Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
http://www.paintball.co.nz/m3/
En ole vielä itse kokeillut, joten en osaa sanoa millainen on.
Poissa
Aika lailla samanlainen ku Paintball Manager 2, mutta se onkin samojen tekijöiden.
Parempaa tässä oli grafiikka ja pelitilanteen toteutus, koska nyt sai katsella jopa eteneviä pallukoita tekstin sijaan. Lisäksi jokaisella pelaajalla oli lista, jossa näkyi merkkaukset, merkatuksi tulemiset ja lipun nappaukset.
Positiivisena puolena myös pankki, jonne voi tallettaa rahaa kasvamaan korkoa ja osakekurssit, jotka jopa laskivat joskus. Lisäksi ensimmäisellä ajoneuvolla pystyi jo ajamaan pelipaikalle, vaikka tilat loppuivatkin pian.
Kaiken kaikkiaan parempi kuin PbM2. Suosittelen kaikille, jotka eivät pääse halliin pelaamaan näin talvella!
-Ei se satu-
- Ei se satu -
Poissa
V*ttu...käy pelatessa koko ajan niinkuin oikeassa elämässä - eli rahat loppuu (ja lopputulos on aina että bändi hajoaa moraalin mennessä \"jostain syystä\" liian alas). Sinänsä ihan viihdyttävä, mutta mieluummin omaisin rahaa ja pelaisin itse
Poissa
siis häh?
Helsingissä ei asu enää helsinkiläisiä... on vain joukko yksinäisiä ja heitä on monta liian monta... en tahtoisi olla yksi heistä... tahdon olla vapaa ja hengittäää havun tuoksua täällä olen kuin vanki lähden Espooseen...
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Kokeilkaapas Digital Paintballia modia vanhaan Half-lifeen. Sitä jaksaa nakuttaa jonkun aikaa...
Äiti sanoo komeeks
You taste like you're gay
East Vanda Wiggaz
Poissa
Oon joko myöhäs tai sitten liian ajoissa, mut aina yössä.
Äiti sanoo komeeks
East Vanda Wiggaz
Poissa
Nyt sä Backyard vihdoinkin tiedät statukses
Poissa
älä sami tule kiusaa mua tänne virtuaalitodellisuuteen, en pärjää sun magialle. oot liian voimakas. en pärjää... nyyh. *nielee tappionsa* gay
Äiti sanoo komeeks
East Vanda Wiggaz
Poissa
Himmaa niiden nappien kans jo...
Poissa
Mitä? Kuka puhu napeista? Mulle kans...
-Sami
-Sami
Poissa
ei jummi... nyt meni nuppi sekasin: kaksi Samia.. ei pysty käsittää. tietovirta suunnaton. error. ei tajuu auttakaa.
Äiti sanoo komeeks
East Vanda Wiggaz
Poissa
Onkos tohos Digital Paintball:n toimivaa servua olemassa?
Poissa
On vaikka kuinka monta... siellä niitä pitäs olla 20...
T N T pass it around
Give it to me
Cause I believe I\'m gonna need help
Defending my streets
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Sivut: 1