Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#51 2004-11-01 21:10:57

Lunnasvoro
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2004-11-01

Re: Sisähalli Tampereelle

Kotisivut näyttävät olevan ajanmukaiset. Samaa ei voine sanoa paintballcenterin sivuista. Sieltä ei löydy minkäänlaisia hintatietoja. Eikä muuten pbareenan sivuillakaan ole tietoa avoimista vuoroista, koska niitä on ja mikä on hinta.

Täytynee käydä testaamassa molemmat hallit. Vuoron hinta ratkaisee kuitenkin paljon ainakin minunlaiselleni turistille wink

Niillä mennään mitä on...

Poissa

#52 2004-11-02 01:22:24

Yani
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2003-12-26

Lunnasvoro kirjoitti:

Kotisivut näyttävät olevan ajanmukaiset. Samaa ei voine sanoa paintballcenterin sivuista. Sieltä ei löydy minkäänlaisia hintatietoja. Eikä muuten pbareenan sivuillakaan ole tietoa avoimista vuoroista, koska niitä on ja mikä on hinta.

Täytynee käydä testaamassa molemmat hallit. Vuoron hinta ratkaisee kuitenkin paljon ainakin minunlaiselleni turistille wink

Halli ei ole vielä auki turisteille wink  vaan ainoastaan vuoronsa varanneet pääsevät treenaamaan.

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.xball.ru">www.xball.ru</a><!-- w -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.paintball.ru">www.paintball.ru</a><!-- w -->

Poissa

#53 2004-11-02 02:02:25

Yani
Jäsen

Eli nyt varaamaan vuoroa niin pääsee pelaamaan!!!!

Yhteystiedot löytyvät hallin sivuilta ja hinnatkin suppi puolelle selviävät siinä samalla kun ottaa puhelun suoraan Henrylle...

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.xball.ru">www.xball.ru</a><!-- w -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.paintball.ru">www.paintball.ru</a><!-- w -->

Poissa

#54 2004-11-02 08:24:47

Flash
Jäsen
Paikkakunnalta: Tampere
Rekisteröitynyt: 2004-09-05
Kotisivu

Meidän sivuston tietokanta päivitetaään ensi viikonlopuksi ja avajaisista tiedotetaan tulevana Torstaina. Kun kannat ovat päivitetty avoimet vurot nakyvät siellä ja jokainen rekisteröitynyt  asiakas voi vuokrata vuoron tuolloin netin kautta ja mitään soitteluita minnekkään ei tarvitse. Mikäli hallista kiinnostaa kysellä enemmän niin voi soitella minulle ( numero löytyy pbareenan sivuilta) Pahoittelemme sitä että olemme hiukan jäljessä aikataulusta mutta tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus naissä halli pystytyksissä smile

tämä ei ole mitään henkilökohtaista

Poissa

#55 2004-11-03 18:31:10

FaTFoX
Jäsen
Paikkakunnalta: Valkeakoski
Rekisteröitynyt: 2003-07-22
Kotisivu

Pannaas tästä pojille kuvaa hallista:
3.jpg

Eiköhän tuo tosta suttaannu. Huomenna ehkä lisää kuvia jos jaksan vaivautua käymään paikanpäällä.

Poissa

#56 2004-11-03 18:41:31

Flash
Jäsen
Kotisivu

oikealla olevat jäljet tolpassa eivät johdu järjestäjien malttamattomuudesta odottaa hallin valmistumista vaan...öh...noh smile
Jees eli tänään saatiin verkot laidoille ja valot kattoon , huomenna laitamme maton ja kentän paikalleen ja avot..sit vain pientä hiontaa ja GAME OOON!!!!!!Lauantaina sitten armotonta vääntöä.

Poissa

#57 2004-11-03 20:10:37

tHe BoSs
Jäsen
Paikkakunnalta: Paimio, Suomi
Rekisteröitynyt: 2003-03-24

Hyvältähän toi näyttää, pakkohan tota on sit lähtee talvikaudel testailemaan..  lol

lauri [dot] harkia [ät] gmail [dot] com

tHe BoSs.... Is BacK...

Poissa

#58 2004-11-03 21:12:41

Markus
Jäsen
Paikkakunnalta: Kaarina, Suomi
Rekisteröitynyt: 2003-04-07

tossa on timanttisahurilla duunia ku sahaa noi tolpat

Poissa

#59 2004-11-03 21:30:39

Flash
Jäsen
Kotisivu

Valitettavaa on että tolpat ovat ja pysyy. Skene meiningissähän tolpat eivtä haittaa mutta kilpa harjoittelussa ne valitettavasti ovat hiukan edessä. Mikäli tolpat ovat ylitsepääsemätön este niin suomesta löytyy halli jossa moisia pilareita ei ole. Valinnan vapaus veikkoseni smile

Poissa

#60 2004-11-04 05:47:30

The S
Jäsen
Paikkakunnalta: Nurmoo
Rekisteröitynyt: 2001-10-07
Kotisivu

kyllä noi tolpat ylitsepääsemättömiltä näyttää, onneksi ne voi kiertää vasemmalta tai oikealta..

http://www.reball.fi
http://www.nohillpaintball.com
-tärkeintä ei ole voitto vaan kunnon pyssytappelu-

Poissa

#61 2004-11-04 06:21:10

tHe BoSs
Jäsen
Paikkakunnalta: Paimio, Suomi
Rekisteröitynyt: 2003-03-24

Joo hankala noista varmaan yli on mennä, eikä kannata ees koittaa mennä läpi.. Toi betoni on aika kovaa varmaan jos sitä päin juoksee.. En kehota koittamaan..  nim. Kokemusta on...  :shock:
Eilen nääs olin pelaamassa salibandya paikallisen koulun salissa ja pallontavoittelutilanteessa sellanen 20-30kg painavampi henkilö taklas mut pää edellä aikas nätisti betonitolppaa päin..  :? 
Pikkasen otettiin lukua salin lattialla ja hetkeks piti mennä vaihtoon mut helevetti eihän tollanen pieni tärähdys peliä häirinny ja seuraavas vaihdos oltiin taas kentällä..

Nyt on vähän hassu olol päässä, oiskohan sinne tullu pienoinen aivotärähdys..  roll

lauri [dot] harkia [ät] gmail [dot] com

tHe BoSs.... Is BacK...

Poissa

#62 2004-11-04 08:15:46

Lunnasvoro
Jäsen

Eivät tolpat ainakaan viime talvena Tammisaaressa haitanneet menoa;)

Poissa

#63 2004-11-04 15:59:57

Yani
Jäsen

Lunnasvoro kirjoitti:

Eivät tolpat ainakaan viime talvena Tammisaaressa haitanneet menoa;)

Kävitkös useinkin siellä??

Poissa

#64 2004-11-04 18:19:52

Lunnasvoro
Jäsen

Kokonaista kaksi kertaa tuli käytyä. Miten niin, miksi asia sinua kiinnostaa?

Poissa

#65 2004-11-04 19:03:09

Flash
Jäsen
Kotisivu

heheheehkä tolpat välillä vietiin varastoon jemmaan smile

Poissa

#66 2004-11-04 19:50:55

Guzi
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-15

miksi asia sinua kiinnostaa?

Asia kiinnostaa koska:
Niinkun Herra Fatty jo sanoi asian kuka sä oot?

Pelasin itse Tammisaaressa kerran viikossa viime talven aikana ja sitä edellisenä vuonna chsballareenalla joissa molemissa oli tolppia ja ettei tulisi tylsää pelata hallissa niin kenttää pitää muuttaa mahdollisen monta kertaa eri muotoon talven aikana ja kiinteät tolpat vähän rajoittaa kentän vaihtelun monipuolisuutta.

Näin minä

Ja minä olen Danin veli niin kysykää siltä kuka mä oon jos ette tiedä big_smile

Guzi

Poissa

#67 2004-11-04 20:05:44

Flash
Jäsen
Kotisivu

Vittu nyt loppuu tommoinen perkeeleen vammailu. jos joku tekee uuden nimimerkin nimelleen kun ei kehtaa vanhaa käytää niin tehköön. Ei pitäisi vaikuttaa kenenkään mielipiteisiin jotka haluaa pelaamaan. On hyvä että keskustelua syntyy mutta tässä rupee nyt olemaan vammailun tuntua. Jotta kaikki tajuavat missä mennään niin kerrotaakoon se viellä kerran.
Hyvinkään halli on pramea ja heillä on yhteistyötä monen liiga joukkueen kanssa (mm:urho ja Hyvinkään joukkue )
Tampereen halli ei ole pramea ja heillä on myös yhteistyöt joukkueiden kanssa. (prameuden puute näkyy hinnassa)

Tämä takaa seuraavan ideaalisesn tilanteen: Molempiin halleihin riittää tuliojoita. Jotta jokainen tajuaa myös seuraavan tilanteen niin sanomme sen viellä kerran. EMME KILPAILE KESKENÄMME! Yritys asiakkailta se raha tulee eikä tiimeiltä jotka käyvät harjoittelemassa halleissa.

Poissa

#68 2004-11-04 20:36:51

ThePriest
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo-Loviisa
Rekisteröitynyt: 2004-10-12
Kotisivu

Tulipas tekstiä smile

Noh Xtreme tulee talven aikana pelamaan molemmissa halleissa.
Ja ei ne tolpat nyt niin paljon haittaa, se on vaan vähän eri pelityyli.

Ja asiasta on ihan turha keskustella, molemmat hallit ovat hyviä smile

Ja suomeen saisi kyllä tulla vielä lisää näitä halleja.

Pete

Poissa

#69 2004-11-05 08:20:17

Kippari
RumaQ
Paikkakunnalta: Oulu, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-07

Tarvisin mahdollisesti kyydin Tampereelta tuonne PBAreenalle la 13.11. vapaisiin treeneihin. Ilmeisesti jotain 14-15 aikoihin...
Löytyiskö?

Poissa

#70 2004-11-05 12:29:25

Flash
Jäsen
Kotisivu

Kyllä onnistuu. Soittele minulle niin sumplitaan smile 0504310706

Poissa

#71 2004-11-05 12:31:19

FaTFoX
Jäsen
Paikkakunnalta: Valkeakoski
Rekisteröitynyt: 2003-07-22
Kotisivu

Onkos poijaat tänään menossa rakenteleen? Ja mihin asti siellä aijotte viihtyä? Vois tulla taas poikkeen ja aukoon päätänsä.

Poissa

#72 2004-11-05 14:06:54

Flash
Jäsen
Kotisivu

Juu siellä on TPBSn sällejä tupatäynnä ja homma edistyy hyvin . Iltaan saakka niiden on tarkoitus siellä hioo. Mene kurkkiin .

Poissa

#73 2004-11-05 18:27:31

Yani
Jäsen

Guzi kirjoitti:

miksi asia sinua kiinnostaa?

Asia kiinnostaa koska:
Niinkun Herra Fatty jo sanoi asian kuka sä oot?

Pelasin itse Tammisaaressa kerran viikossa viime talven aikana ja sitä edellisenä vuonna chsballareenalla joissa molemissa oli tolppia ja ettei tulisi tylsää pelata hallissa niin kenttää pitää muuttaa mahdollisen monta kertaa eri muotoon talven aikana ja kiinteät tolpat vähän rajoittaa kentän vaihtelun monipuolisuutta.

Näin minä

Ja minä olen Danin veli niin kysykää siltä kuka mä oon jos ette tiedä big_smile

Kyllä sut Guzi kaikki tietää  smile  Tammisaaressa tais olla 2 tolppaa paljonko Juustopallo areenalla oli? Skenukentällä ei tolpilla oo mitään väliä ompahan vähemmän syndejä laitettavana. Paljonko Pbareenan korkeus on?

Mä en vittuile vaan kysyn kun kiinnostaa...

Poissa

#74 2004-11-05 19:03:36

Guzi
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-15

Muistaakseni chsballareenalla oli neljä tolppaa kentällä.

Guzi

Poissa

#75 2004-11-05 19:25:07

Flash
Jäsen
Kotisivu

Juu korkeus on noin 3 metriä vaakapilareihin.
Tästä voi kurkata kuvaa jossa jo jotain käkyy. ELi kaksi riviä ohuita tolppia löytyy. Olemme koittaneet tehdä matolla hiukan erittelyä kenttään jotta esim  keskikohta on erinvärinen ja molempien aloitus alueet ovat erivärisiä.
IMG_2876.jpg
Tervetuloa huomenna tutustumaan smile lol

Poissa

Keskustelualueen alatunniste