Et ole kirjautuneena.
mie lähen sen yhen gayn luokse kohta säätään sitä exee.. se vuotaa jostain kohi kai.. tutkitaan ja jos ei löydy nii pitää soittaa sissokselle..
Kermaleuka|Herpes
Poissa
jauhetaan ulostetta kaverin kaa niistä näistä.. kun ei olla oltu vähään aikaan yhteyksissä..
Kermaleuka|Herpes
Poissa
taitaakin mennä mun hyvä selvä putki sitten rikki 22. päivä. viimeksi otin kuopiossa akateemisessa startissa ja siitä on aikaa varmaan pari kuukautta tai jotain. no onpahan kerrankin rahaa. normaalisti menee varmaan ainakin 200 euora kuussa minimissään baareihin.eikä edes riitä...
Poissa
sellasta on juopon elämä.. mie oon viikonloput töis nii ei paljoo kerkee dokaan.. mut lähen sen yhen pakanan luo säätänn sitä mutkaa.. nähään bileissä..
Kermaleuka|Herpes
Poissa
niin onhan siinä palautus oikeus tai joku sellanen. kai antavat uuden jos ei kotikonstein korjaannu. harmi kun näille koulun koneille ei saa asentaa mitään irccejä tai mitä ovatkin olis parempi chattailla..kun toi onliner ei tykänny meikästä.
Poissa
okei. soitelkaamme jos jotain ilmaantuu,mutta viimestään 22. sano biseksuaalisia terkkuja velipojalle ja kysy toteutetaanko se poikakalenteri!!
Poissa
Niinku ei s******. Ja näille pitäisi vielä olla uusimmat viestit taulu. NO HUHHUH !!
Mika Rissanen
KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA - RECBALL RANGERS - KUOPION KISA-VEIKOT
Markku Arvinen FanClub Member #333
[img]http://www.eduskunta.fi/fakta/edustaja/kuvat/786.jpg[/img]
Poissa
okei...
meitsi saunoo munasillaan.
sit mä juon venäläisen ampumahiihtojoukkueen kaa votkaa ja huudellaaan FIREEEE!!! (tietysti mielettömällä venäläisellä korostuksella)
mä olen myös pakana. ???
biseksuaaliset terkut on myös aina tervetulleita. mut velipoikas en oo vitun gay!
Veli/Herpes
Poissa
sano terkut mutsilles ja sano sille et systeris oli kiree!faijas tietää jo, sille ei tartte sanoo.
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
toki
Veli/Herpes
Poissa
mikäs homojengi täällä kokoontuu?
Poissa
täällä kokoontuu suomen levyseppähitsaaja liiton gay jengi joka ilta. sami sä oot myös tervetullut vaikka ootkin leipuri.
Veli/Herpes
Poissa
njaa
mun yleinen linja on kyl se, että ois hyvä jos homostelukavereilla olis edes kivekset laskeutunu.
Poissa
Mitens susta noin nuuka on tullu?
T vati
Up yours!
Poissa
irtoo paremmat satsit nääs!
Poissa