Et ole kirjautuneena.
Hyvistä aikomuksista huolimatta aiottua tämän vuoden ensimmäistä numeroa ei saatu kasaan ja valitettavista henkilöstöongelmista johtuen lehden lopetus on viivästynyt, mutta tässä sitä nyt sitten lopulta ollaan. Snapshotin toimitus haluaa kiittää kaikkia lehden lukijoita ja yhteistyökumppaneita viime vuosista, jotka ovat olleet monella tapaa antoisia.
Lehden lisäksi myös jo jonkin aikaa pysähdyksissä ollut snapshot-online.com lopettaa toimintansa.
Niitä tilaajia, joilta jäi numeroita saamatta, on lähestytty viime viikolla kirjeitse tilausmaksujen palauttamiseksi. Mikäli jollakulla on epätietoisuutta oman tilauksensa päättymisestä, niin ottakaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email:29ton83o]kimmo.kainulainen@kolumbus.fi[/email:29ton83o]
Lehden mahdollisesta jatkosta on kyselty, eikä sellainen ole mitenkään poissuljettua. Se kuitenkin edellyttäisi suurempaa levikkiä kuin mihin nykyisellään päästiin, eli käytännössä turnauspelaajamäärän kasvua, koska heillehän lehteä pääasiassa tehtiin. Ehkäpä joskus tulevaisuudessa?
Kimmo Kainulainen
Snapshot
Poissa
Jep, hyvä lehti.
Poissa
Kyllä jää tästä lajista puuttumaan paljon kun ei ole omaa lehteä... marjanpoimijoilla, mikki hiirellä ja pitsinnyplääjilläkin on oma lehtensä.
Kiitos hienosta lehdestä Kimmolle, Maltille, Mikolle, Bostaajalle ja muille!!!
Toivottavasti hengähdystauon jälkeen joku aloittaa urakan jälleen alusta?
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
Ei Mikki Hiirellä ole omaa lehteä, mutta se kyllä guestaa Akussa.
Mutta nyt kun kaik\' o mänt niin voisitte paljastaa bostaajan henkilöllisyyden/det... se kun on tän scenen yksi suurimmista mysteereistä ja kiinnostaisi kaikkia
Poissa
Tämä asia ei todellakaan jää tähän!
Nyt alatte laulamaan tai kuolemanpartio lähtee Lahden suuntaan hakemaan tarvittavat tiedot!
Poissa
Kunnon kommunistina haluan henkilökohtaisen tunnustuksen! ja se kaivetaan vaikka pihdeillä...
Poissa
Onko jotain todisteita?
Sami: mä olen mukana ja sormiruuvi Kuopioon
Inkvisitio RULES!
URHOPAINTBALL.COM
Poissa
juuh, mainio magazine. sääli että ei jatkele.
hampaattoman juttuja
hampaattoman juttuja
Poissa
Ei oo mitään hajua kuka ne jutut kirjoitti...
# High Blue Stairs #
# High Blue Stairs #
Poissa
Hmmm... salapoliisin käsikirja kyllä ehdottaisi lukemaan nyt rivien välistä....
Poissa
Olkoon vaikka Aku-Ankan käsikirja... Kertokaa sitten mullekin kun tiedätte. Snäpärissä oli kommarimeininki eikä kukaan tiennyt mitään, annettiin vaan häilyviä varmoja tietoja...
# High Blue Stairs #
# High Blue Stairs #
Poissa
No ei mitään akuankkoja!
Poissa
Tilaajien tilitietoja on tullut vähän hitaanlaisesti, joten pyytäisin hieman kiirehtimään niiden toimittamisen kanssa, palautukset olisi huomattavasti miellyttävämpi tilittää isommassa kasassa kerrallaan.
Kimmo Kainulainen
Poissa
Itse ajattelin jättää tilitiedot lähettämättä, ja näin jättää sen palautus rahan sen ansaitseville.
Uskoisin ja olen kuullutkin, että aika monilla oli samankaltaisia ajatuksia.
Mikko Toivola
-Luita kaikille-
Poissa
Rahoillani olkoon sama kohtalo kuin Skelenkin...
Veni, Vidi, Pinxi!
Jari Tuukkanen
Viper / PLF ry / Äänekosken Huima
Next-Nature Extreme
SPBL:n hallitus
Poissa
Kiitti!!! Paa ne massit mun tilille. Siis kaikkien massit.
-Oppii 141-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Anna tilinumerosi...
Veni, Vidi, Pinxi!
Jari Tuukkanen
Viper / PLF ry / Äänekosken Huima
Next-Nature Extreme
SPBL:n hallitus
Poissa
Skele kirjoitti:
Itse ajattelin jättää tilitiedot lähettämättä, ja näin jättää sen palautus rahan sen ansaitseville.
Uskoisin ja olen kuullutkin, että aika monilla oli samankaltaisia ajatuksia.
Kiitokset tästä eleestä kaikille sen tehneille, näitä on tullut muutamia. Täytyy myöntää että tämä helpottaa vähän tämän konkurssin hoitamista
Kimmo Kainulainen
Poissa
Kiitokset vielä kerran Snappari-tiimille!
Palautusrahoja ei tarvitse lähettää.
URHOPAINTBALL.COM
Poissa