Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Tallanen kysymys heras kun aloin miettia tulevaisuuden kotiin paluuta, ja miksei muumaalaisten milleen tuloa tuossa kohtapuoliin, etta miten kannattaa valmistautua lentokoneeseen kamojen kannalta?
Eli regu irti pullosta, piippu irti mutkasta yms... Mita kannattaa selittaa turvatarkastuksessa? Missa ne kannattaa kuljettaa (isoon laukkuun) yms?
kiitoksia kokeneille ja neuvojille.
Poissa
Kannattaa soittaa sille yhtiölle millä meinaat lentää. Toi pullopolitiikka vaihtelee yhtiöstä yhtiöön. Joittenkin yhtiöitten koneisiin et saa viedä pulloa ollenkaan.
Mut soita sinne niin kyllä selviää...
Henry "Höyry" Kantola
Playball Generation/Paintballcenter/Paintball Areena
http://www.paintballcenter.fi
Poissa
viellä ole ollu mitää muita ongelmia kun sakasaan mennessä.
ainoa mitä itse yleensä teen on että otan venttiilin pullosta pois.
En menisi sanomaan mitään ennen kuin joku kyselee asiasta, laita vaikka joku paintball lehti viereen niin tajuavat mistä on kyse.
Jesse Johansson
Kisalapanen!
Poissa
Raynair ei hyväksy "aseita" ollenkaan koneisiin
//Saimon
Poissa
Niinkuin Simon sanoi niin Raynair ei todellakaan salli mutkaa eikä irrallista pulloakaan koneisiinsa. Ei edes avattuna.
Ja kyl mä varmuuden vuoksi kysyisin ja ilmoittaisin etukäteen et tuollaista olen kuskaamassa. Se ei ole mikään pieni se vitutus sitten ku jääkin koneesta.
Esim Finnairin kanssa asian voi sopia. Ainakin tähän mennessä on onnistunut.
Henry "Höyry" Kantola
Playball Generation/Paintballcenter/Paintball Areena
http://www.paintballcenter.fi
Poissa
blue 1 aninakin ottaa pullon kyytiin. mittarissa pitää kuitenkin olla nollat...
make me...bitch!
Poissa
.
Poissa
Saksassa suhtautuvat melko myönteisesti lajia ja kalustoa kohtaan. Sen voi mennä toteamaan jollekin paikalliselle lentoasemalle. Ihan sama onko mukana uzi vaiko dm6... tuliase se on kuitenkin.
Ellei siinä ole f-leimaa... yyh. Saksa on paska maa.
Mika Rissanen
KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA - RECBALL RANGERS - KUOPION KISA-VEIKOT
Markku Arvinen FanClub Member #333
[img]http://www.eduskunta.fi/fakta/edustaja/kuvat/786.jpg[/img]
Poissa
Nyt olisi kysymyksessa Ranska-Suomi lento ( millee tulijoille pitaisi tulla kokemusta ranskassa tapahtuvista kiemuroista).
Lentoyhtiosta en ole viela varma.
Ja kasimatkatavaroihin ei varmaan kannata edes yrittaa ottaa mitaan (jarkikin sen sanoo). Mietityttaa vaan etta saisikohan sen pullon ottaa kasimatkatavaroihin, siis tyhjan, eihan se ole muuta kuin metalli/kevlar-pullo.
Merkkain menee varmaan helposti matkalaukussa (jos ei muuten niin purettuna).
Poissa
Seuraava on kaksi kertaa toiminut, SAS:lla ja olikohan blue1:llä olen mutkan kuljettanut: älä kysy etukäteen mitään äläkä varsinkaan kerro että on paintball WEAPON kassissa. Laita kamat matkatavaroihin ruumaan, regu irti pullosta ja laukkuun päällimmäiseksi joku painttilehti. Ruotsiin mennessä oli joku jopa avannut laukun ja pullon ympärille oli ilmestynyt "security checked"-teippi mutta kyllä ne tavarat perille tuli. (ps. kyseinen kaksi kertaa milleen matkustanut mutka on myynnissä)
-- Apa / Feenix
[ PaintMail ] [ Myydään! ] [ Raaka Kone ]
Poissa
Lensin viime vuonna muutaman lennon Euroopassa.
Usein pelkkä ilma pullo mukana ei siis mutkaa.
Kertaakaan ei ollu regu irti.
Ruotsista Finnairilla suomeen pullossa oli vielä noin 3000psi
Unohtu kiireessä tyhjätä.
Suosittelen kyllä laittamaan kaikki peli välineet ruumaan.
Ei se pullo ainakaan ekana hajoa. Boxit on aika paljon arempia.
Kerran olen etukäteen ilmottanut että on Paintball merkkain kassissa
ja siitä sitten joutu erikois tarkastukseen Finskin toimesta.
Mene kentälle ilmoittamatta. Ota regu irti jos lystää Mutta ole valmis se irroittamaan.
Teen mitä teen jos teen
Trivogan poskisolisti
Poissa
mulla on tullu pullo parikin kertaa käsimatkatavarana eikä oo ollu mitään ongelmaa regu vaan irti ja sitä rataa...
lennelty tanskaan.ranskaan,hollantiin ja espanjaan eikä koskaan mitään ongelmia
Poissa
Sivut: 1