Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2003-05-15 16:25:36

locco
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-11-24
Kotisivu

Re: PB HEAVEN mikä mesta???? :-)

NYT o pakko alkaa avautuu ajttelin antaa mahdollisuuden....Mut ku ei ede vastata mun maileihin niin huh huh. Ei voinu vaan jättää tätä avautumista tähän.

eli tässä alkuperäinen avautuminen joku pari päivää sitten new Angel threadissä
-------------
Parantala

Miks jos teillä on törkeen iso infrastruktuuri yms laadun valvonta (en oo muuten ikinä kuullut tota sanaa paintball alan yritksien jutuissa 11 vuoden aikana hyvä sales pitch) teillä ei ole kuin yksi kontakti henkilö tai numero. Eikö tossa ole vähän niinku rakentamssa linnaa aloittamalla katon harjalla.

Kiinnostuksesta: mitä mulle maksais 5 laatikkoa kuulaa pb heavenistä? kun tää ei kuitenkaan ole teidän kohde ryhmä niin voitte varmaan vain postaa sen tänne niin en joudu mailailee.(joku teidän organisaatiossa varmaan tuntee/tietää mut)

Muuten ton ns. \"selvityksen\" jälkeen  tää pb heaven juttu muistuttaa tyyliin

Dear sir,

I am Kinte kunte the Nigerian Finance Minister I have 4billion in a bank in Luxemburg. You can have it if you pay a clearence fee of $20 000.....

Mä en vain ymmärrä mikä up side teillä on olla niin anonyymejä. Meillä on 20 paikkakunnalla setti mut yks \"mafia\" maili osoite??? Yks puhelin??? Ei mitään konkreettista näyttöä mistään??? Keskuspuhelin numero sielä aikoinaan??? Meillä on 80 työntekijää ??? Eks vaikka kannattais alottaa yhdestä mestasta jossa on puhelin ja laajentaa kenties.

Vai tekeekö firma jotain muutakin...nettisivuja tai markkinointi palveluja??

Noi teidän sivut ja selvityksen yhteensopivuus ei vain jotenki uhku luotettavuutta. Laita vaikka tänne eri paikkakuntien välittäjät niin kaikki vois kokeilla Severe palloa. Vai onko se niin kilpailukykyistä että se menee näinki??? Ku muut firmat joutuu oikeesti tekemään töitä että saisivat palloa menemään.

Olisi kiva saada edes vastaus teiltä tähän Anonyymi juttuun ku oikeesti teillä ei voi olla 20 paikkakunnalla kolikkopuhelimen päässä teidän välittäjät ja järjestäjät.

Sori joutu lukee kaikki teidän sivut..... Miten te ootte voineet rakentaa mitään teidän asiakkaiden kanssa kun teidän netti sivut on olleet pystyssä vasta 30H jossa on ainut pehmeä kontakti mikä teihin on.Eli I quote \"ja rakentaneet liiketoimintamme asiakkaittemme toivomusten, visioiden ja mahdollisuuksien mukaisesti.\" 30 tunniisa te olette mailin avulla ehtineet thedä kaiken tuon. Yleensä ku lähettää mailin jonneki niin menee kauan enneku kukaan vastaa.

Jos te olette tosissanne niin vastatkaa kontakti kysymykseen (eli miksi ei ole kontakteja). Ja miksi halutte pitää pehmeitä hintoja. Tiedätte että saan kuulla kuitenkin jostakin ni eks se olis teidän kannalta parempi et mä en sitten tuu hehkuttaa sitä tänne. Vaan te kerrotte.

Paintissä on jo tarpeeks kusettajia tällä hetkellä. Kaikki vedätys firmat antaa vain pahan imagon lajille josta on kokemusta monella liiga bändillä. VAikuttaa negatiivisesti kilpailuun alalla ja myös joukkue toimintaan.

Ei millään pahalla mutta mun mielestä PB-Heavenin vaikuttaa vain isolta kusetukselta.

Jos olen väärässä niin prove me wrong ni voin sitten olla taas se kusipää.
...............................................................................................................

Tossa loppu alkuperäinen avautuminen jonka poistin. Ku ajattelin kerranki olla säädyllinen painttaaja ja katsoa meininkiä ilman että kaikki vihaa mua ja VDOta

Sitten, lähetin niille muuten mailia samana päivänä joka meni seuraavasti.
-------
Niin mua kiinnostais ku hehkutitte noita teidän kontakteja sivuillanne.....
Haluan 1kpl NY Extreme Matrix ihan sama minkä värinen
5 laatikkoa Sever kuulaa

Hinnat
Kauan menee toimituksessa, voiko noita hakea mistään HKI alueelta tai tulla katsomaan teidän tuotteita???
...............................

Sitte parin tunnin kuluttua lähetin ku ei ollu vastausta.
------------------
Niin voisko joku antaa niitä tietoja soittakaa vaikka. Paljon mulle kamat maksais ja miten ne saatais?? Visalla? Käteisellä?

Nyt
En ole vieläkään saanut minkäänlaista kommnettia PB-Heavenilta. Yritin vain olla hyvä asiakas ja nyt sitä taas tässä ollaaan.

Vastatkaa mun maileihin.

Eks vittu ku mä oon niinku \"Locco\" --> eli en ole satunnais pelaaja (\"sivusto tulee olemaan pää-asiassa ns. satunnaispelaajille toimiva portaali\") ni mua ei palvella vai mikä teillä on meininki.

Locco

Patrik Louko
FXL Commissioner
http://www.xballfinland.com
Puh: 0440866366

Poissa

Keskustelualueen alatunniste