Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#51 2008-04-18 17:27:11

ippe
Jäsen
Paikkakunnalta: Tampere
Rekisteröitynyt: 2002-08-05
Viestit: 171
Kotisivu

Re: Linssi höyrystyy?

wictro kirjoitti:

se fairy siis toimii siten, että sitä ei pestä pois. Siten linssiin jää kerros, joka ehkäisee sitä huurustumista.

Anteeksi vanhan ketjun nostaminen, mutta aloittelijat lukee näitä vanhojakin viestejä, joten olisi tärkeää ettei tänne jää virheellisiä neuvoja.

ÄLKÄÄ käyttäkö FAIRYA! Fairy sisältää ammoniakkia joka sulattaa linssin materiaalia. Se johtaa siihen että linssin materiaalinen vahvuus heikentyy mutta ennenkaikkea se tekee linssiin harmaan/valkoisen hunnun joka on sitten sellainen "pysyvä huurtuminen".

Jos joku ei usko, voin lahjoittaa hälle parikytä sellaista maskia...joo mä tiedän seuraavan kysymyksen ja ihmettelen itsekin miksi ne vielä kaappiin on jäänyt, vissiin oon niin nuuka sitten.

Poissa

#52 2008-04-18 18:40:00

Bono
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 351
Kotisivu

Re: Linssi höyrystyy?

ippe kirjoitti:
wictro kirjoitti:

se fairy siis toimii siten, että sitä ei pestä pois. Siten linssiin jää kerros, joka ehkäisee sitä huurustumista.

Anteeksi vanhan ketjun nostaminen, mutta aloittelijat lukee näitä vanhojakin viestejä, joten olisi tärkeää ettei tänne jää virheellisiä neuvoja.

ÄLKÄÄ käyttäkö FAIRYA! Fairy sisältää ammoniakkia joka sulattaa linssin materiaalia. Se johtaa siihen että linssin materiaalinen vahvuus heikentyy mutta ennenkaikkea se tekee linssiin harmaan/valkoisen hunnun joka on sitten sellainen "pysyvä huurtuminen".

Jos joku ei usko, voin lahjoittaa hälle parikytä sellaista maskia...joo mä tiedän seuraavan kysymyksen ja ihmettelen itsekin miksi ne vielä kaappiin on jäänyt, vissiin oon niin nuuka sitten.

Ammoniakista en tiedä, mutta fairyn koostumus muuttaa veden...ööh, joku koostumus, pintajännitys tms, eli se tunkeutuu joka paikkaan. Sillä ei todellakaan kannata pestä värikuulavempaimia, ei maskeja eikä merkkaimia/pulloja. Jos auton pesee kyseisellä myrkyllä, niin pitää heti laittaa uusi vahakerros, koska se vie muutakin kun liat mennessään.


ActionGames
PPW
Sponsored by:
Mad Croc
Red Devil
LVI Welin

Ei ehkä tyylillä eikä taidolla, mutta täysillä!!!

Poissa

#53 2008-04-18 19:13:10

jemaliahz
Moderaattori
Paikkakunnalta: Petäjävesi
Rekisteröitynyt: 2006-07-27
Viestit: 452
Kotisivu

Re: Linssi höyrystyy?

Jollain aika välillä fairy todella saattaa tehdä huonoa linssille, mutta jos on valmis vaihtamaan linssin vuoden kahden välein niin no prob. Omissa linsseissä ole vielä miätän moista näkynyt. Ja fairy sinänsä toimii - käyttäähän sitä lätkätiimitkin.

-J-


E-Mail: jere|@|malila.fi, GSM:040-7494432, skype:jeremalila, msn: jere|@|malila.fi
---
Approved by Takis! - Etek 3 -> it's just fun to gun, Bright star of Jämsä Paintball

Poissa

Keskustelualueen alatunniste