Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Steve Morrisin lähettämä suunnuteltu aikataulu:
Ei ilmeisesti aiheuta ongelmia kenellekään. Egi tosin voisi lyödä pelaavat kokoonpanot lukkoon, jotta porukka voi suunnitella omat matkansa yms.
>Thursday
>
>18.30 USA vs Germany, France reffing
>
>20.00 Russia vs Finland, Norway reffing
>
>
>
>Friday
>
>18.30 Finland vs Denmark, USA reffing
>
>20.00 England vs Norway, Russia reffing
>
>
>
>Saturday
>18.30 Germany vs Sweden, Russia reffing
>
>20.00 Portugal vs France, USA reffing
>
Poissa
Vi**U kun ei toi steve o osaa päätää millon noita pelataan, koska se sano Saksassa että Venäjä geimi piti olla taas sveduissa, noh saa nähä kuinka monta kertaa ne ton viellä vaihtaa!
...
Jesse Johansson
Cyclone
[email:cc84zssj][email protected][/email:cc84zssj]
Se vain on KUUMAA olla minä!
Jesse Johansson
Kisalapanen!
Poissa
Off Topiccia vähän, mutta... Ei ihan yhtä säätöä kuin lentipallossa.
--
Jarkko Tervonen
<!-- e --><a href="mailto:[email protected]">[email protected]</a><!-- e -->
Poissa
Kyllä se jo saksassa sanoi, että ranskassa on 6 peliä... ja ainakin Egi tiesi sen jo silloin.
Poissa
Poissa
No empä itse kokenut tota ongelmalliseksi!
-Uuteen nousuun-
-Uuteen nousuun-
Poissa
No ne ei varmaan saanu sitten säätdettyä sitä settiä torstaille Joyhin. Kyl toi Stevo sano yrittävänsä sitä mutta se ei ollut vilä salee koska asiassa on monta osapuolta.... Ja luulen et noi ryssät ehkä haluaa mielummin pelatta Toulousesssa meitä vastaan ku sveduissa.
Suomen lobbaus valta ei ole mitenkään huikea ....EGI, minä vähän vastaan Russiona Legionin virallinen mielipide. Kun ottaa huomioon että nytten toimitaan alkuperäisellä aikataululla siis joka säädettiin Portugalin fuck upin jälkeen niin jos ryssät eivät halunneet vaihtaa, kuten stevo sano, pelit pelataan Ranskassa....
Locco
Patrik Louko
FXL Commissioner
http://www.xballfinland.com
Puh: 0440866366
Poissa
Sivut: 1