Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Omistan tällä hetkellä otsikon mukaisen merkkaimen...
mitä viritys mahdollisuuksia on?
ja sitten liipaisin... kun liipaisinta ei saa suoraa säädettyä niin olisiko jollain hyviä vinkkejä
miten liipasimen saa viritettyä, se on aika kankee uutena
Ei pituus, paksuus vaan taito ja tarkkuus!
Poissa
No mä en tunne suoraan kyseistä mutkaa, mutta centerflagin hyperframe on rakenteeltaan aika lähellä ja sitä oon säätäny.
1.Voisit koittaa löytää jostain elektroniikka liikkeestä kevyemmällä jousella varustetun mikrokytkimen.
2.Ainakin hyperframessa liipasin on ylä päästä niin paksu että siihen voi porata jouselle upotuksen ja laittaa näin ns.liipasunkevenninjousen kohtaan jossa liipasin menee framen sisään. Itse homman ratkaisin tällä tavoin ja nyt olen liipasimeeni tyytyväinen.
TjaniK / TO
Poissa
Ja voit yrittää laittaa liipaisimen ja framen väliin (siinä kohdassa, jossa liipaisin menee freimin sisään) jonkinlaisen esteen, ettei liipaisin pääse palautumaan aivan eteen asti. Toi lyhentää / säätää liipaisua jo aika mukavaksi. Tosin Excellator:n liipaisimesta en paljoa tiedä, mutta uskoisin tollasen viritelmän olevan mahdollinen.
Poissa
Hmmm... pitää kokeilla... onko teillä tietoo saako tohon kyseisee merkkaimeen toisenlaisia liipasimia???
lähinnä suora kiinnostaa...
Poissa
Sivut: 1