Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Olen ajatellu ostaa seuraavanlaisen \"vempaimen\"
Dream Shocker:
-pystysyöttö
-piirilevy on L/S, eli ei vakioversio. Ajoitusten säätö kierrettävillä poteilla, ei jumppereita
-on/off kytkin
-9v patteri adapteri
-Smartin Shock Ya!-liipaisin tai mikä lie
-Max-Flow-regu ja 4500 psi:n, 1,5 litran pullo, leimat 08/2000
-Smartin Drop Forward Bar, sininen
-Freak Deluxe Set, sis.
*krominen takaosa
*sininen kärki, yht. pit 14\"
*kaikki kahdeksan inserttiä
mitä pitää ottaa huomioon kun käytettyä ostaa
ja muutakin tietoa vois kyseisestä merkkaimesta laittaa!
Ei pituus, paksuus vaan taito ja tarkkuus!
Ei pituus, paksuus vaan taito ja tarkkuus!
Poissa
yleinen kunto kannattaa ottaa huomioon ja jos mahollista ni testaa ennen käyttöä että oot varma että pidät mutkasta...plus näät onko siitä pidetty huolta..oon ainaki ymmärtäny että shokkerit vaatii huolenpitoa niinku naiset eli vitusti! toim.huom. siis pelkkää kuulopuhetta ei mitään omaa kokemusta!
Poissa
Mun shockeri ei kaivannu kauheasti mitään perushuoltoa, mut kaikki muu siitä sit hajosi. Solenoidi taisi mennä ekalla liipasinvedolla ja Maxflowin hajoamisiin ei yhden käden sormet riitä.
Poissa
Shocker vaatii huoltoa. Täytyy tietää mitä kohtia rasvata,putsata,öljytä jnejnejne...käytännössä joka treenin jälkeen, muuten se lakkaa toimimasta. Tosin hyvin hoidettu shockeri toimii ja hyrrää loistavasti ja on iloisen tarkka vehje.
Älä osta shockeria, jos et tunne vetoa mutkan huoltamiseen. Osta silloin mielummin käytetty enkeli, niitä ei tartte huoltaa. Mutta jos tykkäät asentaa niin shockeri on jeez.
Mutkissa on aina paljon osia, jotka on kulutustavaraa ja kaikkiin mutkiin tulee vikoja, joiden korjaamiseen tarvitsee varaosia.
Poissa
Sokkeri toimii kyllä ilman mitään huoltoa vaikka kuinka kauan, ja tämä yleensä johtaa siihen että sitten kun se hajoaa niin se hajoaa kunnolla. Solenoidit huutaa kuolemaa, o-renkaat hajoilevat jne.
Itse huolsin aikoinaan sokkeriani joka toisen pelikerran jälkeen, eikä solenoidit kusseet ikinä, kolmen vuoden ikäisinäkään. Ja muutenkin se toimis vallan mainiosti. Ainut joka voi tuottaa hiukan ongelmia on solenoidien gasketit mitkä voi mennä paikoiltaan ellei ne ole kunnolla kiinnitetty.
Stefu - DT
Stefu - DT (Karhuwalkki)
Poissa
Perheessä ollu 2 sokkeria ja kummassakaan ei mitään muuta vikaa kuin firing pistonit katkesivat (eipä ollu rasvattu kertaakaan Muuta häikkää koko vehkeissä ei oo ilmenny. Hyvä pelihän se on ja ei se nyt oikeastaan sen enempää huoltoa tartte ku muutkaan mutkat (jos pelaa paineilmalla). Hiilellä pelatessa kuulemma joutuu paljon useammin putsaamaan. Solenoidi jos pamahtaa niin vikaa en laittas solenoidin piikkiin heti ekana vaan huonosti huollettujen ilmakamojen jotka päästää mutkaan liian isot paineet, jolloin ohjekirjan mukaanki solenoidi saattaa vaurioitua.
Sokkereidenki hinnat alkaa vaan olla jo niin saman tapasii ku käytettyjen enkeleiden, että kyllä minäkin sen enkelin ostaisin, mutta jos joku ei mutkaltaan liikoja vaadi ni miksipä sitä ei sokkerillakin sutis.
JoiQu/Raaka Kone
JoiQu/Raaka Kone
Poissa
Mikäli sun shotit riittää shokkerilla (eli pelaat edessä tai et jauha muuten ihan vitusti yli 1000shottii/ peli) niin mun mielestä sokkeri on loisto hankinta. Itse en koskaan hankkinut, koska en olisi saanut tarpeeksi shotteja.
I feel like shit. Deja Vu!
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Markus kirjoitti 28.04.2003 klo 21:40:19:
Mun shockeri ei kaivannu kauheasti mitään perushuoltoa, mut kaikki muu siitä sit hajosi. Solenoidi taisi mennä ekalla liipasinvedolla ja Maxflowin hajoamisiin ei yhden käden sormet riitä.
Oonksmä ainoo joka näkee tässä kirjoituksessa jotain lievästi huvittavaa?
- Jokke / Plague
Poissa
Paha rasti rasvata jotai bolttia pelikerran jälkeen ja muutenkin pitää mutka puhtaana, eikös tuo ole sitä perushuoltoa. Kokkerityylistä taimaista tuolla vehkeellä en koskaan joutunut tekemään, eli ainakin oma shockerini toimi ajotusten puolesta hyvin aivan out of the box. Tuo solenoidin hajoaminen johtui vain siitä, että mutkia tehdään suuria määriä ja laatu kärsii ja tuo maanantaipäivänmalli ei ollut kyllä ainoa Suomessa. Kylillä ovat puhuneet, että Smartin kamat ovat muutenkin olleet heikkolaatuisia. En tiedä sen tarkemmin koska tuon shockerin jälkeen en ole siitä firmasta mitään ostanut . Sain helvetin hyvät fiilikset kun heti ekalla pelikerralla kronolla solenoidi hajoaa.
Poissa
Sokkerin huolto.
(1) Boltti irti, rasvaa bolt-tip, boltti takas. (Turhaa jo on delrin bolt-tip koska sitä ei rasvata). Bolt ram:in ilmareikiin hiukan rasvaa.
(2) Poppet ulos. Putsaa osat. Rasvaa poppet-piston (ei sulkevaa osaa). Poppet paikoilleen.
(3) Firing cylinder ulos. Putsaa osat, eteenkin firing piston ja sen glide-ring. Rasvaa glide ring ja firing cylinderin sisäosa kunnolla (ei liikaa mutta hyvin). Cylinder paikoilleen.
Kannattanee tehdä joka toinen pelikerta niin solenoidit kiittää solenoidin ystävää ja ase toimii tasaisen hyvin joka kerta.
Kerran olen yhden herran sokkerin putsannut, ja ajoitukset olivat sen jälkeen ihan pielessä. Mutta sitten sielä sisuskaluista irtosikin mustaa töhnää enemmän kuin laki sallii, eli kyllä se toiminta muuttuu kun roskaa kerääntyy. Tietty jos pelaa ilmalla niin ase pysyy huomattavasti puhtaampana eikä tarvitse niin usein huoltoa, mutta ilmalla ei taas saa shotteja ulos kovinkaan monta isostakaan tankista. Sokkeri on hiilari ase ;-)
Stefu - DT (Karhuwalkki)
Poissa
Ja muista samaten tehdä rasvaus ja pustaus myös maxfloviin.
Shockerin pahin vihollinen on lika solenoidissa.
-Cyclone-
-Cyclone-
Poissa
sokkerihan on ihan kelpopeli, silloin kun se toimii. Eli huollettuna hyvä vehje. No painaahan se hieman enemmän, kuin muut kulmat (esim. enkuli), mutta kaikkeen tottuu (paitsi jääpuikkoon perseessä, se kun sulaa, ennenkun siihen tottuu), oli sokkerilla 2l pullolla ja 16\" huilulla pelaaminen hieman omituista kokkerin 20oz hiilileka ja 12\" huilu jälkeen...
Jussi / El Fiera
Hyvän illan salaisuus on kunnon pohjissa
Jussi / Nääsville Predators
I used to be schizophrenic, but now we are OK
Poissa
Sivut: 1