Et ole kirjautuneena.
Railissa ei näytä olevan LPR:ää.
Aika näyttää, miten hyvin se ratkaisu taas toimii... ja milloin ensimmäinen retrofit LPR tulee markkinoille.
Poissa
Luulisi toimivan. Ei Shockerissa eikä Ionissakaan ole LPR:ää.
Eikä ollut Impulsessakaan vakiona.
Solenoidin kestämisongelman voinee ratkaista käyttämällä solenoidia, joka on oikeasti reitattu käyttöpaineille (toisin kuin Impussa taisi olla).
Mutta jos boltin liikuttaminen ammuntapaineilla olisi oikeasti paras ratkaisu, Egi olisi rationalisoinut LPR:n pois matrixeista jo ajat sitten. "Oikeassa" Protossa ja Demarissa LPR vielä on.
Nämä halpamutkat on tietysti kauppiaalle vähän skitso tilanne. Toisaalta pitäisi vakuuttaa, että halpis on ihan toimiva laite. Toisaalta pitäisi näyttää, että tuplahintaisen kisamutkan ostaja saa rahallaan muutakin kuin päheet millaukset ja vilkkuvia ledejä.
Poissa
Jos luet tuolta matrix forumilta saat tähän lpr asiaan vastauksen.
Dave itse kertoilee siellä tarkinta tietoa mutkasta mitä yleiseen levitykseen mutkasta on tullut.
SP mutkissa voivat jotkut after market osat hajottaa solenoidin.
Esim väärin suunniteltu boltti.
Merkkiä en muista mutta näin sp tekki Madridissa kertoi.
Teen mitä teen jos teen
Trivogan poskisolisti
Poissa
Eihän siinä mitään kummaa ole. Ilman LPR:ää boltin paineet ovat vain kovemmat kuin käyttämällä LPR:ää. Mutka siis ei ole pallolle ihan yhtä hellä kuin jos boltti saadaan liikkumaan pienemmillä paineilla.
Poissa
Se mihin Mr. Javazaki viittaa kuului tosiaankin Smartin jenkkitekin suusta. Takuu raukeaa jos Shockeriin laitetaan esim. Evolven boltkitti. Taitaa solenoidi olla niin hilkulle mitoitettu ettei se kestä sitä että Evolve pelittää kovemmilla paineilla.
Poissa
Täytyy muistaa, että voima = paine * pinta-ala. Boltin paine ei siis yksinään tarkoita, että se olisi rankempi pallolle kuin perus Proto. Uuden boltin suunnittelussa on varmasti otettu huomioon korkeampi paine.
Poissa