Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2004-06-26 20:16:09

MarkusA
Jäsen
Paikkakunnalta: Turku
Rekisteröitynyt: 2004-06-26
Viestit: 49

Re: O: Puoliaut. / sähk. + pari kysymystä

Aloitanpas heti sitten kertomalla etten tunne lajin vehkeitä kovin hyvin. Olen ollut aina välillä pelaamassa vuokravehkeillä, ja ajattelin polttaa vähän rahojani parempiin pelivälineisiin.

Eli etsin tarkkaa ja tehokasta pakettia. Tulinopeudella jne ei ole yhtä paljon väliä (toki kaikki on plussaa..).

Tarjotkaa jotain hyvää ja varmatoimista niin keskustellaan lisää. Jos olet jossain ~200 km sisällä turusta niin voin tulla hakemaan, muuten postiennakolla.

- Markus

Poissa

#2 2004-06-27 09:43:27

HCS-Keq
Jäsen
Paikkakunnalta: Riihimäki/Hyvinkää
Rekisteröitynyt: 2003-08-29
Viestit: 335
Kotisivu

Re: O: Puoliaut. / sähk. + pari kysymystä

Katsoppa tosta, valinnanvaraa löytyy. Inferno Field, Tippmann 98 Custom R/T sekä JT 6.0. Kaikki erittäin hyviä aloituspaketteja.

http://www.splatweb.net/www/splatboard/ … hp?t=17673

Poissa

#3 2004-06-27 11:09:38

MarkusA
Jäsen
Paikkakunnalta: Turku
Rekisteröitynyt: 2004-06-26
Viestit: 49

Re: O: Puoliaut. / sähk. + pari kysymystä

Juu, katselin noita tuossa jo hetken. Olen viettänyt viime yön ja tämän päivän lukemalla lähinnä kyseisen hintaluokan vehkeistä arvosteluja jne.. (ainut tapa muodostaa jokin mielipide kun käytännössä noita ei ole nähnyt..)

Joka tapauksessa, aika tehokkaasti työkavereiden kanssa ollaan päätymässä joko Tippmann 98 custom tai A-5 vehkeisiin. Noista sähkövehkeistä ja muista ei kukaan (VIELÄ wink ole niin kovin innostunut, mutta flatline piippu on pakkohankinta.

Eli jos jollain on kyseisiä aseita käytettynä niin laittakaahan postia

Pari kysymystä noin niinkuin yleisesti.. Onko jollain jotain tarkempaa tietoa noiden co2 pullojen hinnasta? Tarkoitan siis täyttöpulloksi sopivaa pulloa. Mikä on homman ero jos sen ostaa itselleen tai hankkii vuokrapullon? Ollaan mietitty 20oz pulloja aseisiin, ja jos täyttöpullolla sais jonku 50-60 täyttöä aikaseksi niin sillon olis aika hyvä.

Koitin kaivaa myös jotain infoa tuosta täyttötoimenpiteestä.. huonolla menestyksellä.. Eli lyhyesti ja ytimekkäästi, mitä välineitä täyttöön tarvitaan täyttöpullon lisäksi?

Lueskeltuani lisää, herää kysymys: kumpi nyt sitten on kannattavampaa, co2 vai ilma? Nuo tippmannit kaiketi saa toimimaan molemmilla? mielellään joku perustelu myös sitten..

Koittakaa kestää monien kysymysten kera niin saatte yhden joukkueen mikä on valmis "maalitauluksi" wink

Poissa

#4 2004-06-27 12:38:05

Sissi
Jäsen
Paikkakunnalta: Kuopio, Suomi
Rekisteröitynyt: 2004-04-27
Viestit: 64

Re: O: Puoliaut. / sähk. + pari kysymystä

Lueppa tuo oheinen linkki,  siinä on jotain aiheeseen liittyen:

http://www.splatweb.net/www/splatboard/ ... hp?t=17675

Ilmalla on omat edut co2:een nähden, kuten puhtaus ja sitä kautta varma toimisempi. Mut hankita hinnaltaan helvetin paljon kalliimpi näin aloittelijoille, jotka pelailee satunnaisesti. Mut jos sitä pääomaa löytyy niin mikäs siinä, mut aluksi luulisin et co2 riittää ja on edullisempaa. Mitä lie muut mieltä???

Poissa

#5 2004-07-02 09:12:00

-Rokka-
Jäsen
Paikkakunnalta: Lempäälä/Tampere
Rekisteröitynyt: 2004-04-27
Viestit: 336

Re: O: Puoliaut. / sähk. + pari kysymystä

Voin sanoa A vitosta käyttävänä että toimii erittäin hyvin hiilillä mutta tietenkin vielä paremmin ilmalla. Itsellä on flatlinen piippu ja RT ja olen ollut tyytyväinen.

Kannattaa huomioida flatlinen käytössä että se käyttää pieniborellista kuulaa. RPS:n premiumin olen itse huomannut hyväksi.


NVP, Tre mafia.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.reball.fi">www.reball.fi</a><!-- w -->

Poissa

#6 2004-11-04 15:33:59

jani
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2004-11-04
Viestit: 3

Re: O: Puoliaut. / sähk. + pari kysymystä

olisi juuri huollettu ase + kaikki muut tarpeelliset myytävänä halvalla. pois uuden tieltä. soita ja kysy lisää. 045-6334108

Poissa

Keskustelualueen alatunniste