Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Eli kertokaas kokemuksia kumpi boxi on parempi ja miksi.
Ja ne huonotkin puolet saa mielellään tuoda myös julki.
Poissa
Muna: Nopea (ei ehkä ihan halo), kevyt, oudon muotonen (huono tai hyvä riippuu käyttäjästä), erillainen syöttö aukko
Halo: Nopein, Painava, ei mahdu niin paljon palloa, kallis, joskus ei vaan yksinkertasesti toimi joissakin mutkissa
...
Jesse J.
Clone
[email:817swzh9]Fatty@team-cyclone.net[/email:817swzh9]
Jesse Johansson
Kisalapanen!
Poissa
Laittakaa vielä vertailuun mukaan ihan perus revo. Hyvät ja huonot puolet ja minkälainen haloon ja evolutioniin verrattuna?
esse est percipi
Poissa
No mitä yhen eVlution 2 oon nähny, ni ihan tosi nopee oli ainakin verrattuna mun omaan revo 12v:seen verrattuna. Tosin taitaapi omassa revossani olla paska boardi, joka on hidas ja viiveinen.Päädyin kirkkaaseem eVlution 2:seen, koska halo on todellakin jokseenkin painava ja kuulemma toisinaan jopa vähän pakkosyöttää palloja. Tosin halosta voisi paremmin kertoa hyöty/haittapuolia joku moisen kapistuksen omistava henkilö.
JoiQu/Raaka Kone
JoiQu/Raaka Kone
Poissa
Ensinnäkin sanon suoraan, etten ole koskaan omistanut kumpaakaan loaderia, mutta pelannut molemmilla.
Evlutkalla olen ampunut muutaman sata kuulaa timmyllä ja siihen merkkaimeen se ainakin soveltuu hyvin. Mielestäni timmyssä ja trixissä feed tube on niin edessä, että evlut on varmaan molempiin ihan hyvä tuote.
+Evlution ei tule niin nopeasti esiin syndiä kiertäessä, joten se vaikuttaa ihan hyvältä tuotteelta.
+Evlut ei ole niin nopea syöttö, kuin Halo B mutta kuitenkin revoa nopeempi.
+Evlutionilla voi pelata luukku auki takaäijä, joka on jo niin pron näköstä, että melkeen se riittää yksinään syyksi hankintaan.
+syö 200 kuulaa
+hieman Haloa halvempi
-helvetillisen ruma
-hidas verrattuna haloon
-nopeuden säätö vipu on turha, kuka sitä pitää muussa kuin tappi asennossa?
-Tottuuko siihen uuteen kanteen ikinä? ja kestääkö se kansi?
Halolla olen leikkinyt selkeesti enemmän ja se on nopea siitä ei pääse mihinkään... tosin ei pääse tuplasyötön riskistäkään...
Halo B
+Helvetillisen nopea.
-Useissa merkkaimissa tuplasyöttö ongelmia mm. Enkeli ja Timmy
-HINTA (vielä evo2sta muutaman egen kalliimpi)
Mikäli itse jompaankumpaa ostaisin niin valinta olisi vaikea ja luultavasti testaisin molempia omassa kulmassa. Halo B on kiistatta nopein, mutta yksi tuplasyöttö pilaa pelin, joten ei sillä tee hittoakaan, mutta mikäli saat mutkaasi vaikka tupla balldetentit, jotka toimii luotettavasti niin Halo on kyllä pelimiehen valinta. Evlutionin aukiasennossa pysyvä kansi taas tekee bulkkaamisesta nopeampaa ja näyttää TODELLA hyvältä (siis takaäijille joita pieni kuulien yli roiskuminen ei haittaa) joten on siinäkin puolensa.
Älkää siiitä painosta itkekö tytöt, jos ette jaksa kannatella mutkaa, jos siinä on Halo kiinni niin suosittelen venäläisiä vitamiineja ja punttis treeniä.
Tosin itse en lähde vielä tässävaiheessa revoa vaihtamaan, koska evo2 ei oo kuitenkaan niin nopea ja halon forcefeed on liian raju. Molemmissa tuotteissa on liikaa huonoja puolia kun niiden hintalappuja katsoo.
Helsingissä ei asu enää helsinkiläisiä... on vain joukko yksinäisiä ja heitä on monta liian monta... en tahtoisi olla yksi heistä... tahdon olla vapaa ja hengittäää havun tuoksua täällä olen kuin vanki lähden Espooseen...
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Ainakin timyyn saa jäykemmät pallon pitimet jotka estää tupla syötön haloa käyttäessä.
Itse ostan seuraavaksi evo2sen koska se on tarpeeksi nopee ja ei paina mutkaa väkisin vinoon niin paljoo kun sitä mutkaa kallistaa.
Musketeers-Captain/plague
Teen mitä teen jos teen
Trivogan poskisolisti
Poissa
siino hyvä url mistä voit lukasta huonot / hyvät jos osaat enklantii
...
Jesse J.
Clone
[email:2sc1b7qk]Fatty@team-cyclone.net[/email:2sc1b7qk]
Jesse Johansson
Kisalapanen!
Poissa