Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2009-11-17 07:15:54

saragu
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2009-06-09
Viestit: 31

Re: Ammatilais Splat peluri?

smile niin ajattelin kysyä minkä laisia mahdolisuuksia on paintballissa .. ja ammatilais tason splätääjillä mitä vaaditaan että pääsee sm/em kisoihin  slättäys on kiinostanut minua jo pitkän aikaa. ja ajattelin että mitä vaaditaan? ja mitä etuja on tälläisillä sm/em pelureilla? 

pahoittelen että aiheeni on tyhmä  roll  mutta silti kommentoikaa ja kertokaa enemmän minulle  tongue


                kitoos!  tongue

Poissa

#2 2009-11-17 07:45:50

kassu
Jäsen
Paikkakunnalta: hki
Rekisteröitynyt: 2005-08-10
Viestit: 54

Re: Ammatilais Splat peluri?

Ootko ollu vielä pelaamassa kertaakaan? Nimittäin kerran ku pelaat, et pääse pois.. niin koukuttavaa on.. Rahat menee paintballiin, mutta itse mielummin käytän rahat paintballiin, kun ostan plasma telkkarin.. tällä hetkellä en ois täälä San Diegossa, jos en ois alottanu paintballia.. 4vuotta sitten, en olis halunnu mennä pelaamaan, mutta kaverit käski niin pakko sitä oli mennä pelaamaan, sen jälkee lähti airsoftit ja paintti kulma tuli tilalle..
Millasia mahdollisuuksia? en tiiä mitä meinaat, mutta ITE oon tehny sellasia päätöksiä mitä en ois ilman painttia tehny, ensiks muutin kotikaupungista pois ja vuoden jälkeen lähin vaihtariks (pelaa peinttiä) San diegoon ja täälä nyt ollaan..

Sm-kisoihin ei vaadita paljoo, kerran kaks viikossa treenausta vuoden ajan niin pelaat 2div,1div tai sm-liigaa, JOS pääset oikeeseen tiimiin treenaa.. EM-kisat eli oikeestaan Millennium Series, sinne vaaditaan vähän enemmän JOS haluaa pärjätä.. Kokemusta+kovaa treenausta. Suomesta ainut joukkue kuka pelaa sitä on Helsinki Cyclone. Hyvä esimerkki, kun tänä vuotena ei treenattu paljoa=ei pärjätty, mutta suomessa TOP4..

Mitä sulta vaaditaan pelaamiseen? oikeestaan rahaa ja intoa.. Ainut huono puoli peintissä on, kun tää ei oo mistään halvimmasta päästä harrastaa..

SM joukkueilla on sponsorit = halvempaa pelata, mutta ei ilmasta.. Suomessa ei KAI pelaa kukaan ilmaseks.. Suomesta on yks paintball ammattilainen ja se on Mikko Huttunen joka pelaa maailman parhaassa joukkueessa Ironmenissä. Ja ne pelaa täälä San Diegossa (alle kilsa mun "talolta")

Kuinka vanha oot ja missä asut? Sen jälkeen voi jeesaa paremmin, kun tietää mikä joukkue pelaa lähellä sua eli sun tulevas joukkue kai.

8dawgggg doggy dog
ps. terkut kaikille lämpimästä diegosta JA hei... loskat naamalle


cyclonen bulkkien kerääjä

Poissa

#3 2009-11-17 07:50:23

kassu
Jäsen
Paikkakunnalta: hki
Rekisteröitynyt: 2005-08-10
Viestit: 54

Re: Ammatilais Splat peluri?

+ Jos oot pääkaupunki seudulta, tossa on toi Urho paintball koulu, mistä voisit oppia peintin perusteet.


cyclonen bulkkien kerääjä

Poissa

#4 2009-11-19 09:12:36

Sami
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki,
Rekisteröitynyt: 2001-10-10
Viestit: 1,549

Re: Ammatilais Splat peluri?

Itse olen nauttinut hulppeaa paintball liiton eläkettä jo vuosituhannen alusta. Eipä ole tarvinnut nähdä lunta ja jäätä sen koommin.

Terkut kaikille tutuille täältä Floridan kesämökiltä, hinkatkaa te homot vaan Ladojanne!

Poissa

Keskustelualueen alatunniste