Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
mun IR3 rupes vähän temppuilemaan, se ei taho pistää palloo liikkeelle.
ilmaa tulee ainakin etureguun asti, mutta se jää jonnekkin siihen loppumatkalle. kokeilin silleen, et otin sight railin poikkeen ja ammuin, niin sieltä railin alta tuhahti aina ilmaa ulos.. onko tämä normaalia? saattaa olla, että sieltä joku biitti vuotaa, mutta en tierä mikä. raakakoneen äijät yritti sitä kans saada toimiin, muttei keksitty et mikä on vikana. ilmat toimii toisessa mutkassa mut ei mulla. regu ja eturegu on vaihettu mutta se ei tuottanut tulosta.
jos jollain olis jotain tietoo et millä sen sais toimiin, niin mielellään kokeilen!
Nothing is right in my left brain. Nothing is left in my right brain.
Poissa
Tarkoitatko että se ei vuoda koko aikaa mutta laukaistessa puhaltaa ilmat ulos jostain aivan muualta kuin piipusta?
Poissa
senverran oon 14- wayta purkanu, et otin kerran clamp platen pois ja laitoin samantien takas.
joo, siis nimenomaan se suhauttaa ne ilmat ulos jossain vääräs paikas, mut ei vuoda kun laukaistessa. mikään osa ei liiku sisällä! vähän niinkun ampus ilman et ilmat ei oo kiinni, mut kuuluu vähän kovempi ääni ja et ilmat on kuitenkin sisällä.
Poissa
Hmmm... onhan sulla snap o-ring oikein säädetty siinä (manuaalissa lukee miten se tehdään)?
Poissa
hei äijä, KIITTI IHAN VITUSTI!! en todellakaan olis tuota tajunnu ite, luulin et se on vaan tavallinen ruuvi mut nyt se toimii ja suurkiitos sulle!
sellanen juttu et voiko se olla niin päinpersettä säädetty, et se hajotaas jonkun osan mutkasta? ko en tiedä yhtään et onko se kohillaan ja ammuin pari tyhjää laakii..
Poissa
Ei sen pitäis mitään hajottaa.
Poissa
Sivut: 1