Et ole kirjautuneena.
mä opettelin oleen hikoamatta. kesti noin 6kk aika intensiviistä treeniä. Mutta onnistuin siinä!
Poissa
tai laita mulle YV... laitetaan pukinkonttiin loistava FLEX7 kaksin linssein.
Poissa
fairi-vesi liuos on testattu toimivaksi!
flexi-spray toimii!
Jt:n majik ei mulla oikein pelittänyt =/
Karkki: älä missään nimessä ota maskia pois päästä vaikka huurtuu, jos se kerran huurtuu pelissä niin se " hihalla pyyhkiminen" ei auta mitään vaan pelaat pelin loppuun ja putsaat tauko-paikalla. monesti itsekkin olen huurusella linssillä joutunut pelaan mutta eihän se mukavaa ole...
Tuulettimen teko:lol:
Tarvitset:
tietokoneen mini-tuulettimen.
neppari pariston naarasliittimen.
2 kpl kutiste-sukkia.
ensin vain juotat tuulettimen johdot kiinni neppari-pariston liittimeen. (muista värit) sitten lämmität kutiste-sukat päälle ja vóila mukavuudeksi voi laittaa erkalla hilmipurkin maskin sivuosaan jonne saa pariston ja tuulettimen päälle ohuen vaahtomuovin palan niin on poskellakin hauskempaa. ja kiinnitys onnistuu erkalla ja klipsuilla. taas kerran oli hieman tylsää
Poissa
no kiitos tiedoista...Fairia ja vettä sitten vaan ruiskupulloon:)
JEHJEH
Poissa
Toi huurtuminen kyllä vituttaa. Sen voi ratkaista pelaamalla ilman maskeja. Sovitte vaan pelin alussa, että ei saa ampua päähän.
Tai sitten voi käyttää jotain aurinkolaseja tms. Ne ei huurru niin helposti ja näyttävätkin paljon siistimmälle. Uskon et peli parantuis varppiin ainaskii sen 300% *niistää nenää*
Mika Rissanen
KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA - RECBALL RANGERS - KUOPION KISA-VEIKOT
Markku Arvinen FanClub Member #333
[img]http://www.eduskunta.fi/fakta/edustaja/kuvat/786.jpg[/img]
Poissa
Onks tää se sama jätkä joka tietää kaiken spydereiden ja tippmanien eroista?
Mul on pahat Dejavu:t Pekalasta.
Huurtumisen esto maskeissa:
1. Nenän pitää istua kunnolla maskin muotoon ettei höyry pääse hengittäessä maskin puolelle. Voi opetella hengittään myös alaspäin ( Kikka vuodelta 1990 )
2. Tuplalinssi, joka on puhdas eikä mitään mömmöjä sisälinssiin
3. Tuuletin, parempiin maskeihin saa tehtaan mallin ei tarvi ite viritellä mitään tukankuivaajaa
4. paremmin ilmastoitu maski, jotkut vaan tuulettuu paremmin kuin toiset.
5. Kuivaa ne vaahtokumit matsien välillä
6. Parempi kunto, ettei naama hikoile.
Ja Maski on sitten se toinen peinttivaruste jossa ei kannata säästää tippaakaan. IKINÄ ei saa ottaa maskia pois kesken pelin.
Poissa
Ja eikös yksi kikka ollut taitella talouspaperirulla palanen nenän päälle =?
Poissa
kiitosta neuvoista.Käyn huome hankkii korvatulpat.
Poissa
Porukka ostelee yli 700€ mutkia mut ei raaski ostaa kunnon maskia!? ...tu mie en vain tajua :?
H.O.W We let the fools do the running!!
Poissa
Porukka ostelee yli 700€ mutkia mut ei raaski ostaa kunnon maskia!? ...tu mie en vain tajua :?
Ittellä on n. satkun maski thermaali linssillä mutta kyllä se kosteella kelillä siltikin höyrystyy...
P.s en nyt sitten halunnut prassailla maskilla, kun tuon sanoin vaan tarkoitin että kyllä se kalleimmissakin maskeissa linssi huurustuu...
Poissa
Itekin ostelisin 700 euron mutkia jos olis varaa:D Höyrystyminen on ongelma:S
Poissa
P.s en nyt sitten halunnut prassailla maskilla, kun tuon sanoin vaan tarkoitin että kyllä se kalleimmissakin maskeissa linssi huurustuu...
Ei mulla vaan... ja mulla on 80€ maski 8)
H.O.W We let the fools do the running!!
Poissa
no 80e:n joku axis sekin oli mutta sateisissa harkoissa kyllä meni huuruun että heilahti
Poissa
Ota paperin pala ja taittele se. Laita se maskin alatiivisteen väliin niin se kerää kosteutta. Välillä toimii ja välillä ei...
Poissa
paljoo mä en tiedä, mut lippaa ei käytä ku homot. se on vaa vitun gay.
jos linssi huurustuu, niin ammu vaa enemmä sinne jonneki. kyl sielt yleensä joku lähtee. tai älä pelaa sateessa.
KR-army - where the totally PHATT people come from! MIKA RISSANEN 4-LYFE <3 KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA
Itä-Vantaa - It's a lifestyle
One in the pinky and one in the stinky! Recball Rangers support !
Antilla on Suomen isoin peenis / HOMOT PELAA TÖRNISSÄ ILMAN CAMOO
Jessen äiti- FAN nro 1 <3
Poissa
Ite oon todennu että kaks maskia kannattaa olla. Toinen kisapelejä varten (esim flex 8 ) ja toinen jota käyttää skenu peleissä.
Ja tähän skenupeli maskiin suosittelen tuuletinta, joko itse rakentaa tai sitten ostaa, jos on saatavilla.
Tuuletin pitää linssin auki yleensä melko hyvin mutta harvoin on tullut vastaan maskia, joka ois pysyny huurtumattomana kun ollaan pelattu 3 vuorokautta putkeen.
-Matti Alpua-
http://www.paranoiary.com
Poissa
Wanha kunnon sukeltajien käyttämä konsti on räkiä linssiin ja silpasta enimmät pois... käy sekä sisä että ulko puolelle, voi tosin olla vaikee myyä jollekin herkkähipiäiselle.
Kalle Kouri / RumaQ
Poissa
paljoo mä en tiedä, mut lippaa ei käytä ku homot. se on vaa vitun gay.
Mä en oo ikinä pelannut ilman lippaa ! ! ! Yhtään peliä ! ! !
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Hitsausmaski on kans pirun hyvä, varsinki aurinkoisilla keleillä, sit jos on rauhallinen sotatilanne, niin sen voi nostaa otalle odottamaan, että se taas pienellä pään nyökähdyksellä valahtaa sieltä suojaamaan.
Eikä muuten huurustu. :idea:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.hidden.fi">www.hidden.fi</a><!-- w -->
PPW MAD
Poissa
:shock: Hitsausmaski on tän Painttikesän MustGet!
Poissa
Öh keikkasin AntiFog sprayta...
Pakko tollasta käyttää :? Mutta kyllä toimii!
Poissa
se fairy siis toimii siten, että sitä ei pestä pois. Siten linssiin jää kerros, joka ehkäisee sitä huurustumista.
Itse ostin JT flex 7:n uutena 45€, ei oo vielä pahemmin huurtunu, vaikka hikoilen ku asianajaja taivaanportilla. Siis ilman mitään kikkailua pysyy kirkkaana.
tuuletin on kanssa halpa konsti, varmaan jollain 8€:lla saa koko setin tehtyä
Voisin vaikka väkerrellä niitä, ja myydä n. 10€/ kpl immeisille jotka ei osaa/jaksa tehdä niitä itse.
joku kyseli että miten se tuplalinssi estää höyrystymistä.
Homma toimii siten, että se sisempi linssi on lämmin, jolloin se kosteus ei tiivisty siihen. Ulompi on taas ulkoilman lämpöinen. Väliin jäävä ilma eristää sen kylmyyden sisälinssistä.
Huuruuntuminen on veden tiivistymistä ilmasta kylmemmäle pinnalle. Kylmässä ilmaan ei mahdu samaa määrää vettä, jolloin vesi muuttuu höyrystä nesteeksi.
-wictro
Poissa