Et ole kirjautuneena.
Kyllähän tuo halpa hinta kysymyksiä herättää, mutta eiköhän vastauksetkin löydy kun homma pyörii. Ja ihan varmaa on se, että halleja voi olla vaikka 4, ja pelaajia silti riittää kaikkiin.
Totuus on nimittäin se, että kummankaan hallin hinta ei ole lähelläkään sitä hallissa ammuttavien kuulien hintaa, joten porukka varmaankin hakeutuu siihen, mikä on lähinnä / siihen jossa on parempi kenttä.
Poissa
Poissa
Poissa
Edelleenkin Herra Flash on vain tuntematon boardilla pyörivä anonyymi jonka todellisesta persoonasta ei ole kellään mitään tietoa onko hänkään oikea henkilö kun minutkin on jo kyseen alaistettu olevan joku salaliittolainen.
On kuulemma mies nähty pelaamassa Sääksjärvellä, itse en nähny mutta pelikaverit kerto, eli ei ihan tuntematon.
Ja toijalassahan paintball on jo pitkällä, löytyy ainakin 3 aktiivista pelaajaa ja sitten kuulemma jotain oldschool possee.
Poissa
"Edelleenkin Herra Flash on vain tuntematon boardilla pyörivä anonyymi jonka todellisesta persoonasta ei ole kellään mitään tietoa onko hänkään oikea henkilö kun minutkin on jo kyseen alaistettu olevan joku salaliittolainen. Nähtäväksi jää onko tämä taas yksi niistä surullisista tarinoista jotka unohtuvat jo ensiviikolla."
Ei pahalla mut kuka sä sit oot?
Jesse Johansson
Kisalapanen!
Poissa
Tuli ihan sama mieleen ku Fattyllä, et jätkä kommetoi tääl ku pro ja paikan omistaja mut sit kuitenkin on joku suuri tuntemattomuus...
Edelleenkin Herra Flash on vain tuntematon boardilla pyörivä anonyymi jonka todellisesta persoonasta ei ole kellään mitään tietoa onko hänkään oikea henkilö kun minutkin on jo kyseen alaistettu olevan joku salaliittolainen.
Ja edelleenkin Jaska V on vain boardilla pyörivä anonyymi jonka todellisesta persoonasta ei ole kellään mitään tiotoa on hänkään oikea henkilö...
lauri [dot] harkia [ät] gmail [dot] com
tHe BoSs.... Is BacK...
Poissa
Sain Flashilta pyynnön että kommentoisin tänne. En jaksa ruveta kirjoittaan asioita uudestaan joten copy pasteen meidän keskustelun tänne!
Tervehdys.
Nyt on joku kaveri tehokkaasti terrorisoimassa meidän hallihankettämme ( eli vastaamme siis Tampereen läheisyyteen tulvasta kentästä.) ja kaikki on saatu näyttämään niin että jokainen ajattelee että teidän puoleela joku olisi tehnyt uuden nimimerkkin ja hehkuttaisi hyvinkään hallia ja arvostelisi ja epäröisi meidän halliamme . Tämä aiheuttaa sen että välillämme näyttäisi olevan kilpailua ja kitkaa. Tätä emme missään nimessä halua, ja uskomme että moilempiin halleihin tulee varmasti väkeä ja niin te kuin mekin aiomme ottaa rahamme yritysasiakkailtamme. Olisi vähintäänkin hyvä jos sinä kävisit kommentoimassa tuon jaska v:n kommentteja.ja antaisit pisteen tuolle hölmöilylle mitä hän harjoittaa. Tuommoinen epäily yms antaa vain pahan maun kaikken suuhun Toivomme kaikkea hyvää teidän hankeelle ja tulemme varmasti itsekkin pelaamaan kentallenne koska vaihtelu virkistää
-Flash-
Terve! Joo just lueskelin ton threadin läpi ja on kyl aika turhaa tekstii kaikin puolin! Ihan turha alkaa repiin juttuu sinne tai tänne täällä boardilla! Yleensä olen koittanut että en lähde tommosiin väittelyihin mukaan ollenkaan ja kirjoitan tänne vaan sen mitä mulla on informoitavana! Mulla ei ole mitään hajua siitä kuka toi jaska on ja sen mielipiteillä ei ole mitään minun kanssa tekemistä!
Eiköhän suomeen mahdu useampikin Painttihalli ja mitä tunnetummaksi lajia jokainen tekee sen parempi! Neuvon jos kuitenkin saan antaa niin katsokaa hinnat kohilleen sillei että ette tee hirveetä määrää duunii ja huomaa sitten että halli ei kannatakkaan ja joudutte sulkemaan sen tai sen että alatte hutiloimaan siivouksen kanssa ja halli jää likaiseksi mikä tuo vain huonoa mainosta lajille! Meinaan tohon siivoamiseen uppoaa tunti jos toinenkin ja silti tuntuu että se ei ole tarpeeksi siisti seuraavalle ryhmälle tulla! Hintoja on aina helpompi laskea kuin huomata sen että joutuukin nostamaan! Rakennusvaiheessa kannattaa miettiä todella tarkasti sen että miten hallin saa helpoiten siivottua!
Toivon itsekkin että kerkeän jossakin välissä tonne teidän paikkaan sutimaan ja olette erittäin tervetulleita Hyvinkäälle pelaamaan! Jos tulee jotain kysymyksiä/ongelmia vastaan niin minuun saa ottaa yhteyttä niin neuvon miten parhaiten osaan!
T: Henry Kantola
Ps. Toivottavasti saatte hyvän hallin pystyyn!
Henry "Höyry" Kantola
Playball Generation/Paintballcenter/Paintball Areena
http://www.paintballcenter.fi
Poissa
Kyllä toi Flashi mun mielestä ihan verta ja lihaa oli.. Ja jopa ihan suvaitsevainen ja mukava kaveri kun hyväksyi Turkulaisetkin mukaan menoon
Oman tietämykseni ja Flashin kanssa juteltuani olen ainakin itse menossa treelle pelailemaan tuonne tulevaan halliin. Huolimatta ..mielenkiintoisesta.. asenteesta jota jotkut tuntuvat viljelevän..
Miksi Jaska nyt muutenkaan on niin huolissaan.. pelkäätkö että jos halli meneekin konkurssiin niin sunkin talous menee? ..ei ulkopuoliset siitä joudu vastuuseen.. älä pelkää!
Mennään porukalla pelaamaan sinne halliin mikä tuntuu itse kullekin parhaalta ja lopetetaan turha paskanjauhaminen..
--
Kas, Henry oli kommentoinut sillä aikaa kun kirjoitin..
Olen samaa mieltä, tähän maahan mahtuu varmasti pari painttihallia ja vaihtelu virkistää kaikkia! Kaikkea hyvää molemmille halleille!
Poissa
Mennään porukalla pelaamaan sinne halliin mikä tuntuu itse kullekin parhaalta ja lopetetaan turha paskanjauhaminen..
Loistava mielipide Markus, sano vaan et koska oot lähös pelaamaan ni tuun mukaan.. Porukalla taas pelaamaan.. Ootteko pelaamaan muuten taas menossa.. Näin niinku täysin Off-topic.. Mun ase ei kyl oo ihna pelikunnos viel mut pitää kattoo jos saan sen kuntoon..
Ja Höyry, tullaan mahdollisesti sitä Hyvinkäänkin kenttää koittamaan täs talvikaudella..
PS. Markus: miten haluisit sen sun rahas?
lauri [dot] harkia [ät] gmail [dot] com
tHe BoSs.... Is BacK...
Poissa
Kyllä toi Flashi mun mielestä ihan verta ja lihaa oli.. Ja jopa ihan suvaitsevainen ja mukava kaveri kun hyväksyi Turkulaisetkin mukaan menoon
Off topic
Turussa ei kai ollu muuta vikaa kun se keskustan liikenne, ja muija kartanlukijana, meinas mennä hermo. 2 kertaa vieraillu ja kolmatta en kai oo tulossa
Kentällä nähdään, minä tuun täältä paskanhajusta, että vikansa kussakin paikkakunnassa.
PS. Toijalassa ei oo liikennevaloja muuta kun tasoristeyksissä :twisted:
Poissa
Loistavaa Eiköhän tämä pistä pisteen tälle "kukahelvetti sä oot " keskustelulle Kiitoksia kaikille että jaksatte uskoa hankkeisiimme .
Sä oot hyvä jätkä
Poissa
MarkusA kirjoitti:Mennään porukalla pelaamaan sinne halliin mikä tuntuu itse kullekin parhaalta ja lopetetaan turha paskanjauhaminen..
Loistava mielipide Markus, sano vaan et koska oot lähös pelaamaan ni tuun mukaan.. Porukalla taas pelaamaan.. Ootteko pelaamaan muuten taas menossa.. Näin niinku täysin Off-topic.. Mun ase ei kyl oo ihna pelikunnos viel mut pitää kattoo jos saan sen kuntoon..
Ja Höyry, tullaan mahdollisesti sitä Hyvinkäänkin kenttää koittamaan täs talvikaudella..
PS. Markus: miten haluisit sen sun rahas?
Sinulle on mailia..
Poissa
Ei pahalla mut kuka sä sit oot?
No kuka sä oot?
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
mä oon se kuka on ottanu tuulariin sun kokkerista sillon kun sä viel treenasit!
Ai kuka niistä?
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Pahoittelemme alhaista hintatasoamme, ja lupaamme korjata asian viimeistään vuoteen 2014 mennessä
Oon kyllä tosissaan FLASH sitä mieltä että tuun vasta sitten 2014 pelaileen kun saadaan ensin nostettua sitä hintaa sopivasti. Eihän ole sopivaa että tätä LAJIA voisi harrastella niinkuin vähän halvemmin? Ei kuulu LAJIN kuvaan että jotain voisi saada HALVALLA!
( :shock: PS: ilmota sitten niistä talkoista, kato sääksjärven kenttää, se on mun suositus :shock: )
NVP, Tre mafia.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.reball.fi">www.reball.fi</a><!-- w -->
Poissa
On se melkosta.
NVP, Tre mafia.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.reball.fi">www.reball.fi</a><!-- w -->
Poissa
kato sääksjärven kenttää, se on mun suositus :shock: )
Juu, Rokka teki syndejä edellä ja kolme miestä kulki perässä ja purki/korjas niitä
Flash, jos sä ton Rokan päästä kentällesi vapaaksi, voit olla varma että jokaisessa esteessä on ampuma-aukko, tai ainakin A5:n kokoinen reikä
Mukana talkoissa.
Poissa
Juu, Rokka teki syndejä edellä ja kolme miestä kulki perässä ja purki/korjas niitä
Flash, jos sä ton Rokan päästä kentällesi vapaaksi, voit olla varma että jokaisessa esteessä on ampuma-aukko, tai ainakin A5:n kokoinen reikäMukana talkoissa.
NOh noh, eihän se nyt ihan niin mennyt, eikö vaan kenttä toimi hyvin kun sitä on tasapainotettu, kyllä oon saanu itekin tarpeekseni niistä ampuma-aukoista, en enää tykkää niistä NIIN paljon!
Etkä voi väittää etten olisi hyvää sielä tehnyt!
PS: Ja nyt ei sitten puhuta niistä kuusista mitään kun niistä ei mitään kerrottu, ja naulas niitä muutkin!!!!!!!
NVP, Tre mafia.
Poissa
Noniin sankarit. Halli on kooltaan yli tuhat neliötä. joten kenttä on vaarmasti riittävän suuri. sivustomme aukeaa ensi maanantaina osoitteessa pbareena.com josta varaukset ym hoidetaan . Tervetuloa kaikki tutustumaan .
tämä ei ole mitään henkilökohtaista
Poissa
Noniin sankarit. Halli on kooltaan yli tuhat neliötä. joten kenttä on vaarmasti riittävän suuri. sivustomme aukeaa ensi maanantaina osoitteessa pbareena.com josta varaukset ym hoidetaan . Tervetuloa kaikki tutustumaan .
Hieno homma. Onneksi olkoon suomen toiseksi suurimmalle halli projektille. Täytyypä tulla ottamaan treenit teillä joku kerta jos sais ne predatorssit vastaan jäi vähän hampaan koloon Siilinjärveltä... Jaku kävikin jo pelailemassa teidän puska juttuja mutta halli on halli vai mitä... Mikä teillä on lattialla pohjana?
:evil: Yani/Outlanders :evil:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.xball.ru">www.xball.ru</a><!-- w -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.paintball.ru">www.paintball.ru</a><!-- w -->
Poissa
Halli pohjana toimii alustavasti messumatto ja etsimmekin kokajan vaihtoehtoisia ratkaisuja. Testaillaan ja katsellaan. Palautetta otetaan luonnollisesti vastaan ja koitetaan parhaan mukaan kaikki toiteuttaa.:)
Poissa
Team Xtreme pitää kyllä tulla testailemaan tota sisähallia kunhan saa joku viikonloppu vapaata.
Ei olla viel sisätiloissa pelattu, joten ois jo aika kokeilla.
Team Xtreme - http://www.xpaintball.fi
Poissa
Noniin eli tässävaiheessa voimme sitten kertoa hiukan enemmän hallistamme. Pääyhtistyökumppanimme on Sissos. Kenttänä toimiii 26 syndin sub-air kenttä joka on ns:ropelitäyttöinen. Vuorojen hinnat tulevat olemaan edeleen tuo mullistava 50 € vuoro . Lisäinffoa saatte päivitetyiltä sivuiltamme. <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.pbareena.com">www.pbareena.com</a><!-- w -->
Virallinen avajais päivä jolloin halliin pääsee tutustumaan on 6.11
Tervetuloa kaikki
Poissa