Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Semmonen... Kybän vois maksaa, jos joku ystävällisesti tuommosen viittis postittaa.
Kamaan, jollain on varmasti ylimääränen vakioboltti.
Poissa
Bolttia ei löydy, mutta ihan mielenkiinnosta: Mistä sä oot saanu sun Infernon liipasimeen sopivan blade-tyylisen liipasinkengän (ainakin se siltä näyttää mutkaraadissa)?
Poissa
Martti on näitä tee se itse miehiä
Nipsu/Chronicles
Poissa
Se on ihan siitä karseesta vakkarikengästä fiilattu&väännetty&kiillotettu...
ei olleskaan paha, vai mitä?
Poissa
Martti, ens viikonloppuna taas pelaamaan ?) Jos saan jostain hiilaria meinaan. Mitenkäs sen Kyden koksu ?
Nipsu/Chronicles
Poissa
Itse asiassa... Oishan mulla tuommonen Infernon diffuser / venturi boltti. On ihan hyvässä kuosissa, ja voisin luopua siitä kohtuu hintaan. Itse maksoin siitä uutena 50 €. Pelattu loppu kesän verran, eli muutama kerta. Tarjoa jotain, aivan 10 €:llä en siitä luovu.
Poissa
Tulkaa nipsu vaasaan. Eikö täällä oo nyt v-loppuna noi pepan avoimet treenit. Sais vähä lisää porukkaa.
-genis-
-genis-
Poissa
Pitääpi kattoa, en oo kyllä oikein varma onko porukalla intoa tulla sinne asti. Saisko sieltä paikanpäältä hiilaria, ilmaa ja ehkäpä kuulaa ?)
Nipsu/Chronicles
Poissa
jos pepa sen järjestää nii paikan päältä pitäis saada kuulaa ja co2.
-genis-
-genis-
Poissa
Veikkaanpa että ei tällä kertaa tulla tuonne Vaasaan. Mutta jos pidätte näitä useammin ja etenkin talvella niin varmasti tullaan. Ilmoitelkaas sitten kun pidätte.
Nipsu/Chronicles
Poissa
Eli boltti ois myynnissä, jos Martti poikaa se kiinnostaa...
Poissa
joo sori eli käsitin vääriin sieltä threadist!
-genis-
-genis-
Poissa
pamaus kirjoitti 30.10.2002 klo 12:08:32:
Eli boltti ois myynnissä, jos Martti poikaa se kiinnostaa...
Pistin mailia.
Poissa
Sivut: 1