Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Niin, jos jollakin olisi hyvä mutka myynnissä, niin pistäköön sitten tarjouksia kehiin. Kuhan ei mitään hirveitä summia pyydä!
-ois osunu jos ois ollu kohalla-
Poissa
mulla on tos piranha puoli automaatti myynnis. käy kattoos ja pistä mailia jos kiinnostus heräs...=)
-I`m a fucking bad guy, i`m paintballer-
"Kun elämä tuntuu välillä synkeältä, on upea tunne kun tietää, että kohta voi vetää käteen. Siitä saa taas uskoa elämään."
Poissa
2002 blackmagic autococker ilman mitään uber viribiusoja.
pelkkä mutka ~650e/tarjous
<!-- e --><a href="mailto:jarno_nurminen@hotmail.com">jarno_nurminen@hotmail.com</a><!-- e -->
...Evil is good.
ps. tarvittaessa mukaan sitten niitä viripalikoita+ilmat+freakki+revo...
It's Flaymin' baby!
Poissa
Juu no toi on ainaki toistaseks aika kova hinta mut paljonko tossa pullossa on leimaa jäljellä ?
Poissa
Jep... Jos käyt katsomassa esim. hyperin sivuilta niin blackmagicin ovh on muistaakseni 1350e tai jotain?? ja tossa on mukana säädettävä lpr toisin kuin vakio bm:ssä.
En tiedä kysyitkö leimoja multa vai?? mutta mulla on pullossa leimoja jäljellä ainakin vielä 2v.
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
siis ei tietenkään se tolta mutkalta välttämättä oo paljo, mutta se on vaan siitä kii et rahaa ei oikeen taho löytyä !
Poissa
Se tahtoo tulla tässä lajissa kaikille jossain vaiheessa vastaan:)
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
Siinä vaiheessa kannattaa aina miettiä, että tarvitseeko auto kromivanteet liikkuakseen...
Poissa
Ja tarviihan se.
Kun ei osaa pelata niin pitää ainakin olla jotain millä tulee hyvä mieli. Jos ei muuta niin ostetaan onnea.
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
jabba sulle on mailii..
Poissa
Ja sulle kans...
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
Mulla ois myytävänä hyvä Inferno Terminator. Mukaan tulis kaksi piippua, 12oz on/off kaasupullo, lipas, bulkkivyö ja bulkit + kaikkea muuta pikkusälää. Ja hinta vaivaiset 250e koko läjästä.
pistä mailia jos kiinnostaa: <!-- e --><a href="mailto:magneto@jippii.fi">magneto@jippii.fi</a><!-- e -->
täs vielä alkuperänen ilmotus.. http://www.splatweb.net/splatboard/thre … 933&area=7
Poissa
osta mun mägi!!
eli 68 mägi:
-10\" piippu
-8-10\" piippu
-paisari
-thunder boltti
mut se vuotaa jostai sieltä boltin tuntumasta...
ostakaa nyt! 170€
Poissa
-Jos elämä haisee, tuoksuuko paska?
Kimmo Viinamäki / RumaQ Trombies
Powerplay | JT USA | NXe | Nelson Paintballs
Poissa
Sait XLT postia
Poissa
Myytävänä myös automagi...
http://www.splatweb.net/splatboard/thre … 752&area=7
-Sami
Pbt Coitus