Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2002-08-30 09:16:08

UnderTaker
Jäsen
Paikkakunnalta: Lappeenranta, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-07

Re: Porvoon paintin harrastajat!!!

No niin kaikki Porvoolaiset painttaajat, eikö olis aika vähän järjestäytyä? Porvoossa on yllättävän paljon paintballin harrastajia, vaikka kukaan ei tiettävästi pelaakaan kilpatasolla. On kuitenkin ikävä lähteä juoksentelemaan, kun tietää että tulossa on vaan 5-6 tyyppiä. Olis paljon mukavampaa pelata, jos porukkaa olis vähän enemmän, niin pelialuetta vois laajentaa ja olis hieman "enemmän ideaa".
Nyt vaikka kausi läheneekin loppua, ois mukavaa jos sais järjestettyä vaikka pari vähän isompaa peliä, mihin koottais enemmän porvoolaisia paintin harrastajia. Löytyykö kiinnostuneita?
Muutenkin jos joku on lähdössä pelaamaan Porvoon alueella, niin ilmoitelkaa mulle, niin mä lähden mukaan. Postia vaan osoitteeseen [email:21sgnypw]mr.rysho@suomi24.fi[/email:21sgnypw]

-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-

Poissa

#2 2002-08-30 10:24:14

Daliz
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo, Finland
Rekisteröitynyt: 2001-10-30

Kyllähän meitä on=)

All work and no play makes Jack a dull boy

Poissa

#3 2002-08-30 15:09:47

UnderTaker
Jäsen

Niin kyllä tiedossa on että pelaajia löytyy, muttei yhtä yhtenäistä joukkuetta. 68 toiminta on mitä on ja Decade kuoli yhtä nopeasti kun syntyikin. En mä tarkoita että pitäis perustaa uus tiimi, mutta olis mukavaa käydä välillä pelaamassa vaikka vähän suuremmallakin porukalla, elikkä kerätä kaikki pienet porukat yhteen ja järjestää isompi peli jossain.

Poissa

#4 2002-08-30 16:29:43

Daliz
Jäsen

Kyllä kyllä...tuota napsaseppas tuolta mun e-maili osote talteen ja ilmottele kun on niitä pelejä tiedossa niin saan muutaman ei-missään-joukkueessa olevan tyypin mahdollisesti mukaan spelailemaan. Huomiseen peliin en luultavasti pysty kyllä osallistumaan.

Poissa

#5 2002-08-30 16:53:09

Bono
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Kotisivu

Kyllä täällä pelaajia löytyy enemmän ku kukaan osaa arvata, tunnen ainakin n 10 pelaajaa jotka pelaa ihan muuten vaan..

Bono / Kalkun Rusakot

Life begins at 300 FPS!!!

ActionGames
PPW
Sponsored by:
Mad Croc
Red Devil
LVI Welin

Ei ehkä tyylillä eikä taidolla, mutta täysillä!!!

Poissa

#6 2002-08-30 17:11:27

UnderTaker
Jäsen

Kyllä sitä kaikki tuntee vähän porukkaa, mutta edes pikkusen isomman jengin kasaan saaminen vaikuttaa aika ylivoimaiselta täällä, mitä mä olen huomannut. Kenttiäkin Porvoon ympäristöstä löytyy, mutta kenellä on käyttöoikeudet minnekin.
Kuten sanottua, niin nyt syksyksi vois järjestää viel pari peliä, jonne kaikki Porvoon painttaajat sais tulla mutkasta tai iästä riippumatta. Tarvitaan vaan riittävän iso kenttä ja levitettyä sanaa sen verran, että ihmisiä oikeasti ilmestyy paikalle.
Saako idea kannatusta?

Poissa

#7 2002-08-30 17:33:42

Daliz
Jäsen

Ehdottomasti

Poissa

#8 2002-08-31 10:51:10

Daliz
Jäsen

Eikös tuonne UC:hen vois kerätä jonkunlaisen pelaajarekisterin porvoolaisista pelaajista niin sieltä sitten jo näkis, että kuinka paljon on porukkaa ja kuka missäkin pelailee. Toinen asia sitten on, tulisko sinne sitten läheskään kaikkien nimet...

Poissa

#9 2002-08-31 16:41:44

UnderTaker
Jäsen

Kyllähän sitä jossain vaiheessa kerättiin sinne seinälle, mutta en mä tiedä mitä sitten tapahtui. Minne se lista katosi. Sami kai piilotti sen jonnekin. UC:n kautta mäkin oon yleensä saanut tiedon peleistä, kun ihmiset käy ostamassa sieltä kuulaa, niin kertoo siinä samalla et on menossa pelaamaan.
Ei se nyt varmaan ois mahdottomuus kerätä uus sellanen lista, puhelin numeroilla ja sähköpostiosotteilla varustettuna. Kaikkien vaan pitäis olla mukana toiminnassa, eikä vaan käydä kirjoittamassa ehkä se nimi sinne.
Kun pidemmälle ajattelee, niin vois kerätä jonkunlaisen listan vaikka UC:n sivujen alle. Siitä mun täytyis vaan neuvotella eka niiden kans. Jos ne siitä jotain hyötyis, niin varmaan mä saisin laittaa webmasterina niiden sivujen alle jotain...

Poissa

#10 2002-09-01 13:48:20

Daliz
Jäsen

Joo toi tommonen netissä oleva jutzka olis aika rock...

Poissa

#11 2002-09-02 06:57:17

ToniK
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki. Finland
Rekisteröitynyt: 2001-10-26
Kotisivu

Poissa

#12 2002-09-02 07:27:13

Daliz
Jäsen

Tyyppi mainostaa=)

Poissa

#13 2002-09-02 07:56:47

ToniK
Jäsen
Kotisivu

Kaipa ton voi luokitella sitten mainokseksi, mutta tossa ois ratkaisu valmiina tohon Undertakerin mainitsemaan ongelmaan.

Tietysti jos haluaa juosta UC:ssa kokoajan kattomassa saisko siihen peliin mahdollisesti tarpeeks ihmisiä niin mikäs siinä.

Poissa

#14 2002-09-02 09:08:13

ultimate
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo, Suomi
Rekisteröitynyt: 2002-09-02
Kotisivu

Pelaajarekisteri Porvoon pelaajista tulossa.

Eli olemme alkaneet kasata uutta \"päivitettyä\" pelaajareksiteriä, jonka pidämme liikkeemme seinällä kaikkien nähtävillä. Listaan tulee pelaajien nimet, yhteystiedot ja tiedot pelaajan merkkaimista (pumppu vai semi).

Lista tulee myös myöhemmin nettisivuillemme, tai ainakin niistä pelaajista jotka antavat luvan julkaista yhteistietojaan.

Aijomme jatkossa järjestää pelipäiviä \"yksityisellä\" pelikentällämme, ensimäinen pelipäivä sijoituu tämän kuun, eli syyskuun loppuun.
Pelipäivästä lisätietoja saatte liikkeestämme tai nettisivuiltamme:http://www.ultimateconcept.net

Sami, Ultimate Concept

UC

UC

Poissa

#15 2002-09-02 13:50:12

UnderTaker
Jäsen

Ok. Mulle heräs nyt tästä pari kysymystä. Oli eka kerta kun kuulin nyt Pospu:sta. Ok. Mikä juttu tää on nyt tällä kertaa? Joku Decaden raunioille kasattu yhdistys uusilla sponsseilla. Onko käytännössä toimintaa yhtään sen enempää, kun mitä mä ehdin nähdä Decadessa. Onko homma enemmän taas kilpa paintin puolelle keskittynyttä?
Sinäänsä hommassa on ideaa, mutta kun ei oo paljon näkynyt missään, niin mäkin kuulin vasta nyt siitä ekan kerran...

Samille suosittelen, että laitat vaikka jonkun kansion siihen pöydälle, niin paljon helpompi kirjoittaa, kuin sitä seinää vasten. smile Tarkempaakin tietoa vois ottaa mutkasta, et sitä listaa vois käyttää myös apuna, jos ilmenee omassa vastaavassa ongelmia.

Tollasen pelipäivän vois järjestää jo aikaisemminki, kun saadaan vaan jostain kenttä käyttöön. Kummiskaan ensimmäisellä kutsulla ei saada hirveesti jengiä kasaan, niin vois alkaa hiljalleen kasata peliä... Hyvän kentän löytäminen ois eka asia. Itse haluaisin pelata välillä jossain muuallaki, kun tällä \"yksityisellä\" kentällä...

Poissa

#16 2002-09-02 14:16:04

ToniK
Jäsen
Kotisivu

Ok. Mulle heräs nyt tästä pari kysymystä. Oli eka kerta kun kuulin nyt Pospu:sta. Ok.

Kuulemattomuus voi johtua siitä että sitä ei ole mainostettu kuin 5 mainoksen jakamisen verran. Homman alullepanijoilla ei ole riittänyt aika/motivaatio homman mainostamiseen ja niin ollen sitä ei ole mainostettu edes sen enempää.

Mikä juttu tää on nyt tällä kertaa? Joku Decaden raunioille kasattu yhdistys uusilla sponsseilla. Onko käytännössä toimintaa yhtään sen enempää, kun mitä mä ehdin nähdä Decadessa.

Decaden historiasta ei sen enempää kuin että se perustettiin kaveriporukalla kilpapainttia varten, kaikilla ei innostus/rahat riittäny ja rampaa joukkuetta on turha pitää pystyssä. Decade pelasi vuoden pystyssä olemisensa aikana 2 turnausta ja järjesti yhden turnauksen.

Mutta itse kysymyksiin vastatakseni niin ajatuksena oli juurikin tuon ratkaiseminen mitä esitit alkuperäisessä kysymyksessäsi.

Toiminta on kiinni tasan jäsenten aktiivisuudesta.

Onko homma enemmän taas kilpa paintin puolelle keskittynyttä?

Ei, vaan ideana oli tarjota mahdollisuus pelata paintballia valmiiksi järjestettyinä pelipäivinä joihin voisi ilmoittautua netissä keskitetysti ja jotka sitten pelattaisiin metsässä/sorakuopassa/ihan missä vaan/vaikka suppikentällä jos jollain sellanen on.

joo...

Spostilla saa mut kiinni jos lisäinfoo haluaa

Poissa

#17 2002-09-02 16:34:02

Daliz
Jäsen

Niin ja jos se lista sinne UC:hen kerran on tulossa niin kirjottakaa hyvät ihmiset semmosella käsialalla että saa selvää!

Poissa

#18 2002-09-03 07:30:09

UnderTaker
Jäsen

Jos ja kun UC:hen on nyt tulossa uus lista (Samille paineita: sen listan pitää sit olla sielä), niin jättäkää ihmiset oikeesti tietonne. Puhelin numero ja mailiosoite on aika tärkeitä, että teidät sitten saadaan kiinni.
Mielellään saa kirjoittaa myös selvällä käsialalla, mutta jos se muodostuu ongelmaks, niin mä voin vaikka henkilökohtaisesti käydä kirjoittamassa sen lista aina silloin tällöin puhtaaks...
Tarkoituksenahan on koota siitä listasta, niiden nimet jotka antaa luvan, luettelo nettiin UC:n sivujen alle.

Onko kukaan käynyt enemmän pelailemassa ns. kaatopaikan kentällä? Löytyykö siitä metsiköstä kuinka suurta pelaamiseen soveltuvaa aluetta?

/Olli

Poissa

#19 2002-09-03 17:18:54

ToniK
Jäsen
Kotisivu

Valitettavasti musta tuntuu siltä ettei täällä boardilla hirveen montaa Porvoon metsissä pelaavaa tavota.

Poissa

#20 2002-09-03 17:19:51

Daliz
Jäsen

Valitettavasti musta tuntuu että tavottaa enemmän kun sun pospun kautta.

Poissa

#21 2002-09-03 18:01:27

Linkki
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06

Puolet porvoon peinttaajista löytyy luultavasti näsin krouvista (ikävä kyllä). Sitä kautta se lista pitäs kierrättää.

Most sports require only one ball.
Real sports require two.

Most sports require only one ball.
Real sports require two.

Poissa

#22 2002-09-03 18:08:38

ToniK
Jäsen
Kotisivu

Tuohon linkin kommenttiin yhdyn, ja sen takia en usko että boardilta heitä kannattaa metsästää.

Poissa

#23 2002-09-03 18:41:11

UnderTaker
Jäsen

Ei täällä paljon porvoolaisia ole, mutta aina muutama löytyy. Kun kerätään kaikki kontaktit yhteen ja hekin kutsuvat tuntemiaan pelaajia mukaan, niin pitäis saada aika hyvä otanta porvoon paintin harrastajista. Onhan näitä systeemeitä yritetty useammankin kerran sitten 90 luvun puolivälin jälkeen, kun 68 hiljeni hetkeks, mutta harrastajien määrä kasvoi Porvoossa.
Porvoo on myöskin paikkana sellainen, ettei täältä löydy kilpa paintin harrastajia niin paljoa, että tänne ois syntynyt joukkue. Suurin osa jengistä tykkään vaan käydä juoksemassa pusikoissa ja soramontuilla.
Yritetään saada nyt viel jotain (UC:n kanssa tai ilman) kasaan kuitenki, jos ei onnistu niin ei voi mitään. Mä kuitenkin kaipaisin peli seuraa, elikkä jos joku huolii yhden mägin omistajan mukaan pelaamaan, niin pistäkää mailia tulemaan osoitteeseen [email:33qiagot]mr.rysho@suomi24.fi[/email:33qiagot]

/Olli

Poissa

#24 2002-09-04 05:54:51

Daliz
Jäsen

Onkos nuo 68:t muuten ees pelanneet tänä kesänä? Mä en oo ainakaan kuullut mitään siitä poppoosta.

Poissa

#25 2002-09-04 18:37:30

UnderTaker
Jäsen

En oo mäkään. Viimeeks mitä kuulin, niin aika moni oli myynyt mutkansa eteenpäin. Kaipa ne käy pelaamassa pienemmällä porukalla siel hiekkamontulla, johon niil on oikeus.
En mä tiedä saiko ne sitten pumppupaintin sm turnaukseen joukkuetta kasaan, tai lähtikö kukaan niistä edes jonkun muun joukkueen kanssa...
Me ollaan kyllä todellisia alottelijoita verrattuna alkuperäisiin 68 tyyppeihin...

Poissa

Keskustelualueen alatunniste