Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2004-06-30 14:07:34

Solid Snake
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2004-06-24

Re: peli porukka tampereella?

Oisko Tampereella tai ylöjärvellä joku porukka joka vois otta tämmösen 15w jätkän mukaan pelaileen?? Mulla ei oo viä kamoja, mutta ostan heti jos kuulen että pääsen joittenkin kaa peilaamaan. Kokemusta mulla ei oo paintballista mutta softannu oon jonkin verran.

Poissa

#2 2004-06-30 16:58:57

samurai
Jäsen
Paikkakunnalta: tampere
Rekisteröitynyt: 2004-05-31
Kotisivu

No minä parhaillaan organisoin omaa porukkaa Tampere/Ylöjärvi. Selaile viestejä otsikon alta "Pelialueita Tampereen lähistöllä" jonne kirjoitin jo vähän enemmän. Perustin oman postituslistan ja lähiaikoina tulee nettisivukin niin ettei tarvi samoja asioita kirjoittaa moneen kertaan. sähköpostilla tavoittaa osoitteesta sami piste laitala at mail piste com (muista kirjoittaa sukunimi oikein! - yleensä puolet porukasta kirjoittaa jotain muuta kun on kehno lukutaito  :x )
Itse olen pelannut 2 kertaa, osa kiinnostuneista ei ikinä, joten ei ole tasovaatimuksia. Suurin osa käyttää vuokrakamoja joten omien kamojen puutekaan ei ole este. -sami

Poissa

#3 2004-06-30 18:02:26

Apa
Jäsen
Paikkakunnalta: Pälkäne
Rekisteröitynyt: 2001-10-06

Jos säännöllinen pelailu mukavassa seurassa Sub´air kentillä kiinostaa niin meidän kanssa se onnistuu. Mutkia ja muita varusteita löytyy joka lähtöön joten omia kamoja et tarvitse heti alkuun.
Jos metsissä rytyäminen on se sun juttu niin silloin kannattaa olla tohon Samiin yhteyksissä.

Poissa

#4 2004-07-01 17:07:28

samurai
Jäsen
Paikkakunnalta: tampere
Rekisteröitynyt: 2004-05-31
Kotisivu

Molempi parempi  big_smile eli kannattaa ilman muuta kokeilla tuota sub'air-pelaamista - itsekin käytin hyväkseni ystävällisen tarjouksen käydä pelaamassa Predatorsien kanssa - ja kivaa oli. Toistekin lähtisin.
Puskapelaamista hankitaan lähinnä vain siksi ettei omaa sub'airia ole käytössä mutta oma lepikko on  tongue  Sub'airista sai hyviä ideoita myös puskapelin järjestämiseen. -sami

Poissa

#5 2004-07-02 09:16:27

-Rokka-
Jäsen
Paikkakunnalta: Lempäälä/Tampere
Rekisteröitynyt: 2004-04-27

Meillä on hyvä rakennettu metsäkenttä sääksjärvellä ja olet tervetullut pelaamaan aina kun ollaan menossa. Kolmensportsilta saa vuokrakamoja hyvään hintaan, samoin pullojen täytöt ja kuulat.

Soittele 050-3485806 jos kiinnostaa. Ja jos tahdot kuvia alueesta niin anna sähköpostiosoitteesi niin voin postittaa.

NVP, Tre mafia.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.reball.fi">www.reball.fi</a><!-- w -->

Poissa

Keskustelualueen alatunniste