Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
...jotka ampuvat takaisin.
Eli meillä on torstaina 13.12. klo 18-21.30 treenivuoro Keravan hallilla, mutta nyt puuttuu vastus
Tasolla ei väliä, tulkaa mukaan cooliin tunnelmaan.
Ilmoittautukaa minulle: <!-- e --><a href="mailto:jani.leskinen@netpool.net">jani.leskinen@netpool.net</a><!-- e -->
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
Ääh.. tulisin mielelläni maalitauluks.. mutta suomen skitso firma ei varmaan pitäis siitä kauheesti jos lähtisin kesken R.johtajan tutkinto 2:sen kesken ottamaan hittiä
-Pekka Ilves
*PBT Unknown*
<!-- e --><a href="mailto:Heat@Pcuf.fi">Heat@Pcuf.fi</a><!-- e -->
Pekka Ilves
I Pwn n00bs
Los Kurkos
Poissa
---
Ääh.. tulisin mielelläni maalitauluks.. mutta suomen skitso firma ei varmaan pitäis siitä kauheesti jos lähtisin kesken R.johtajan tutkinto 2:sen kesken ottamaan hittiä
---
No _joku painttilegenda_ aikoinan City-lehdessä sano, että jos ei tuu paintin takia lomaa, niin lähdetään pundelle. Että siitä oppia ja asennekasvatusta
Jokainen voi sitten yön pimeinä tunteina muistella, että kuka tämä em. henkilö on..
-Sumu-
Poissa
Ziisös onks jengin aina pakko heitellä noita "mulla on hyvä juttu mutta empä kerro teille" -läppiä!
Nyt hämää taas kybällä alas Sumu laulaa kuka se oli? Muistan joskus aikoinani lukeneeni jonkun tollasen jutun, mutta silloin kyseessä oli ainakin joku mr. nobody joka pelas kavereidensa kanssa splatmastereilla juupajoen takametsissä tms.
Poissa
oli se aleksi siinä uhoomassa.
missä mun puhelin on flinkki?etkö sä uskalla vastaa puhelimees?
Silakka on köyhän kännykkä
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Hahaha vai alex
No eniwei joskus oli aikoinaan joku toinenkin juttu jossa joku heitti jotain aivan käsittämätöntä legendaa ja kukaan "scenessä" ei edes tuntenu sitä. Hitto kun en edes muista mikä lehti oli kyseessä... mutta se oli kanssa näitä legendaarisia haastatteluita.
Poissa
Se hemmo oli tosi trän trän. Niin ja esiinty koko nimellään. AD laitto siitä jutun paintmail:iin tämä dude pitää skannaa heti kun voidaan. Ei kellään olis enää vanhoja paintmail:ejä?
Toi toinen juttu joka oli City-lehdessä oli Lexistä.Se käsitteli nuoria X-treme harrastajia siinä oli vähän kaikkien laijien edustajia. Se oli hyvä juttu minkä Lexi heitti jos ei tipu lomaa turnausten takia intistä/duunista lähen menee anyway.
Poissa
Alkuperäinen aihe, eli URHO treenaa keskiviikkona 9.1. Keravan hallissa.
Mikäli treeniseura kiinnostaa ilmoita minulle.
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
Sivut: 1