Et ole kirjautuneena.
Hellvetilliset onnittelut Suomen peinttipääkaupunkiin DT:lle. Loisto suoritys Joikkareissa.
nim.Halutaan vuokrata yksiö Turusta
-Oppii 141-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Erityinen kiitos Jakelle Cloneen siitä että käski pysyä hengissä kentällä. Tuosta tiedosta oli hyötyä sekä minulle että koko joukkueelle. Kiitos Jake.
Kiitokset myös Clonelle tuesta jota olen saanut kokea koko kauden. Ilman näitä kahta asiaa en olisi noussut podiumille.
Nimikirjoituksia jaetaan Tampereen kierroksella ennen kapteeninen kokousta hintaan 5€/kpl.
Poissa
Olepa hyvä vaan Anssi...
Missähän mä moisen viisauden oon laukassu ? Ei muistu mieleen, mut Portugalissa sen on täytyny olla ku sua ei oo sen jälkeen kertaakaan näkyny ?!?
Mut vilpittömät onnittelut koko DT:n Joy-bändille ! Se oli jokatapauksessa kauden paras suomalaissijoitus Millenniumissa...
Jake \"Pysy Hengissä Kentällä\" Hirvonen
Clone
Poissa
Jea, onnea vaan DT:lle :-)
Ja tänksit kans Flayminin heeboille seurasta myöhään yöllä (tai oikeastaan aikasin aamulla) paluumatkalla, ajokunto ei oo palautunut oikeen vieläkään...
- Jokke / Plague
Poissa
...ja kiitokset kaitsulle sinisistä enkeleistä ja muista vitun homojuomista.
t:valkoinen kunta-kinte.
p.s.tais tulla luvattuu että juon kuntakinten kuopiossa.nyt kun sitten vielä tietäis mikä vittu se on.
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Joo sori Asa, että olin töykee ja EN erikseen hehkuttanut sua.
Onnee ERITYISESTI ASALLE!!!!
Koko kauden hellvetin tiukkaa treeniä ja kova pelikuno pysyi edelleen Joikkareissa... Vaikken nähnyt Espoosta yhtään DT:n peliä voin Asa olla 100% varma, että sä ratkasit ne kaikki ja olit liekeissä kuin Make konsanaan.
hallelujaa ja jeesus!!! ASAAAAAAAA!!!!
-Oppii 141-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Iipolle nimmari neljällä (4) eurolla.
Poissa