Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
-Nii eli jos laittas 98 flatlinen A-5seen. Onkos kellään kokemusta moisesta setistä ?? Ite en oo ainakaan missään nähny viel. Tarkotuksena ois kasata ulkonäöltään huomattavasti "massasta" poikkeava A-5nen.
-Toiminnallista eroo noilla piipuillahan ei pitäis olla, mut jostain lukasin että 98sin flatti ois tarkempi, tiedä sitten (mielipiteitä yhtämonta ku käyttäjiä)
-Mitenkä sitten toi 98 flatti toimii kovaa sarjaa ammuttaessa e-gripillä, muussaako palloja tolkuttomasti.
-Mitä palloo ootte muutes käyttäny tossa 98flatissa ??
Poissa
- kyllä kaikki mun tuntemani pelaajat (sekä itse) jotka on omistanu tai oikeesti pelannu/testannu A5 sekä 98 flattia on järjestään samaa mieltä siitä että 98 piippu on tarkempi, kantavampi ja palloystävällisempi.
- tasalaatusella ja pienellä pallolla kesäsäällä kumpikin piippu sietää ihan hyvin sarjoja.
- palloja esim. evil, premium, rampage, blaze. Eniten on kehuttu Eviliä ja viimeisen vuoden aikana myös Blazea moneen otteeseen, boardien mukaan myös premiumia suosii moni, mutta siitä ei ole omaa/teamin kokemusta.
(tästä pallo ja 98/A5 flatti aiheesta löytyy useampia keskusteluja kun vain etsii)
- 98 flattia en oo nähny sovellettavan A-5:seen mutta monen mielestä se olisi tervetullut ratkaisu ihan Tippmanninkin toimesta.
(ei kannata luulla että 98 flatti meis heittämällä A-5seen jollakin perusadapterilla, ei oo niin yksinkertasta, vaatii varmasti näpräystä, ite en oo vielä nähnyt myynnissä tarkoitukseen sopivaa valmista adapteria, toivottavasti sellainen olisi kuitenkin tulossa?)
Poissa
- (ei kannata luulla että 98 flatti meis heittämällä A-5seen jollakin perusadapterilla, ei oo niin yksinkertasta, vaatii varmasti näpräystä, ite en oo vielä nähnyt myynnissä tarkoitukseen sopivaa valmista adapteria, toivottavasti sellainen olisi kuitenkin tulossa?)
Siis eikös se pelkkä "käyräputki" mee semmoseen barreladpteriin iha yks yhteen, sit niitten kuorien kanssa voi olla vaikeuksia...
Poissa
Siis eikös se pelkkä "käyräputki" mee semmoseen barreladpteriin iha yks yhteen, sit niitten kuorien kanssa voi olla vaikeuksia...
Mihin niitä kuoria tarvii?
Poissa
Poissa
Vai käykö, viittiskö joku kokeilla ?? jos jollain vaikka sattus olemaan moinen barrel adapteri, ei kehtais ihan turhaa ostaa sitä piippua.
Poissa
Vai käykö, viittiskö joku kokeilla ?? jos jollain vaikka sattus olemaan moinen barrel adapteri, ei kehtais ihan turhaa ostaa sitä piippua.
Mulla on tippmannit takana mutta sen mitä niitä oon ropaillu ni väittäisin että ei löydä adapteria mikä käy tohon tarkotukseen heittämällä.
Jos tollanen ois niin oon melko varma että se ois osunu silmään ainakin jenkkisivuilta... Se että kukaan ei oo vastannu kysymyksees viittaa samaan vastaukseen.
Poissa
Sivut: 1