Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Eli..Mitä sähkömerkkainta ehdottaisitte?Budjetti liikkuu siinä 1000e-1100e paikkeilla..Itse olen ajatellut ostaa jonkun Enkelin kuten Ir3 tai jokin vastaava..mutta mtä merkkainta te ehdottaisitte..pelaisin sillä merkkaimella niin kilpakentillä kuin tiilitehtaallakin..Eli mikä mutka olis teiän mielestä hyvä?
Kiitos jo etukäteen kaikista vastauksista!
Elämä on...
Poissa
proto, dm, triksi, ioni.
VOIMA
Poissa
Osta enkeli.
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
dm tai proto
Poissa
Ir3 8)
Älä pelkää osumaa! "Ei se satu"
Poissa
1000€:llä taitaa saada jo uuden proton suomesta?
Poissa
Huom! Tarvitsen loaderin ja ilmapullon noiden lisäksi
Elämä on...
Poissa
olen ajatellut protoa mutta se maksaa justiinsa ton 1100e parhailla viritys osilla ja eikä jäis massia enää ostaa ilmapulloo ja loaderia
Elämä on...
Poissa
Nyt on ollut ainakin ihan edullisia :shock: dm4:sia myynnissä myyntiosiossa, joten itse ostaisin sellaisen.
HCS
Poissa
olen ajatellut protoa mutta se maksaa justiinsa ton 1100e parhailla viritys osilla ja eikä jäis massia enää ostaa ilmapulloo ja loaderia
Jos ei oo rahaa ilmaan ja poksiin niin onko rahaa enää palloonkaan???
Poissa
Osta jokin Dyen kulma niillä on tällä hetkellä niin hyvä huolto suomessa ettei kannata edes harkita muita sähkömerkkaimia. Lisäksi Suomessa on tällä hetkellä 2 Dyen omaa tekniikkoa jotka pyörii turnauksissa. Suomesta saat myös kaikki softa päivitykset joko ilmaiseksi tai sitten erittäin edullisesti. Dyen kulmaat ovat ehdottomasti laadukkaimpia merkkaimia markkinoilla tällä hetkellä. Huomattakkon että Dyen kulmilla pelasi kummatkin voittaja joukkueet Draxxus 5 - ja 7 man turnauksessa viime viikonloppuna.
Itse pelaan DM4lla ja se toimii loistavasti saan aina Cool Gamesistä huollon/varaosat ja ei ole ollut mitään valittamista sen suhteen. Pelasin viime kautena enkelillä ja en saanut varaosia/huoltoa ajallaan ja joudun itse loppujen lopuksi hakea varaosat ulkomailta. En tiedä onko asiat nyt muuttuneet mutta en suosittele.
Patrik Louko
FXL Commissioner
http://www.xballfinland.com
Puh: 0440866366
Poissa
Lötkö on periaatteessa oikeessa ton huollon suhteen, mutta ei kaikki huollata mutkiaan liikkeessä. Jotkut nikkarit opettelee perushuollot itse, ja softapäivitykset ja mystiset viat otetaan huollon kautta. Aloittelijalle turvallisinta on varmasti ostaa mutka, jossa huoltokin pelaa.
Poissa
dm4, proto
Poissa
ÄLÄ JUMALAUTA pumppaa näitä vanhoja ylös, kato se PÄIVÄMÄÄRÄ!!!!!!!!!!
NVP, Tre mafia.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.reball.fi">www.reball.fi</a><!-- w -->
Poissa
NIIJUST saatanan punppari!!! :DD
pbtWIPE
Poissa
Sivut: 1