Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2001-10-06 15:11:42

Bono
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 351
Kotisivu

Re: Kökkerista vielä...

JES!!Olin eka joka kirjoittaa tähän!!!..mutta se taitaa myös tarkoittaa se että olen eka jolla on ongelmia, prkl!!

Anyway, tarvitaanko kokkerin purkaamiseen muita erikoisspecialmadeinkoreamodifiedamplifiedhitechyotachmegagadget työkaluja ku valvetooli?
Ja, nyt olisin sen valvetoolin tarpeessa...ACOOYY!!!
..ja jonkun kaverin joka osaa kasata ja säätää sitä sen jälkeen ku minä olen pistänyt sen palasiksi...

Tiedän sen että kokkeria ei sovi säätää jos se ei ole sen tarpeessa, mutta se on aika täynnä mutaa, kakkaa ja muuta mönjää että mulla on semmonen kutina p*******ä että ne ongelmat voi johtua siitä.

over´n out..


ActionGames
PPW
Sponsored by:
Mad Croc
Red Devil
LVI Welin

Ei ehkä tyylillä eikä taidolla, mutta täysillä!!!

Poissa

#2 2001-10-06 19:14:02

Linkki
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 47

Re: Kökkerista vielä...

Juu... Mailaa mulle vaikka sun osoite niin pistän postissa tulee kun en muuten saa sitä Porvooseen hommattuu ihan heti (oon ite Lahdessa).

Purkuun tarttet tuumaset kuusiokolot,valvetoolin ja jakarin. Air receiveriä ei tartte poistaa jollei se vuoda tai oot maalaamassa mutkaas. Jos meinaat 4-tien putsaa niin pienet sokkapihdit (vai mitkä lie onkaan?)-on kova sana. Siitä sun hammerista mulla ei oo kyllä mitään tietoa (tai siis siitä mistä säädät lähdöt ja mistä cockinrod menee läpi).

Voin pistää Ravin säätöohjeet mukaan. Niillä pitäs ton sunkin värkin tulla säätöihin. Ja mitä mä oikein muistan niin kyllä se sun kökkeris säätöä vähän kaipaakin.

-Linkki (ex. ACOY)

ex ACOY


Most sports require only one ball.
Real sports require two.

Poissa

#3 2001-10-06 23:41:33

Bono
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 351
Kotisivu

Re: Kökkerista vielä...

miten niin tarvii säätöä?? muuten vaan ampuu 10 000 fps, osumat heittää metrin etäisyydestä noin 10 metriä...prkl!!

Juu, en pistäis vastaan vaikka laittaisit ne tuleen.
Milloin muuten tuut tännepäin (siis Porvooseen)?
Huomenna ois pelit tiedossa, mutta vietän taas aikani työn merkeissä...

Jos passaa niin laita puhelinnumerosi tuleen mulle niin otan yhteyttä tässä lähitulevaisuudessa, tai jotain??

050-5984770 / Bono


ActionGames
PPW
Sponsored by:
Mad Croc
Red Devil
LVI Welin

Ei ehkä tyylillä eikä taidolla, mutta täysillä!!!

Poissa

#4 2001-10-07 05:23:03

äpe
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 2

Re: Kökkerista vielä...

Grizzly kirjoitti 06.10.2001 klo 18:11:42:

JES!!Olin eka joka kirjoittaa tähän!!!..mutta se taitaa myös tarkoittaa se että olen eka jolla on ongelmia, prkl!!

Anyway, tarvitaanko kokkerin purkaamiseen muita erikoisspecialmadeinkoreamodifiedamplifiedhitechyotachmegagadget työkaluja ku valvetooli?
Ja, nyt olisin sen valvetoolin tarpeessa...ACOOYY!!!
..ja jonkun kaverin joka osaa kasata ja säätää sitä sen jälkeen ku minä olen pistänyt sen palasiksi...

Tiedän sen että kokkeria ei sovi säätää jos se ei ole sen tarpeessa, mutta se on aika täynnä mutaa, kakkaa ja muuta mönjää että mulla on semmonen kutina p*******ä että ne ongelmat voi johtua siitä.

over´n out..


Guerilla


Guerilla

Poissa

#5 2001-10-07 05:24:49

äpe
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 2

Re: Kökkerista vielä...

Tais mennä harjoittelun piikkiin tuo edellinen....

Guerilla


Guerilla

Poissa

#6 2001-10-07 11:26:00

Bono
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 351
Kotisivu

Re: Kökkerista vielä...

HEI!!! Mulla on yksinoikeus mun kirjoittamiin juttuihin, eikä copyrightiä ole ku mun koiralla, ja mulla ei ole koira!!


ActionGames
PPW
Sponsored by:
Mad Croc
Red Devil
LVI Welin

Ei ehkä tyylillä eikä taidolla, mutta täysillä!!!

Poissa

#7 2001-10-08 16:31:34

glo
Jäsen
Paikkakunnalta: Tampere ja Kangasala
Rekisteröitynyt: 2001-10-07
Viestit: 526

Re: Kökkerista vielä...

Linkki kirjoitti 06.10.2001 klo 22:14:02:

Juu... Mailaa mulle vaikka sun osoite niin pistän postissa tulee kun en muuten saa sitä Porvooseen hommattuu ihan heti (oon ite Lahdessa).

Purkuun tarttet tuumaset kuusiokolot,valvetoolin ja jakarin. Air receiveriä ei tartte poistaa jollei se vuoda tai oot maalaamassa mutkaas. Jos meinaat 4-tien putsaa niin pienet sokkapihdit (vai mitkä lie onkaan?)-on kova sana. Siitä sun hammerista mulla ei oo kyllä mitään tietoa (tai siis siitä mistä säädät lähdöt ja mistä cockinrod menee läpi).

Voin pistää Ravin säätöohjeet mukaan. Niillä pitäs ton sunkin värkin tulla säätöihin. Ja mitä mä oikein muistan niin kyllä se sun kökkeris säätöä vähän kaipaakin.

-Linkki (ex. ACOY)

ex ACOY

Siis toi "hammer" on velocity adjuster, hammeri löytyy syvemmältä rööristä.

Kyllä se pitää, vaikka vähän sihiseekin...


Jussi / Nääsville Predators

I used to be schizophrenic, but now we are OK

Poissa

#8 2001-10-09 04:48:27

Bono
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 351
Kotisivu

Re: Kökkerista vielä...

Miten se muuten on, kun painaa liipaisinta ja palauttaa sen hieman "normaalia" hitaampi, elikkä ei päästä sitä täysillä takaisin, niin kolmitie ei mene kokonaan sisään...en tiedä saiko kukaan tosta selvää, mutta se ei palaudu kunnolla...voiko siinä olla kolmitiessä vikaa, vai pitääkö sen olla niin "jäykkä"?


ActionGames
PPW
Sponsored by:
Mad Croc
Red Devil
LVI Welin

Ei ehkä tyylillä eikä taidolla, mutta täysillä!!!

Poissa

#9 2001-10-09 05:29:07

ShadowKi][er
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-10-07
Viestit: 16

Re: Kökkerista vielä...

Osaatko ajoittaa kokkerin?... Se ongelma saattaa olla siinä...

Poissa

#10 2001-10-12 10:08:55

Bono
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 351
Kotisivu

Re: Kökkerista vielä...

juu, en. Ja nuo saamarin lähdöt en saannut toimimaan. Se kokkaus on jotenkin päin *:ttä, yleensä kokkaa hyvin, mutta sitte taas joskus boltti jää tukkimaan aukkoa niin että pallot ei pääse kunnolla alas, joka taas johtaa choppaamiseen...
Vein sen eilen DH:lle niin ne saavat antaa sille hieman ensiapua...


ActionGames
PPW
Sponsored by:
Mad Croc
Red Devil
LVI Welin

Ei ehkä tyylillä eikä taidolla, mutta täysillä!!!

Poissa

Keskustelualueen alatunniste