Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Ajattelin tuossa joskus väsätä kokonaan itse mutkan itsellenie, ihan vaan huvin vuoksi. Piippu on kyllä, mutta laukaisun kanssa on hieman ongelmia. Miten saisin tehtyä järkevällä tavalla toimivan säädettävän (krono) kaasunsyötön sekä sen itse boltin yms. Kannattaako hankkia muu koneisto boltteineen jostain valmiina vai onko jollakulla antaa hyviä vinkkejä tähän onkelmaan?
They're coming to take me away Ha-Ha.
They're coming to take me away Ho-Ho.
They're coming to take me away Ha-Ha.
They're coming to take me away Ho-Ho.
Poissa
Koska sulla on jo piippu niin muuta ei tarvitakkaan!
Kourallinen zappia suuhun ja puhkumaan samalla tavalla kuin aikoinaan herneiden kanssa!
En voi ymmärtää, miten aikaisemmin olen tullut toimeen ilman tätä mullistavaa keksintöä!
Poissa
osta spyderin koneisto ja leivo se asconan vaihdelaatikon sisään.piippua ei sen jälkeen oikeestaan edes tartte.
toisaalta ilman_kunnon_koneistusmahdollisuutta kannattaa ehkä unohtaa koko juttu...
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Eikös siinä Asconan tilalla olis parempi isolohko jenkki?
Karppa - Trivoga
Poissa
vittu kairaneva nous sargofagistaan! halleluja!
Poissa
Täähän on helppo homma, et tarvii muuta kuin cad-pohjaisen suunnittelu ohjelman ja cnc-sorvin ja rutkasti materiaalia jota työstää. Cad-suunnittelu/cnc-koneistajan työkokemuksestakaan ei varmaan ole haittaa ja ainahan voit ostaa oman cnc-sorvin ja ruveta tuottamaan niitä ûber-aseitasi sarjassa...
http://www.vossi.fi
Poissa
iamthelaw asentais ton sun piippus uziin ja lähtis Keravalle kääntää autoja.
Poissa
Sivut: 1