Et ole kirjautuneena.
Eli, alkaa vihdoin viimeisetkin jt:n housut menemään rikki, eikä vastaavaa mallia taida saada enää ostettua. Siksipä ostaisin käytettyjä jt mustia reisitaskuhousuja kokoa 34 vaikka käytettynä (käytetyltä saa näyttää, kunhan on ehjät)
Olen valmis maksamaan lähes uusia vastaavan hinnan käytetyistäkin. Tämä saattaa kuulostaa hullulta, mutten ole pitänyt MITÄÄN muita housuja sitten vuoden 97 tms, eikä uusien lempihousujen metsästys tunnu mielekkäältä.
Kyseistä mallia on sekä yhdellä että kahdella reisitaskulla, molemmat käy.
Mara
Help me Obi wan Splatboardi, you are my only hope.
0445960082
<!-- e --><a href="mailto:mara@applimed.fi">mara@applimed.fi</a><!-- e -->
Poissa
Tämä saattaa kuulostaa hullulta, mutten ole pitänyt MITÄÄN muita housuja sitten vuoden 97
taitaa alkaa haisemaan pikku hiljaa...
Poissa
tästä tulikin mieleen et voisin kaivaa omani jostain kolosta taas esiin
Poissa
Mikset ostaisi coolgamessilta noita uusia Dyen05 housuja..Minun mielestä pirun hyvät..Hinta 135e käy katsomassa itse sivulta www.coolgames.fi
Elämä on...
Poissa
Mikset ostaisi coolgamessilta noita uusia Dyen05 housuja..Minun mielestä pirun hyvät..Hinta 135e käy katsomassa itse sivulta www.coolgames.fi
ei ne ole samat!
Poissa
Ei niin mut ne on paremmat
Elämä on...
Poissa
Mara mulla on varmaan yhdet tai kahdet, muutto on tulossa ja ne on kokemassa kohtalonsa joten toimintan ne sulle FOC.
Oho! Ihmeiden aika ei ole siis ohi
Kiitos kaunis jo näin etukäteen. Mistäs numerosta sua nykyään tavoittaa?
Terv,
Mara
Poissa
Paremmat mihin? Pelaamiseen ehkä. Mutta ei todellakaan siihen käyttöön mihin Mara niitä hakee:
Olen valmis maksamaan lähes uusia vastaavan hinnan käytetyistäkin. Tämä saattaa kuulostaa hullulta, mutten ole pitänyt MITÄÄN muita housuja sitten vuoden 97 tms, eikä uusien lempihousujen metsästys tunnu mielekkäältä
Mä ymmärrän sen, että mansikanpoimija nimen alla ei mairittele, mutta ei joka asiaan tarvi kuitenkaan mielipidettään sanoa pelkästään post-countin nimissä.
Poissa