Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2001-12-23 21:20:43

Illukka
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-10-14
Viestit: 155

Re: Valvojat vois vähän ajatella

Jos kerran tänne puolelle piti / sai laittaa kaikkea kakkaa mikä EI LIITY painttiin, niin miksi VITUSSA!!!! niitä sitten poistetaan.
Rupeaa sen verran paljon vituttamaan tämä systeemi

Olette perseestä!


Nerokasta!

Poissa

#2 2001-12-24 09:40:15

juffeli
Administrator
Paikkakunnalta: Kempele, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-04-27
Viestit: 1,399
Kotisivu

Re: Valvojat vois vähän ajatella

Illukka kirjoitti 23.12.2001 klo 23:20:43:

Jos kerran tänne puolelle piti / sai laittaa kaikkea kakkaa mikä EI LIITY painttiin, niin miksi VITUSSA!!!! niitä sitten poistetaan.

Missä lukee, että tänne saa laittaa kakkaa? En muista kenenkään ylläpidon puolesta tuollaista mihinkään kirjoittaneen, enkä kyllä löydä vieläkään täältä mistään tuollaista mainintaa.

Moderaattorit vain pitävät keskustelujen tasoa yllä sen minkä jaksavat/kerkeävät ja tähän tehokkaimpana keinona on turhien asiasisällöttömien viestien poistaminen.

Jos kirjoittaja(t) tuntevat itsensä kaltoin kohdelluksi, voivat he vapaasti lähettää emaililla ylläpidolle perustelujen kanssa pyynnön viestiketjun palauttamiseen.

Rupeaa sen verran paljon vituttamaan tämä systeemi

Mikäli tämä systeemi alkaa liikaa ahistamaan, niin helpottaa kummasti, jos täällä ei käy.

--
Jarkko Tervonen
<!-- e --><a href="mailto:jarkko.tervonen@splatweb.net">jarkko.tervonen@splatweb.net</a><!-- e -->


Jarkko Tervonen

-> Powerplay | Splatweb | RumaQ <-

Poissa

#3 2001-12-24 11:04:14

Iippo
Jäsen
Paikkakunnalta: Soukan Omapoika
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 2,227

Re: Valvojat vois vähän ajatella

Perkules!

"Missä lukee, että tänne saa laittaa kakkaa? En muista kenenkään ylläpidon puolesta tuollaista mihinkään kirjoittaneen, enkä kyllä löydä vieläkään täältä mistään tuollaista mainintaa"

Niinpä, ei täällä oo TODELLAKAAN ikuna lukenu mitään sellasta, et täällä sais kaikkee kivaa skrivaa, mut jotenki yhteiskunnan valioyksilöt, kuten mä kelas, et ku on tommonen kiva osasto missä saa jauhaa paskaa, et sieltä mun ja muitten huippuläpät saa olla rauhassa.

Tosin oon itekkin jo oppinut, et täältä laatuläpät lähtee ja nopeesti, mut sitä oon ihmetelly, et mitä "hesaria" te luulette ylläpitävänne, sillä kattokaa mitä vaan thredii ja aina siellä jengi rupee skrivaa ohi aiheen, mut ELÄMÄ ON LIFEE!!! ja sen jo luulis teiänkin oppivan.

Oishan mun pitäny tajuta, et ei kotikyybeleillä voi olla huumorin tajua, mut ihan miten vaan... Voisitte vaihtaa tän osaston nimen vaikka: "Huumorintajutonta kristillistä keskustelua operaattorien valvonnassa"

"Moderaattorit vain pitävät keskustelujen tasoa yllä sen minkä jaksavat/kerkeävät ja tähän tehokkaimpana keinona on turhien asiasisällöttömien viestien poistaminen"

niinpä... ei täällä oo pakko bousii, mut mäki idiootti täällä päivittäin käyn.

nim.Laittakaa mun tunnareille skrivaamis esto.

-Iippo&KumppanitOy-


[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos

Poissa

#4 2001-12-24 11:32:55

Muuli
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 1,135

Re: Valvojat vois vähän ajatella

Noni lapset, se on kyllä just niin että sen lauluja laulat, jonka leipää syöt!

Ilman moderointia meillä ei olis koko siteä, ja jos jonkun esipuberteettiset paskanjauhannat deletoidaan niin harasoo!

Joka kerta kun itse puolitajuissani heitän jotain huonoa, olen varautunut siihen että joku sen editoi pois, vai onks nää 2am+ aikaan kirjoitetut jutut joillekiin henkilöille joku miehuuskoe ja cooliuden osoitus mallia: Ziigaa mitä läppää heitin eilen jurrissa boardilla, vähän mä oon mies!!!

Siis oikeasti mitä helvetin väilä on sillä, jos joku poistaa jonkun täysin epärelevantin läpän jostain tyhmästä keskustelusta? Kenen Egolle se käy ja miksi?

Herätkää pahvit ja kattokaa peiliin jos uskallatte!

- Muuli

Poissa

#5 2001-12-24 12:52:39

JoiQu
Jäsen
Paikkakunnalta: Lappeenranta, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-07
Viestit: 99
Kotisivu

Re: Valvojat vois vähän ajatella

Jees oikein Juffeli pidä poliisiboardi pystyssä  smile

JoiQu/Raaka Kone


JoiQu/Raaka Kone

Poissa

#6 2001-12-24 23:01:31

Iippo
Jäsen
Paikkakunnalta: Soukan Omapoika
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 2,227

Re: Valvojat vois vähän ajatella

Joo eise mun pointti ollu siinä, et mäen tietäis, et mun viestit saatetaan poistaa tai, et mun itsetunnolle se kävis vaan siinä, et moderointi suoritetaan täysin randomilla (sen kummempia kelaamatta)

Siis kaikki jotka mut tietää niin on kyllä huomannu, et mä mainostan itteeni aina yhtä huonosti. Se on mulle aivan yks ja sama onks mun paska viestit täällä vai ei. Se ero mihin jälleen viittaan on toi moderointi, sillä en itse näe mitään eroa AVR:n kusikilju-ohjeilla ja Osama vs. Maailma paskaläpillä. Siis tulos kuitenkin oli, et Kiljuohjeet jätettiin ja terroristi läppä poistettiin. Siis ihan samankaltaista aiheen sivuamista tää boordi on täynnä ja mun mielestä ihmiset haluu jauhaa skeidaa. Ei muuten täällä ois thredejä tyyliin peintti-limut, loru sorbuksen herrasta jne jne... Siis tottakai hyvää makua kannattaa kunniottaa ja esim: mainostaminen, bännäys rasismi, fasismi ja muita kovia aatteita sisältävät viestit/ koko thredit voi/kannattaaki suoraan heittää romukoppaan. Rajan veto on vaikeeta ja EN TODELLAKAAN haluis olla teiän kengissä, mut toisaalta ei missään lue, et splätvep ois suomen peitti kansan virallinen boordi vaan taitaa tulla kyllä heti alkumetreillä selväksi mistä on kyse (peinttin etäisesti liittyvästä ajantaposta/ basan jauhamisesta)

No emmä tiiä tästä mun paska saarnasta onko tässä mitään järkee, mut ehkä siellä oli joku pointti jossain, mikä kaiken tän paskan keskelle hukku, mut ehkä joku neropatti (sami) voi vaikka kääntää tän espanjaksi niin kaikki tajuu.

nim.Hymiöt bänniin!!!


-Iippo&KumppanitOy-


[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos

Poissa

#7 2001-12-25 01:05:01

Castaway
Jäsen
Paikkakunnalta: Oulu,
Rekisteröitynyt: 2001-04-27
Viestit: 112
Kotisivu

Re: Valvojat vois vähän ajatella

Iippo kirjoitti 25.12.2001 klo 01:01:31:

Joo eise mun pointti ollu siinä, et mäen tietäis, et mun viestit saatetaan poistaa tai, et mun itsetunnolle se kävis vaan siinä, et moderointi suoritetaan täysin randomilla (sen kummempia kelaamatta)

Sen verran vois vihjata että tältä eli Muut:Yleinen-alueelta viestejä ei moderoida useimmiten niinkään sisällön, vaan kieliasun takia. Valitettavasti monissa tapauksissa viestiketjun joutuu poistamaan kokonaan vaikka siellä olisi välissä hyviäkin kommentteja, ihan vain siitä syystä että kontekstia ei pysty säilyttämään. Se olisi vähän sama asia kuin puhelisi jättäen lauseiden keskeltä sanoja pois.

Ei tällä alueella ole varsinainen tarkoituskaan puhua järkeviä (vaikkei sitä kyllä kielletäkään). "Asiallisen" viestin määritelmänä voisi pitää sitä, että se ei sisällöllisesti ole luokkaa aivoton alittaen kaikkia mahdollisia rimoja, ja että viestiä ei ole esitetty epäasiallisesti. Jätettäköön tämän tulkinta jokaisen omalle kontolle.

Eli jos huvittaa keskustella vaikka ensi viikon oikeasta lottorivistä tai siitä, miten Britney Spearsin ristiselän muskulaarinen rakenne on kehittynyt silikoni-implanttien myötä, siitä vaan. Mutta tehkää se siten, että muutkin kehtaavat viestejä lukea...

Ei tässä siis ole tarkoitus ilkeyksissämme viestejä poistella, vaan kuten juffeli tuossa ylempänä mainitsikin, pitää jonkinlainen taso yllä ettei ihan limboiluksi mene.

--
Timo J. Hilden
<!-- e --><a href="mailto:timo.hilden@splatweb.net">timo.hilden@splatweb.net</a><!-- e -->

Poissa

#8 2001-12-25 08:24:48

Fatty
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo, Soomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 721
Kotisivu

Re: Valvojat vois vähän ajatella

No jos iippo haluaa ettei randomilla sais ottaa niin kaikki mihin nato ja sinä olet kirjottanut voitaisiin automaagisesti poistaa smile

...
Jesse


Jesse Johansson

Kisalapanen!

Poissa

#9 2001-12-26 15:56:59

siittari
Jäsen
Paikkakunnalta: pääkaupunki, helsinki
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 265
Kotisivu

Re: Valvojat vois vähän ajatella

ainakin viestit jotka sisältävät esim selvästi rasistisia kommentteja tai jotka selvästi on tarkoitettu loukkaamaan jotain yksittäistä henkilöä tulisi mielestäni poistaa. myöskin viestit jotka selvästi vahingoittavat lajia ulkopuolisten silmissä olisi hyvä hävittää(esim vitsin varjolla heitetyt mauttomat "suojeluskuntaläpät" jotka joku voi ottaa jopa tosissaan joka ei paremmin tiedä)
-marko/cyclone-

luulin kerran olleeni oikeassa mutta erehdyin


-marko/cyclone-

Poissa

#10 2001-12-28 07:38:26

Sami
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki,
Rekisteröitynyt: 2001-10-10
Viestit: 1,549

Re: Valvojat vois vähän ajatella

Automaattisesti voitais poistaa myös kaikki viestit, joissa on vähemmän kuin kymmenen sanaa. Niissä ei yleensä oo mitään järkevää ajatusta takana.

Joillakin on vaan kauhee tarve päästä kommentoimaan jokaista mahdollista viestiketjua.

Mutta ei mulla!! smile

Poissa

Keskustelualueen alatunniste