Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#126 2007-11-09 20:40:00

hangree
Jäsen
Paikkakunnalta: Jämsä
Rekisteröitynyt: 2007-06-14
Viestit: 117

Re: Jokelan Kouluammunnat

Sekin todella oli yksi syy että poliisit ei ollut varmoja siitä että oliko aseistettuja monia. Ja se kai ymmärtääkseni yritti sytyttää sen koko koulun palamaan mutta ei saannu syttymään.

Poissa

#127 2007-11-09 21:08:18

Mikkopoika
Jäsen
Paikkakunnalta: Seinäjoki
Rekisteröitynyt: 2005-09-12
Viestit: 257

Re: Jokelan Kouluammunnat

into kirjoitti:

Ei todellakaan tollaseen tilanteeseen voi odottaa kenenkään ryntäävän kuin john mclane.

Mä tiedän mikä kanava sulla on päällä...


Lisää paskaa housuun!

Poissa

#128 2007-11-09 21:09:44

veetukka
Jäsen
Paikkakunnalta: Kuopio
Rekisteröitynyt: 2007-10-06
Viestit: 190

Re: Jokelan Kouluammunnat

Mikkopoika kirjoitti:
into kirjoitti:

Ei todellakaan tollaseen tilanteeseen voi odottaa kenenkään ryntäävän kuin john mclane.

Mä tiedän mikä kanava sulla on päällä...

Mä tiedän mikä kanava teillä molemmilla on päällä.

Poissa

#129 2007-11-10 13:57:23

Isek1
Jäsen
Paikkakunnalta: Salo
Rekisteröitynyt: 2006-10-21
Viestit: 62

Re: Jokelan Kouluammunnat

Poliisia on kans kritisoitu liian hitaasta ja niukasta tiedottamisesta. Voi jumankauta siellä on koko koulu ihan kaaoksessa, aseistautunut sekopää, ruumiita, sytytysnestettä ja niin edelleen. Silti jotkut jaksavat kitistä siitä, ettei poliisi antanut tarpeeksi nopeasti tietoa kotona actionkiimassa istuville ihmisille, joiden tylsään elämään se toisi edes hetkeksi jotain viihdykettä.

Jälkeenpäin on vitun helppo arvostella ja laskea minuutteja ja tehdä naurettavia päätelmiä iltapäivälehtien kaaviokuvien perusteella, mutta haluaisin nähdä sen meistä, joka poliisin parin tonnin (?) palkalla lähtisi vaarantamaan henkensä jonkun psykopaatin tulitukseen.

Ja sitäpaitsi, jos poliisijohto olisi käskenyt miehensä rynnäkköön sisälle, en epäile hetkeäkään etteivät he sitä olisi tehneet.

Poissa

Keskustelualueen alatunniste