Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

Aloittelijat

Aihe Vastaukset Katsottu Viimeisin viesti
1
Nosto: LUE TÄMÄ ennen kirjoittamista kirjoittanut Ju2a
0 11,159 2008-04-07 21:24:20 kirjoittanut Ju2a
2
Tippmann 98 egrip vs response kirjoittanut dife
1 3,563 2014-10-01 07:27:50 kirjoittanut Jesper
3
neuvoa PMR:n käyttöön kirjoittanut kingbrowning
3 4,629 2013-08-13 20:29:04 kirjoittanut Pamppu
4
0 2,774 2013-04-05 14:09:56 kirjoittanut Megajorma
5
3 4,282 2013-01-22 16:09:27 kirjoittanut Kepe
6
6 5,843 2011-12-07 13:01:59 kirjoittanut Japakkomies
7
tippman gryphon hyvä vai huono kirjoittanut reppu
1 2,833 2011-11-27 19:53:10 kirjoittanut SWAT/Tero
8
1 3,014 2011-10-30 05:55:20 kirjoittanut Rajis
9
200/300 bar kirjoittanut DalliDahl
6 13,907 2011-08-01 17:41:03 kirjoittanut DalliDahl
10
Mutkaa kasaamassa kirjoittanut Johe
7 6,428 2011-07-08 17:19:59 kirjoittanut Upseer
11
tippmann x7 e-grip kirjoittanut DalliDahl
1 2,786 2011-06-26 18:41:53 kirjoittanut Japakkomies
12
Pelivermeitten koko kirjoittanut Susimummo
2 4,554 2010-10-09 21:02:17 kirjoittanut nallez
13
9 9,473 2010-03-23 16:45:55 kirjoittanut kuulapää
14
kysymys lähtönopeudesta. kirjoittanut Stuka
4 5,441 2010-03-05 15:43:36 kirjoittanut Dexter
15
Ammatilais Splat peluri? kirjoittanut saragu
3 5,934 2009-11-19 09:12:36 kirjoittanut Sami
16
Aloittelijan ase? kirjoittanut Juddi [ 1 2 ]
27 20,499 2009-11-13 13:55:59 kirjoittanut Jii
17
ilma kysymyksiä.... kirjoittanut Shawn
12 12,292 2009-11-13 12:40:30 kirjoittanut Anttis
18
9v akun käyttö mutkassa kirjoittanut Sakarias
8 7,989 2009-08-14 04:30:36 kirjoittanut Cruwaller
19
pelihousujen koko? kirjoittanut s.l.g.
4 5,200 2009-07-19 01:24:28 kirjoittanut Rajis
20
Tippmann 98 Response kirjoittanut HeBe
6 7,147 2009-06-12 21:15:31 kirjoittanut Muuli
21
18 12,961 2009-06-12 19:50:17 kirjoittanut javazaki
22
Sanokaa mielipiteenne.... kirjoittanut Shawn
23 18,537 2009-06-12 19:09:49 kirjoittanut ThErO
23
sattuuko osuma??? kirjoittanut Kona [ 1 2 3 ]
55 54,679 2009-06-12 19:07:59 kirjoittanut ThErO
24
mikä tippmann alkavalle? kirjoittanut jiipeehoo
12 10,619 2009-06-12 19:03:52 kirjoittanut ThErO
25
4 4,833 2009-06-12 15:35:29 kirjoittanut SoXell
26
Mitä mieltä SmartParts SP1 ??? kirjoittanut SoulHunter
2 4,228 2009-06-12 15:26:03 kirjoittanut saragu
27
Tekniikka kirjoittanut Arakkoni
5 5,370 2009-05-28 06:30:27 kirjoittanut Sleikka
28
Sähköloaderi asiaa. (kiire) kirjoittanut Sakarias
9 7,181 2009-05-25 08:59:07 kirjoittanut Sleikka
29
ikä kirjoittanut Mad Overkill
6 6,333 2008-12-14 12:37:37 kirjoittanut Mad Overkill
30
32 24,659 2008-10-06 08:18:33 kirjoittanut Ripatus

Keskustelualueen alatunniste

Powered by FluxBB