Et ole kirjautuneena.
The imp kirjoitti:juissi kirjoitti:Kertokaas tyhmälle mitä toi reboundi tarkottaa... miten se toimii?
Rebound kytkeytyy päälle kun ammut 3 perättäistä laukausta 5bps nopeudella, sen jälkeen ramppi nostaa tulinopeuden tuohon maksimiin eli 17bps. Maksimi tulinopeus pysyy niinkauan kun painelet liipaisinta vähintään 5bps nopeudella tai lopetat ampumisen.
Jos ammut 1/4 sekunttia alle tuon 5bps niin ramppi kytkeytyy pois.
Eli jos normaalisti semillä rämpytät vaikka 10bps niin rampilla saat 17bps samalla vaivalla...Tuo taitaa olla ramping.. sillä rebound vain nostaa rate-of-firee lisäämällä shotteja sinne väliin tai jotai
Ja sillä parhaalla moodil tarkotin sitä, mikä on nopein...Nii ja sit kyl sun ois varmaa parempi pelata ku pistäsit palloa enemmän esim. breikistä...
Ja nois eri tulimodeis on seki etu, ettei sun tartte niin paljo keskittyä mitä sun sormet tekee nii voit enemmän keskittyä peliin
Ja mitäs ramping sitten tekee?
Rebound ja ramping on ihan sama asia, SP on vain keksinyt hienon nimen mitä käyttää. Ramppia on sitten monen sorttista...
Henk. koht. mun ei oo tarvinnu/en ole kiinnittänyt ikinä sen suuremmin huomiota mitä mun sormet tekee, onks tukka hyvin, vuotaako nenä vai valuuko kuola, sillä olen keskittynyt siihen pelaamiseen. Mutta jos kentällä joutuu ihmetellä sormien toimintaa niin ehkä tuo fullauto olisi silloin se paras tulimoodi. Ammuit semillä tai rampilla niin samalla lailla joudut sitä liipaisinta rämpyttää...
Poissa