Et ole kirjautuneena.
eli kun pullon paine laskee vähän alta 1000 psi:hin niin se regu alkaa nostaa käyttö paineita ja pöräyttelee sieltä ylipaine venasta regun pohjasta ja pitää ihan sika ääntä. välillä se tekee sellasta et laukaset niin käyttö paineet on 150 psi ja seuraavalla laukauksella 200-250 seuraavalla taas 150 psi jne OUTOO jos joku osais sanoo mikä tätä rouvaa vaivaa
rahaa se vaan on!
Poissa
se on vissiin rikki, tai sitten se ei toimi kunnolla.
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
siis se toimii täydellä pullolla mutta kun paineet pullossa laskee alle 1000 niin sit se alkaa oikkuileen
rahaa se vaan on!
Poissa
Hmm.. ootkos kokeillu purkaa/puhdistaa/rasvata maxflotasi? siinä ei kovin montaa osaa ole, joten jopa teknisesti kokemattoman pitäisi siitä selvitä kunnialla.
Äkkiseltään vaikuttaisi siltä, että vika on ns. sealin puolella. Siihen käsiksi pääsemiseksi tarvitset ISON kuusikulma-avaimen, jolla avaat \'taka\'päässä olevan ruuvin. Sen alta paljastuu tulppa/suodatin/pinni/jousi/seal about tuossa järjestyksessä. Puhdistat kaikki osat huolella, ja käytät jotain suht. jäykkää rasvaa niihin (liian juokseva öljy ei kauaa siellä pysy ie. Autolube tms.)
Joten eikun räpeltämään
Mara
Poissa
Ja tää samainen maxflowi tossa turun divarikierroksella teki niin, että kun paine laski ton maagisen 1000 PSI:n rajan alle, niin alko regu huutaan kun sumutorvi, jotkut saattoi kuullakin sen äänen
Jussi / Tiikerihait
"Massa on voimaa ja voima on nopeutta"
Jussi / Nääsville Predators
I used to be schizophrenic, but now we are OK
Poissa
Mirace,
Tsekkaa sen Max-Flow:n Piston:in o-rengas. Kuulostaa siltä, että se olisi joko \"pulpahtanut\" paikoiltaan, on katkennut tai on vääränlainen. Myös riittämätön rasvaus Piston:issa/sen o-renkaassa aiheuttaa ko. ääniä/ongelmia.
Toinen mahdollinen vaihtoehto on, että sen Piston:in jousi on rikki tai joku paineensäätökorkin ja Pistonin välissä oleva osa on väärin asennettu. ->Etenkin se rst-osa, joka on pistonin takaosaa vasten.
Mikäli et löydä vikaa edellä mainituista osista, niin tsekkaa Seat:in / Valve pin:in puoli, eli osat jotka ovat sen 3/8\" kuusiokolo mutterin alla.
T:Howari/DT
Wannabe
Wannabe
Poissa
juu mä avasin sen sieltä ison kuusiokolon päästä ja putsasin ja rasvasin ja toivottavasti kasasin oikein. se regu jonka pitäis pitää tietty paine toisella puolella vastuksen pienentyessä päästää liikaa sinne käyttö puolelle painetta josta johtuu et se pöristää liiat paineet pihalle olisko se se pikku jousi sen tapin "vieressä" tai ympärillä joka olis parhaat päivänsä kokenut. siinä suodattimes joka on sen kullan värisen systeemin päällä oli ihan pölys tai tukos voisko se olla syy?
Poissa
Ongelmaasi en syytä tiedä. Mutta voisin mainita että kärsin itse juuri samasta ongelmasta joten kerroppa että auttoko toi toimenpide.
-Uuteen nousuun-
Poissa
Joo sama ongelma se munki mutkas kummittelee=)... eli pistäppä infoo et mitenkäs toimii/mikä oli vikana?... kitoooosssh.
Plå Plå Plå Plå Plå Plå Plå Plå.....
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.hidden.fi">www.hidden.fi</a><!-- w -->
PPW MAD
Poissa
ilmottelen sitte ku saan ilmaa ja pääsen kokeileen. ei se max flown sisuskalut mitkään ihmeelliset ollu eli sen voi aika rauhassa avata.se joku suodatin oli aika paskanen liekö siitä johtunu. mutta imottelen
rahaa se vaan on!
Poissa
Rasvasiks kaikki osat siel sisällä? Jos rasvasit niin mitä öljyy/rasvaa käytit?
Plå Plå Plå Plå Plå Plå Plå Plå.....
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.hidden.fi">www.hidden.fi</a><!-- w -->
PPW MAD
Poissa
poistin vanhat rasvat pois ja lätkin sitä rasvaa joka paikkaan. mä käytin crc vesivaseliinia makso 6 ecee k-raudas sitä on muutkin käyttäny.tärkeintä vaan se et se on tarpeeks jäykkää ettei se valu pois sieltä. sullahan oli hiilari versio? en tiä sopiiks toi sinne ku toi kestää vaan -30
rahaa se vaan on!
Poissa
Joo mulla on hiilariversio... kyllä uskois että se ei kestä, varmasti menee enemmän miinuksen puolelle=) Mutta jos joku tietää mikä olis hyvää rasvaa, niin ilmottakaapa...
Plå Plå Plå Plå Plå Plå Plå Plå.....
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.hidden.fi">www.hidden.fi</a><!-- w -->
PPW MAD
Poissa
Juu kävin hakeen ihestä pneumatiikaan erikoistuneesta Oululaisliikkeestä sellasta ku Unisilkon L250L lämmönkesto on -50-+200C\' joten pitäs passata hiilarinki kans ja sit siinä on vielä sellanen juttu et se pitää o-renkaat kimmosina.
Pistelempä toiminta raporttia jahka oon käyny täyttään ilimapullon!
-Uuteen nousuun-
Poissa
Vitu etä osa ihmine laitaa kirjooootuvirhee tekstiihin.
-Uuteen nousuun-
Poissa
Joo kiitti... toi kyllä varmaan olis just passelia tohon hiilarinkaa.... Pitää vaan toivoo että täältä Vaasasta löytyy=)... Nokyllänoitakirjotusvirheitäsattuuvähänjokaiselle=)...
Plå Plå Plå Plå Plå Plå Plå Plå.....
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.hidden.fi">www.hidden.fi</a><!-- w -->
PPW MAD
Poissa
ilma kamoilla ei oo noita jäätymis ongelmia ni siihen käy ihan hyvin melkein mikä tahansa jäykkä rasva kai
rahaa se vaan on!
Poissa
Kunhan se rasva ei syövytä o-renkaita.
-campo/Raaka Kone-
Äly kertaa voima on vakio!
-campo/Cyclone-
Poissa
aivan joo hyvä huomio toi ei ainakaan syövytä se on laakereille ja sellasiin paikkoihin
rahaa se vaan on!
Poissa
toi tulikin jo mutta näillä sivuilla http://www.hypersportworks.com/
oli noistä pörinä äänistä ja paljon muustakin tietoo:
That farting noise! If your Shocker is making a farting or honking noise this is an indication of not enough lube. Re-lube the offending part! Most time it will be the Max Flow regulator piston, but solenoids have been known to honk as well. Any part with an o-ring can do it.
Shoot down / noises / freezing the reg
rahaa se vaan on!
Poissa
Avasin tosiaan eilen koko mutkan ihan atomeiks=)... ja putsasin joka paikan.. ja tosiaan lätkin sitä rasvaa melkeen joka paikkaan... Mutta vuotoa on edelleen, luulen et se vuoto ei löydy max flowsta, vaan sielt aseen tiivisteistä... saan tänään siihen uudet tiivisteet=) katotaan saanko mutkan toimiin???
Plå Plå Plå Plå Plå Plå Plå Plå.....
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.hidden.fi">www.hidden.fi</a><!-- w -->
PPW MAD
Poissa
onks sulla teflonii siä mutkassa? jollain shokkeri sivulla käskettiin käyttää vai ja ainoastaan liimaa liitoksis ku teflon tukkii solenoidit eikä mutka toimi
rahaa se vaan on!
Poissa
Ei sitä tefloni kuulu sinne venttiileihin ja kaasukanaviin laittaa. Samalla lailla se liimakin tukkii jos sitä laittaa solenoidiin.
-campo/Raaka Kone-
Äly kertaa voima on vakio!
-campo/Cyclone-
Poissa
tukkii tukkii mut se ei pääse sinne samalla lailla ku tefloni ku se piru rispaantuu ja sit sitä on joka reikä täys
rahaa se vaan on!
Poissa