Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Onko kyseinen maski hyvä,vastailkaa kellä on jotain kokemuksia!
-creditor
Poissa
Rippuu kuinka iso pää sulla on. Jos sulla on iso pää niinku mulla niin maski on liian pieni--> siis leuka ei mahdu sisään. Hyvin kuitenkin se pysyy päässä :-). Kannattaa kuitenkin hankki DYE vision maski selkeesti paras paintti maski tällä hetkellä markkionoilla. Pelasin tänään sillä ekaa kertaa ja se pysy hyvin mestoilla hengitti hyvin ja toimi hyvin auringossa (kiitos kaareva linssi mitä ei ole JTn maskeissa).
Oon pelannu kaikkilla maskeilla ja tämä oli ehdottomasti paras so far. Ja hinnatkin on aika samat. Ja proteukset mun käsittääkseni hajoilee aika helposti tai ainaki mun hajoili.
Locco
Patrik Louko
FXL Commissioner
http://www.xballfinland.com
Puh: 0440866366
Poissa
Itse taasen pidän proteuksesta eniten (dye painaa parista kohdasta ja tuntuu siltä että putoaa päästä:)
Kannattaa kokeilla ennenkuin ostaa.
-Jaba/(CY)Clone-
It's Flaymin' baby!
Poissa
Ja mun kuuppaan taasen sopii parheiten vForcen maskit...
Kuten huomaa, kyse on makuasioista ja pään muodosta. Kannattaa kokeilla ennen kuin ostaa. Ahistava/puristava/epäsopiva maski pilaa äkkiä tunnelman.
Jokainen tietysti hehkuttaa omaa maskiaan parhaaksi, mutta kannattaa unohtaa moiset hehkutukset ja luottaa oman kokeilun tulokseen. Ainut mikä kannattaa rekisteröidä, on käyttäjien kokemukset maskin kestävyydestä yms.
-campo/Raaka Kone-
-campo/Cyclone-
Poissa
jos kestävyydestä puhutaan ni siinä tapauksessa ainaki ite voin suositella dyen maskia ittellä on kestäny nyt reilun vuoden ilman minkäänlaisia vaurioita...en muista sitten tiä kun en omista enkä oo muuta tehny kuin testannu...
mä oon hyvä suositteleen tota kestävyyttä kun oon ottanu yhen tahi kaks pleksi hittiä sillon tällön...iso pää kun on!
Poissa
Hmmm.. Dyen linssi Joyssa??
-Jaba/(CY)Clone-
It's Flaymin' baby!
Poissa
noh niin no...se muuten oli valmistus virhe mikä on sen jälkeisissä linsseissä fiksattu...nää nä nää nä nää!
Poissa
Kiitos informaatiosta,päädyin ostamaan jt proteus maskin,mutta harkitsin kyllä dyen maskia(liian ison näkönen)
-creditor
Poissa
Sivut: 1