Et ole kirjautuneena.
Tottakai mä asun Korsossa. Tääl on ihan vitun kuumaa ja kämpätki maksaa 10% normaaleista hinnoista kun kukaan ei haluu muuttaa tänne spurgujen, ryssien, somalien ja smugujen sekaan. Paitsi mä, ku oon niin köyhä.
Korson huono puoli on se, että noita kaikenasteisia savunaamoja alkaa olla sen verran, että AIDOT korsolaiset alkaa olla katoova luonnonvara. Eli ne, jotka hiihtää pilotti päällä, addut jalassa ja bootsinvarret lahkeiden päällä. Mut niitä on. Oikeesti noita spedejä näkee kyl päivittäin täällä vilahtelemassa neekerien seassa.
Poissa
Eiköhän noi ryssät, savulihat, mannet ja muu yhteiskunnan kerma muuta sua karkuun...
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
saatanan rasistit.
mä oon JALOSUKUINEN.ja myös mun \"kansallispukuun\" kuuluu PUUKKO.
kuumin skabakeikka oli kuitenkin vaasassa koska PAVEL oli mukana, ja jukka oksensi ku sitä vitutti ku twilightit oli meidän huoneessa.mä en pelannu ekaa peliä ku olin niin skutsissa.se oli ainoo peli mikä päivän aikana voitettiin...
oltiin silti 3:sia.arvatkaa kuinka monta joukkuetta proossa oli?
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Vittu toi oli yli kuuma keikka...
Pavel paskans ostoskärryyn Tampereella jonkun saatanan citarin pihassa, nesteen kassa juoski meiän perään kun unohdettiin maksaa gasot jallut, emput ja hustlerit kyllä muisitiite maksaa.
Siellä hallissa oli noin 10asetta pakkasta ja niitä jukan laattoja siivottin joku ½-1 siitä hotellin käytävästä... Bonarina mä siivosin myös mun ja jugin huonetta 2tuntii samana yönä samasta syystä. Pavel oli kyllä liekeissä sillämkin reissulla. Yritettiin vaihtaa Tampereella fyget markoiksi siinä Hesessä yms muuta vitun tiukkaa...
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
.
Poissa
Se hotellinomistaja kääri tomun muute lakanaan ennenku sitä alettii roudaa ettei yrjöt tartu muiden vaatteisiin. Sit kaikki muut oli pudonnu paitsi mä ja nasse. Se äijä anto meille sylin täyteen stobeja ja sano et menkää imee noi jonnekki muualle et se pääsee nukkuu. Sit mentii pellolle selälleen kattelee tähtiä ja tökkäsin pääni suoraan lehmänpaskaan. Lexin ja Tomun huone oli aamulla sen näkönen, että sen olis voinu roudaa suoraan Kiasmaan ja ottaa 10egee pääsymaksua taidekriitikoilta.
Poissa
.
Poissa
Oli asiaa ku se lähti kahen turvamiehen kanssa back lentokoneeseen ettimään sen vyölaukkua. Sit ne tuli back ni yllättäen passintarkastuksessa sen passii ei edelleenkään löytyny. Emmä enää muista missä se oli... johonki muniin tungettuna tms.
Poissa
.
Poissa
.
Poissa
Legendan mukaan jätkät sai Stefulta varotuksen, että ykskin huikka vielä ni ette pelaa... sit teidän oli pakko vetää jossain naurettavan harvan lauta-aidan takana huikkaa silleen että kaikki varmaan näki
Poissa
.
Poissa