÖ KELTAISTA LUNTA.

Poissa

#43 2002-02-18 09:44:14

kairaneva
Jäsen
Paikkakunnalta: Vantaa, Finland
Rekisteröitynyt: 2001-10-11
Viestit: 300
Kotisivu

Re: Naton niksinurkka

Oh Dear Nato,

Tämä on varmaan juuri se oikea paikka käsitellä asiaa. Ongelmani on se, että en saa valosapelini virrankulutusta laskemaan säädylliselle tasolle ? Ohessa linkki, jonka rakennusohjeilla olen säiläni bygännyt !

//www.kolumbus.fi/jedi.akatemia/valosapelintekoohje.htm


t. Ässä



Pylylypyppyy everipadiii smile

Poissa

#44 2002-02-18 12:03:39

nato
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 1,350

Re: Naton niksinurkka

"TÄMÄ VAIN PADAWANEILLE JA JEDIKOKELAILLE KASTA VALOSAPELI PITÄMÄLLÄ SE PÄÄLLÄ JA MOLEMMILLA KÄSILLÄ KIINNI JA SANO ÄÄNEEN VALONKANSAT JA VALONUNIVERSIUMINMAHTI KASTAKAA
TÄMÄ PYHÄVALOSAPELI NYT VALOSAPELI ON LOPULLISESTI VALMIS JA VOIMASSA VAHVA"

näitä ohjeita ei kannata noudattaa,väärissä käsissä tällainen ase voi olla hengenvaarallinen!

tässä hyväksihavaittu ohje sellaiselle joka valosapelia itselleen mielii rakentaa:
1.hanki teollisuuslaser.(kysele esim.laserleikkaamoista)tai leikkauslaser (sairaalasta)
2.irroita kaikki turhat osat kohdan 1 laitteesta(sujapleksit,rungon maski,lyijylevyt)jolloin sinulle jää vain laserin runko.
3.testaa toimiiko laser, esim osoittamalla se peiliin.jos peilissä näkyy punaista, ja takanasi oleva seinä alkaa savuta,niin laser toimii.
4.muotoile jeesusteipistä ja vaahtomuovista "miekka" laserin ympärille.jos haluat säädellä "terän" pituutta se onnistuu jotenkin mutta en tiedä miten.kokeile!!!

laser.jpg
laser-schema.jpg


täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...

Poissa

#45 2002-02-18 12:35:11

Sami
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki,
Rekisteröitynyt: 2001-10-10
Viestit: 1,549

Re: Naton niksinurkka

Niin siis laserin toimivuudenhan voipi myös tarkistaa katsomalla siihen. Jos ei näy enää mitään niin laser toimii.

Poissa

#46 2002-02-18 14:29:24

possu
Jäsen
Paikkakunnalta: Stadi,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 147

Re: Naton niksinurkka

Hei niksi Nato;

kokeilin kyhätä valomiekkaa ohjeitesi mukaan.
Olen nyt vasemmalla silmällä sokea, koiraltani paloi turkki ja naapurin kämppään on suora näköyhteys seinän läpi.
Lisäksi kokeilin käyttää laseria mankelissani tähtäimenä, mutta jostain syystä vastustajat eivät suostuneet siihen!?!

Mutta ei se mitään. Huomasin, että valon pituuden voi säätää erikokoisilla Biltema-DX Corolla-vähis subbarikonkilla tai vaihtoehtoisesti voi käyttää Bilteman 2x500w autovahvistinta ja ohjata säde nepalilaisen  olutpullon läpi.

Menen seuraavaksi TKK:n koe-ydinvoimalaan testaamaan vähän isompaa laseria jonka satuin löytämään Al Quaida järjestön ylijäämävaraston kevätmyyjäisistä.


Niko/Unknown

Poissa

#47 2002-02-18 15:12:03

nato
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 1,350

Re: Naton niksinurkka

kiva kiitti palautteesta!
sokeutuneen silmän voidaan hyvin korjata asentamalla 2kpl hammaslääkärin peilejä ehjän silmän eteen 45 asteen kulmassa.

reikä seinässä-käytä sinitarraa
koiran turkkiin voit liimata munakarvoja,ei se huomaa eroa.

kiitos vinkistä!vähis-corolla osat näköjään käyvät tähänkin laitteeseen (viimeksi näitä osia puitiin artikkeleissa \"selviytymisopas keravalle\" ja \"kuinka hankkia elämä\")

näitä osia siis kannattaa hämärän koiton jälkeen metsästää keravalta.

muista kuitenkin liikkua varoen, ja muista että keravalaisen kohtaaminen vastaa karhún kohtaamista eli kertauksen vuoksi:

1.pidä meteliä
2.jos karhu/vähis pääsee lähelle,teeskentele kuollutta.
3.jos karhulla on poikasia/vähiksellä kavereita, kävele HITAASTI takaperin pois ja katso petoa kokoajan tiukasti silmiin.lopuksi juokse!
4.älä kiipeä puuhun karhu kiipeää myös/vähis todennäköisesti yrittää ajaa sen kumoon dx:llään.molemmissa tapauksissa peto todennäköisesti loukkaa itsensä.karhu on rauhoitettu ja vähis ...no se on vähis.
5.karhun turkki on ennen ollut väkevän miehen symboli - eli miehelle, joka omisti karhuntaljan ei vittuiltu.samaa pätee vähistä jolla on pilotti.jos onnistut riistämään vähiksen pilotin, se todennäköisesti menettää kaiken ja kuolee.tällainen \"talja\" on voitonmerkki vailla vertaa.


täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...

Poissa

#48 2002-02-18 15:13:31

Illukka
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-10-14
Viestit: 155

Re: Naton niksinurkka

Ei me mitään olla myyty. valehtelet.

T: Osama


Nerokasta!

Poissa

#49 2002-02-19 22:22:00

Make
Jäsen
Paikkakunnalta: Vantaa, where the champions li
Rekisteröitynyt: 2001-10-10
Viestit: 414

Re: Naton niksinurkka

APUA!!

Minua pinaa PERSE!
Tein mitä vaan, niin joka paikassa näkyy pelkkiä perseitä.
(__O__)
Minä alan voimaan pahoin ja oksennan vastasyömäni hyvät kebabannokset ulos. Siis mikä ratkaisuksi.
(__x__)
Auta minua!!!


URHO! Suomen Mestarit 2009

KIITOS!

SISSOS Paintball gear
Planet Eclipse
Urho Paintball
Raksystems Anticimex

Poissa

#50 2002-02-19 22:33:18

nato
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 1,350

Re: Naton niksinurkka

sä OOT perseestä!


ass.gif


täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...

Poissa

Keskustelualueen alatunniste