Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2006-08-19 12:29:06

Jester
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo
Rekisteröitynyt: 2006-08-15
Viestit: 2

Re: Pari Ion kyssäriä.

1, Loader tuntuu olevan vähän näkökentän edessä ylhäältä katsottuna ni mikä ois tapa saada se pois siit päältä? vai onks se vaa vähän vammasesti suunniteltu verrattuna esim. tippmann 98 customiin ku siinä se on järkevästi siinä sivussa. Niinku et sitä ei saa sivuun ionissa?

2, Mulla on 1,1L ilmapullo ja on muuten erittäin takapainonen ase et mitenköhän sitä kannattais/pystyis saamaan paremmin tasapainoon?

Poissa

#2 2006-08-19 12:55:52

E1m0
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo
Rekisteröitynyt: 2005-07-31
Viestit: 62

Re: Pari Ion kyssäriä.

Hmm.

1. Melkein kaikissa kisa merkkaimissa on feedi päällä, mutta kyllä siihen jonkun elbown tai mutkan saa jos ettii, tosin imo ihan turhaa.

2. Ei se minun mielestä ole takapainoinen, mutta raililla tai dropilla korjaantuu ja riippuu myös loaderista, esim. egg on takapainoisempi ionissa kuin esim halo.

Poissa

#3 2006-08-19 13:43:45

Muuli
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 1,135

Re: Pari Ion kyssäriä.

Jester kirjoitti:

1, Loader tuntuu olevan vähän näkökentän edessä ylhäältä katsottuna ni mikä ois tapa saada se pois siit päältä? vai onks se vaa vähän vammasesti suunniteltu verrattuna esim. tippmann 98 customiin ku siinä se on järkevästi siinä sivussa. Niinku et sitä ei saa sivuun ionissa?

2, Mulla on 1,1L ilmapullo ja on muuten erittäin takapainonen ase et mitenköhän sitä kannattais/pystyis saamaan paremmin tasapainoon?

Ykkönen korjaantuu sillä kun pidät molemmat silmät auki ja feediputken nenän kohdalla. osumapinta on pienempi kun pää ja loaderi on samassa linjassa.

Kakkonen on sitten taas peliasento- ja tapakysymys. Takapaino ei haittaa tippaakaan jos pidät pulloa tukevasti olkapäätä vasten. Tosta olkaa vasten tukemisesta on sekin hyöty, että mutka ei seilaa edestakas kun pistät settiä / juokset.

Ionihan on ihan eri asia kuin tippmani. Nopeissa kenttäpeleissä tulet huomaamaan että tolla peruslayoutilla on paljon parempi pelata kin haluamallis etupainoisella ja loaderi sivussa olevalal mutkalla. Alkuun tietty hankala opetella pois opitusta, mutta treenaamalla se löytyy.

Poissa

#4 2006-08-24 15:24:30

J.K
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2006-01-25
Viestit: 44

Re: Pari Ion kyssäriä.

Toimiiko Ioni Pure Energyn 1.1L 3000psi:n pullolla? kiitän vastauksista!

Poissa

#5 2006-08-24 16:02:13

Nirkko
Jäsen
Paikkakunnalta: Jämsä
Rekisteröitynyt: 2004-06-23
Viestit: 126
Kotisivu

Re: Pari Ion kyssäriä.

Toimii


Pro on parasta...

Olkkola Cowboys

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.jamsanpaintball.fi">www.jamsanpaintball.fi</a><!-- w -->

Poissa

#6 2006-08-24 17:42:45

J.T.
Jäsen
Paikkakunnalta: Hyvinkää
Rekisteröitynyt: 2005-09-17
Viestit: 391

Re: Pari Ion kyssäriä.

Eikös tuota kannattaisi kallistaa jommalle kummalle sivulle, varsinkin kun kurkkailee syndien takaa? Tällöin ei neckki ainakaan ole tiellä. Itse ainakin pelaan mutka kokoajan vinossa vaikken pelaisikaan syndin takana.  Ei ainakaan louderi keiku siellä päänyläpuolella,  jos mutka on vinossa.

Joku coutsi varmaan tiedää parhaiten tekniikan, mä vaan pelaan. big_smile
(tosin vinkkejä otan aina vastaan.  wink )

- Jaska
PS: minun mielestä se tippmaniin neckki vasta tiellä onkin, kun se on oikealta pelattessa tiellä.

Poissa

Keskustelualueen alatunniste