Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
kannattaako tehdä itse piippu?? ajattelin tehdä piipun itse alumiiniputkesta kun oikeet piiput on niin kalliita jollain 100 markalla saisi tehtyä hyvän piipun...tekis kierteet sellasella kierrhommelilla ja sahais ja kiillottas sellasen piipun kun haluais...mitä mieltä TE olette olen pelannut vasta muutaman kerra ja eikä noilla mun piipuilla tahdo osua mihinkään mulla on maverikin pumppu....
toni tampio
u are terminated!
Poissa
ehhh.. veikkaisin että aina löytyy joku piippu käytettynä tuohon hintaan(100fim). suomessakin alkaa oleen peinttaajia joilla on painttikrääsää siellä täällä. muuten hyviä vehkeitä/varusteita muttei vaan ole viimeisintä mallia/huutoa.
Tapio/BallRogs
Tapsa - Paintti eläkeläinen
Poissa
minkä pitusen piipun kannattais ostaa?? olisko joku 10 tuumanen hyvä?? vai pitempi??
toni tampio
u are terminated!
Poissa
opettele tähtäämään niin sitten osuu johonkin :-)
Poissa
piipun pituudesta sen verran, että se riippuu ihan siitä että pelaatko edessä vai takana/siitä välistä??? Joku 12-14 tuumanen on ihan hyvä... tai ainaki ite tykkään.... mielipide kysymys.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.hidden.fi">www.hidden.fi</a><!-- w -->
PPW MAD
Poissa
parantala kirjoitti 14.08.2002 klo 09:59:16:
piippu!!? mikä se on? ei mun merkkaimessa mitään piippua oo!
/pasi
joo ei tosimiehet [tm] piippua tarvii!
Poissa
Piipun pituus ei vaikuta olennaisesti tarkkuuteen, hoommaat vaan piipun joka on sopivan kokoinen palloillesi.
-Luita kaikille-
Poissa
Poissa
Just... niin kannattaako tehdä ite piippua??
toni tampio
u are terminated!
Poissa
ei kannata
..ellet oo joku aseseppä
vaikea tehdä tehdasvalmisteisen tasoista piippua.
piipun pitää olla:
suora, boren(halkaisia) oltava oikeen kokonen ja piipun oltava pyöreä. sitä paittes reikä rihlausta et varmaan ainakaan saa tehtyä symmetrisex ja sit toi sisä pinnan sileys ja kestävyyskin on oma ongelmansa. joko sun pitää anodisoida se alumiini tai tehdä piippu rosterista ja kiillottaa se.
jos meinasit piippua alumiini japista niin se kyllä vääntyy eka maakosketuksessa.
Elikkä kyllä ei varmana kannata.
osta mielummin halpa piippu.
TjaniK / TO
Poissa
Kyllä mä luulen että siitä piipusta on erittäin vaikea tehä just oikeen kokosta ja toimivaa...
All work and no play makes Jack a dull boy
Poissa
joo no onhan se varmaan aika levotonta ku en oo pelannu ku vähä aikaa...
toni tampio
u are terminated!
Poissa
Skele kirjoitti 14.08.2002 klo 10:34:48:
Piipun pituus ei vaikuta olennaisesti tarkkuuteen, hoommaat vaan piipun joka on sopivan kokoinen palloillesi.
Ei se koko, vaan osaako sitä käyttää...
- Ei se satu -
- Ei se satu -
Poissa
Sivut: 1