Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2001-10-21 19:02:57

Derrick
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 56
Kotisivu

Re: MalminKreikkalainen

Olitkos pelaamassa?


nim.Sä_rikoit_mun_koneen_Mr.Bäckdoor

-kiroilusta taidetta-


-Raakel Liekki-

Poissa

#2 2001-10-21 19:13:17

nato
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 1,350

Re: MalminKreikkalainen

olin.sä et ollu.treenasitko himassa?
t:urmas etuperse

Silakka on köyhän kännykkä


täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...

Poissa

#3 2001-10-21 19:27:32

Derrick
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 56
Kotisivu

Re: MalminKreikkalainen

Joo kone on paskana... kiitos vaan siitäkin... Ei tuu treenaamisesta hevonvittua ja oon saanu susta ja sun paskasta koneestas jonku saatanan aivovaurio_vähis-viiruksen. Se on vitun kriittinen ja tarttuu tollasista vasenkätisistä ilmateitse (airborne) Oireisiin kuuluu roguen ja sen kaikkien osien rikkoutuminen, sumee vitutus ja yöllinen hikoilu.

nim.rogue_nitkut

-kiroilusta taidetta-


-Raakel Liekki-

Poissa

#4 2001-10-21 19:43:08

nato
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 1,350

Re: MalminKreikkalainen

vittu sä oot vähis...
kaveri soittaa mulle keskellä yötä ja kysyy miten peli installoidaan!!!vitun ääliö ei osannu tehdä INSTALLOINTIOHJELMALLA UUTTA KANSIOTA!!!vitun ääliö!!!
iippo sä oot ÄÄliÖ!!ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!dorka...ÄÄÄÄÄ-l-III-=ÖÖÖÖÖ!!!ää-li-ö.....se-pa-ri-lan uu-si A-Su-kas IIP-po vi-tun sepe!vambe!torvi!downari!
ootsä ikinä pelannu sitä peliä ku twister?no et salettiin ni mä kerron:siinä on semmonen matto jos on erivärisiä palloja ja sitten pyöritetään eräänlaista HYRRÄÄ ja sitten sen mukaan laitetaan käsi tai vasen jalka siihen MATTOON ja sitku on paljo ihmisiä niin se on hauskaa jase naurattaa kaikkia.

niiin....sä tarvitsisit näppäimistöks sellasen SEPARImaton jossa sä voisit astella ja kirjotella tänne ääliöjuttujas.hiirenä sulla olis semmonen DORKAHYRRÄ.mä veikkaan et sen kanssa ois paremmat tsänssit saada instattuu pelejä ku normaalihiirellä:vaikka se arpois randomilla ni virhemarginaali olis silti pienempi!!

t:-Mä aion vielä joskus panna sitä salattujen elämien aamua ja sen downarisiskoa samaan aikaan.-

Silakka on köyhän kännykkä


täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...

Poissa

#5 2001-10-21 20:04:41

Derrick
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 56
Kotisivu

Re: MalminKreikkalainen

Vitun nappiverkkari corolla mies! Siis kai sä tajuut, etsä puhut herralle, jolle RAIMO on soittanu keskellä yötä!!! Vittu luulis sun saatana vittu perkele kehari tajuuvan, et mä oon niin vitun saatanan täydellinen jätkä, et susta ei oo edes mulle bulkkaajax, ku senkin homman sä luultavasti tyrisit yrittäsit tunkee niitä vitun palloja laatikossa niihin muovikapseleihin tai jotain muuta vähistäisit. Rogue vastusta susta ei oo ja tätsit!

ps.Jos sä hoidat ton downarin ja Aamun niin voiksä mä ottaa tyypit hirvestä?

-kiroilusta taidetta-


-Raakel Liekki-

Poissa

Keskustelualueen alatunniste