Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2007-03-11 20:08:36

J.T.
Jäsen
Paikkakunnalta: Hyvinkää
Rekisteröitynyt: 2005-09-17
Viestit: 391

Re: Paintin harrastajamäärä...

...ja seurojen uudet yhteyshenkilöt kiinnostaisivat oikein kovasti. Lajimme on ollut tänä vuonna kovassa kasvussa ja nyt jos koska olisi oikein kiva nähdä paljonko seuroissa nyt on kaikkiaan jäseniä. Tiedän että moni seura on "lihonnut" uudelle kaudelle jäsenmäärässään. Viime vuonna jäseniä yhdistyksissä oli 398 ja kerhoissa 380. Valitettavasti vielä ollaan alle tonnin.

Lisäksi jos olette uusi kerho tai yhdistys, niin olemassa olostanne kannattaa tiedottaa myös liitolle.

Kaikki hoituu helposti osoitteessa:
http://spbl.org/?m=rekisteri

- Jaska

Poissa

#2 2007-03-12 21:42:40

BooBoo
Jäsen
Paikkakunnalta: Vammala
Rekisteröitynyt: 2004-10-09
Viestit: 51

Re: Paintin harrastajamäärä...

Minulla on ainakin seuranain n. 25 pelaajaa ja kukaan ei kuulu mihinkään kerhoon/seuraan. big_smile

Poissa

#3 2007-03-13 05:20:30

Ju2a
Jäsen
Paikkakunnalta: Nokia
Rekisteröitynyt: 2005-07-01
Viestit: 479

Re: Paintin harrastajamäärä...

BooBoo kirjoitti:

Minulla on ainakin seuranain n. 25 pelaajaa ja kukaan ei kuulu mihinkään kerhoon/seuraan. big_smile

pitäskö sit painaa tota linkkiä ja täyttää se lomake???

Poissa

#4 2007-03-13 15:02:25

BooBoo
Jäsen
Paikkakunnalta: Vammala
Rekisteröitynyt: 2004-10-09
Viestit: 51

Re: Paintin harrastajamäärä...

juissi kirjoitti:
BooBoo kirjoitti:

Minulla on ainakin seuranain n. 25 pelaajaa ja kukaan ei kuulu mihinkään kerhoon/seuraan. big_smile

pitäskö sit painaa tota linkkiä ja täyttää se lomake???

Miksi ihmeessä????? Onko siitä jotain hyötyä meille?

Poissa

#5 2007-03-13 16:01:45

apache
Jäsen
Paikkakunnalta: Lappeenranta
Rekisteröitynyt: 2001-10-07
Viestit: 235

Re: Paintin harrastajamäärä...

Siitä on hyötyä teille. Kun SPBL:n ajama tavoite saada paintista valtionapukelpoinen urheilulaji etenee, pienemmätkin seurat voivat paljon helpommin kysellä esim. kunnalta avustusta toiminnalleen (= ilmaista rahaa) ja pelikenttäasiatkin järjestyvät sujuvammin. Enää ette olisi "semmone sotaporukka joka vois käydä metässä" vaan Suomen paintball-liiton jäsenyhdistys, joka tarvitsee pelikenttiä samalla tavalla kuin futisjoukkueet.


-- Apa / Feenix
[ PaintMail ] [  Myydään! ] [  Raaka Kone ]

Poissa

#6 2007-03-13 16:58:40

VeikkoPeikko
Jäsen
Paikkakunnalta: Ylivieska
Rekisteröitynyt: 2004-10-05
Viestit: 194

Re: Paintin harrastajamäärä...

Eikä siinä kaavakkeen täyttämisessä nyt niin kovin suuri vaivakaan ole.

Poissa

#7 2007-03-13 18:02:40

J.T.
Jäsen
Paikkakunnalta: Hyvinkää
Rekisteröitynyt: 2005-09-17
Viestit: 391

Re: Paintin harrastajamäärä...

Tuolla kaavakkeella tosiaan ilmoitetaan olemassa olosta liitolle. Liiton mukava setä neuvoo mielellään, jos tulee tarvetta perustaa yhdistys tai liittyä liittoon.

Kiitos muuten aikaisemmille kirjoittajille hyvistä ja täsmentävistä vastauksista!

Monet ovatkin jo ottaneet yhteyttä ja harrastaja määrässä mennään nyt 800 paremmalla puolella. Liiton jäsenyhdistysten jäsenmäärä on 179, eli se pitäisi yli viisin kertaistaa. wink

- Jaska
PS: Linkkejä
* Yhteystietojen päivitys: http://spbl.org/?m=rekisteri
* Seuran perustaminen: http://spbl.org/?m=julkaisut&p=paintbal ... rustaminen
* Liittyminen: http://spbl.org/?m=info&p=jaseneksi
* Liiton palvelut: http://spbl.org/?m=info&p=palvelut_ja_edut

Poissa

#8 2007-03-14 14:54:44

BooBoo
Jäsen
Paikkakunnalta: Vammala
Rekisteröitynyt: 2004-10-09
Viestit: 51

Re: Paintin harrastajamäärä...

Te vaan ilm. asutte todella suppeissa kunnissa. Meillä on Kaupungin "sponssima" kenttä X 2. Ja tänä vuonna kun ajateltiin pitää turnauspohjainen tapahtuma SUB'i kentällä niin luvattiin ihan keskustasta käyttöön nurmipäällysteinen urheilukenttä. Taitaa vaan tuo turnauksen pitäminen kaatua omaan viitteliäisyyteen, kun ei tarkkaan oo tiedossa edes mistä vois sub'i kenttää kysellä. Yhden piti täältä mua autella, mutta ......

Poissa

#9 2007-03-14 20:08:25

Copy
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2006-01-19
Viestit: 56

Re: Paintin harrastajamäärä...

Kyllä se yks vieläkin auttaa, kunhan omilta kiireiltään ehtii. smile

Se on kyllä totta, että Vammalan kaalisaari olisi puitteiltaan hienoimmasta päästä, missä turnauksia on järjestetty. Järvi molemmilla puolella, hyppytornit pelien väliajoille, keskusta-alue...suosittelen.

Ei me missään BooBoo missään suppeissa kunnissa asuta ja kyllä meilläkin on kenttiä saatavilla, mutta meillä on myös halua viedä tätä lajia omalla pienellä panostuksellamme etiäppäi ja siksi ehdotan sullekkin, että tuot kortesi kekoon ja planketit täytät. smile

Poissa

#10 2007-03-15 07:48:24

BooBoo
Jäsen
Paikkakunnalta: Vammala
Rekisteröitynyt: 2004-10-09
Viestit: 51

Re: Paintin harrastajamäärä...

MaSa MyyRä ihan itse. aattelin jo, että olet kuollut big_smile tarvii katsoa, jos jaksaa. Olen todella huono lappujen ja lippujen kanssa. big_smile

Poissa

#11 2007-03-15 10:44:05

Ju2a
Jäsen
Paikkakunnalta: Nokia
Rekisteröitynyt: 2005-07-01
Viestit: 479

Re: Paintin harrastajamäärä...

BooBoo kirjoitti:

Minulla on ainakin seuranain n. 25 pelaajaa ja kukaan ei kuulu mihinkään kerhoon/seuraan. big_smile




BooBoo kirjoitti:

Olen todella huono lappujen ja lippujen kanssa. big_smile


Miksi sit pitää tulla tänne pätemään jollain pelaajamäärällä???


Siihen lomakkeen täyttöön menee vähemmän aikaa ku tänne postaamisessa...

Poissa

#12 2007-03-15 14:59:55

Muuli
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 1,135

Re: Paintin harrastajamäärä...

BooBoo kirjoitti:

Miksi ihmeessä????? Onko siitä jotain hyötyä meille?

On. Esim ei tarttis olla yhden ihmisen avun varassa, vaan seurana käydyistä turnauksista olisi jäänyt kontakteja, joita vois hyödyntää.

Lisäksi 25 jannua seurana on sen verran iso porukka, että jonkinlaisia varuste tai kuula-diilejä vois saada edullisemmin.

Poissa

#13 2007-03-15 21:21:52

BooBoo
Jäsen
Paikkakunnalta: Vammala
Rekisteröitynyt: 2004-10-09
Viestit: 51

Re: Paintin harrastajamäärä...

Vähän on porukan asenne muuttunut ajan saannossa.

Poissa

#14 2007-03-15 21:23:08

BooBoo
Jäsen
Paikkakunnalta: Vammala
Rekisteröitynyt: 2004-10-09
Viestit: 51

Re: Paintin harrastajamäärä...

BooBoo kysyy: Onko siitä jotain hyötyä meille?


juissi sanoo:
" On. Esim ei tarttis olla yhden ihmisen avun varassa, vaan seurana käydyistä turnauksista olisi jäänyt kontakteja, joita vois hyödyntää. "

BooBoo sanoo:
" Kukaan ei auta teitä minkään ongelman kanssa ENNEN KUIN täytätte tuon lapun "

- Sama asia minkä juissi sano, mutta eri muodossa.


Juissin kanta tuli hyvin selväksi. En halua edes saada tuollaista apua. Mieluummin olen järjestämättä mitään.

Poissa

#15 2007-03-16 06:13:31

Ju2a
Jäsen
Paikkakunnalta: Nokia
Rekisteröitynyt: 2005-07-01
Viestit: 479

Re: Paintin harrastajamäärä...

BooBoo kirjoitti:

BooBoo kysyy: Onko siitä jotain hyötyä meille?


juissi sanoo:
" On. Esim ei tarttis olla yhden ihmisen avun varassa, vaan seurana käydyistä turnauksista olisi jäänyt kontakteja, joita vois hyödyntää. "

BooBoo sanoo:
" Kukaan ei auta teitä minkään ongelman kanssa ENNEN KUIN täytätte tuon lapun "

- Sama asia minkä juissi sano, mutta eri muodossa.


Juissin kanta tuli hyvin selväksi. En halua edes saada tuollaista apua. Mieluummin olen järjestämättä mitään.

mä en oo kyl missään vaiheessa sanonu tolleen...

Mut pointti: Voitko sä olettaa että kukaan ees viittis jeesata missään jos sua ei senvertaa ittees kiinnosta et täyttäsit yhen pienen lapun???

Poissa

#16 2007-03-16 06:36:29

jape sinisalo
Jäsen
Paikkakunnalta: turkku
Rekisteröitynyt: 2005-06-11
Viestit: 314
Kotisivu

Re: Paintin harrastajamäärä...

QFT


-Haikala telkkariin-

Poissa

#17 2007-03-16 12:38:50

xenic
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 141

Re: Paintin harrastajamäärä...

älä syötä röllipeikkoa! elikkäs don't feed the troll

Poissa

#18 2007-03-16 14:38:05

BooBoo
Jäsen
Paikkakunnalta: Vammala
Rekisteröitynyt: 2004-10-09
Viestit: 51

Re: Paintin harrastajamäärä...

Ei tarvitse, jos se on niin hankalaa. Taas tuli tuo, että apua saa KUNHAN täyttää lapun. Kuten sanoin ei mun oo pakko järjestää mitään lajiin tapahtuvaa, eikä myöskään hukata omaa aikaani siihen.

Sinulla on tuollainen asenne niin varmasti monella muullakin on. JUTTU KÄSITELTY, ei turnausta.

Poissa

#19 2007-03-16 14:40:29

Kosmine
Jäsen
Paikkakunnalta: Rock city, Finland
Rekisteröitynyt: 2004-11-05
Viestit: 41

Re: Paintin harrastajamäärä...

BooBoo kirjoitti:

Taitaa vaan tuo turnauksen pitäminen kaatua omaan viitteliäisyyteen, kun ei tarkkaan oo tiedossa edes mistä vois sub'i kenttää kysellä.

Jep, näinhän se on...


.......WWW.REBALL.FI.......NVP........

MI SOU GAMISO TO MOUNAKI KOLARXIDO POU THA ME VRISEIS MALAKISTIRI
[img]http://img181.imageshack.us/img181/2469/freddosthisisspartlb0.gif[/img]

Poissa

#20 2007-03-16 18:06:41

VeikkoPeikko
Jäsen
Paikkakunnalta: Ylivieska
Rekisteröitynyt: 2004-10-05
Viestit: 194

Re: Paintin harrastajamäärä...

BooBoo kirjoitti:

Ei tarvitse, jos se on niin hankalaa. Taas tuli tuo, että apua saa KUNHAN täyttää lapun. Kuten sanoin ei mun oo pakko järjestää mitään lajiin tapahtuvaa, eikä myöskään hukata omaa aikaani siihen.

Sinulla on tuollainen asenne niin varmasti monella muullakin on. JUTTU KÄSITELTY, ei turnausta.

Tämähän on rakentavaa..

Ei kai kukaan sinulta ollut turnausta vaatimassakaan. Minun näkemykseni mukaan turnauksen(ja kaikkien muidenkin pelitapahtumien) järjestäminen on rakentavaa puuhastelua ja harrastustoimintaa ja muutenkin mukavaa. Ei kenenkään tietenkään ole pakko mitään tehdä. Eiköhän liitossa ole auttamishaluista sakkia, mutta ketä kiinnostaa auttaa henkilöä, joka ei vaivaudu antamaan yhtä tilastollista ilmoitusta, jotta saataisiin porukan harrastajat laskettua "virallisesti".

Tietääkseni liitto kaipaa "virallisia" harrastajamäärälukuja seuroilta ja kerhoilta sen takia, että saataisiin paintille Suomessa urhelulajin ja spbl:lle lajiliiton status.(korjatkaa, jos olen väärässä) Raja taitaa mennä tuhannessa harrastajassa ja enää ollaan parin sadan päässä. Tämä taas helpottaisi jatkossa kaikkien harrastajien elämää ja asemaa esim. kinutessa rahoitusta, pelikenttiä yms.. Jos sinua ei lajin tulevaisuus kiinnosta, niin selvä. Montaa muuta kiinnostaa.

Jos asenteesi ja intosi lajia kohtaan on se, minkä kuvan olet foorumilla antanut, niin harmi.

Poissa

#21 2007-03-16 19:00:53

kaunispoika
Jäsen
Paikkakunnalta: ylivieska
Rekisteröitynyt: 2005-12-02
Viestit: 452
Kotisivu

Re: Paintin harrastajamäärä...

komppaan.

Kaikki me ollaan ihmisiä mutta osalle on tärkeämpää kokonaisuus, kuin se oma pikku takapiha.
Kiitos SPBL:lle, joka on jaksanut puuhata lajia pelaajalta pelaajalle.

Poissa

#22 2007-03-16 19:40:39

cubido
Jäsen
Paikkakunnalta: RMK
Rekisteröitynyt: 2007-01-13
Viestit: 47
Kotisivu

Re: Paintin harrastajamäärä...

BooBoo kirjoitti:

Ei tarvitse, jos se on niin hankalaa. Taas tuli tuo, että apua saa KUNHAN täyttää lapun. Kuten sanoin ei mun oo pakko järjestää mitään lajiin tapahtuvaa, eikä myöskään hukata omaa aikaani siihen.

Myös täältä kompataan mukaan... Pää pois perseestä ja edistään suomsen paintti scenee!

Ei voi olla noin vaikeeta...

Äijä(vai ämmä) ees et tajuu mitä hallaa teet itelles / lajin harrastajille...

Empä sano enempää... Paitti: "mee ittees!"


[img]http://www.adventuures.net/Logo-Adventuures.gif[/img]

Poissa

#23 2007-03-16 19:51:03

Sleikka
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2003-07-05
Viestit: 752

Re: Paintin harrastajamäärä...

Voisitteko te tulla minuun? Otetaan lisää Giniä, oknp?

Poissa

#24 2007-03-16 23:51:58

Hippipippeli
Jäsen
Paikkakunnalta: Kuopio,
Rekisteröitynyt: 2001-10-10
Viestit: 415

Re: Paintin harrastajamäärä...

eiköhän me kaikki jo olla tullut suhun sleikka!! monta kertaa


Late/Takeover/Quickshot/Daddys candyshop Number 5

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.takeover.fi">www.takeover.fi</a><!-- w -->
SISSOS
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.oringmonkey.com">www.oringmonkey.com</a><!-- w -->

Poissa

#25 2007-03-17 14:03:21

BooBoo
Jäsen
Paikkakunnalta: Vammala
Rekisteröitynyt: 2004-10-09
Viestit: 51

Re: Paintin harrastajamäärä...

Nii no. Olen pitänyt ns. vuokratapahtumia sen verran jo, että aika paljon auttanut lajia. Täälläpäin vain on se juttu, että olen ainoa joka on jaksanut jo useamman vuoden niitä pitää. Sen verran jaksoin että katsoin tarkan harrastajamäärän, joilla on omat aseet. Meitä on 33 kpl.

Kyllähän sen voi johonkin ilmoittaa. Meillä ei ole seuraa, eikä mitään muutakaan, mitä ilmoittaa. Ja jos joku voi sanoa "ota pää pois perseestä" niin tällaiselta pelaajalta haluan hyvät tiedot mitä hän on tehnyt, jotta saisi lajin harrastajamäärän nousemaan?

Itselläni on sinänsä muutenkin huono tänä kesänä koittaa helvetisti järjestää täälläpäin mitään, koska minulla on Huhtikuussa polvileikkaus.

Mutta haluaisin kysyä onko foorumilla enään nykyään ketään joka on vuonna... ...-01 tai -02 osallistunut Huittisissa olleeseen Kännönvuoren skenaario peliin? Ex-team Kia oli ainakin mukana, mutta en tiedä nykyään pojista mitään. Tamperelaiset lähinnä ovat niitä, jotka voisivat auttaa. Koska kun saataisiin tänne tapahtumia niin täältä voisi tulla Lempäälääkin porukkaa pelaan HYVIN mielellään. Aseet ei oo kummosia mutta monella on kiinnostusta myös kilpa painttiin, mutta minun kokemuksellani on huono siitä puhua kellekään mitään. Minulta on pyydetty alustavasti järjestämään 3-5 tapahtumaa kesällä -07, mutta minulla on kepit.... big_smile


Meidän "järjestäytyminenkin" on vähän vaiheessa. Saan itse n. 14 oman aseen omaavaa kiinni ja toivoa, että puskaradio tavoittaa muut. Yhteistyö 
kumppanina olen käyttänyt ArticPaintball:ia Tampereeltä. Mutta esim. jos jotain Tamperelaista kiinnostaa niin auttaa sekin, josko nuo tavarat joita tarvii vuokrata saisi sitä kautta tulemaan/menemään Treelle. Olisi iso apu, koska minä en leikkauksen jälkeen aja autolla vähään aikaan.

Lisäksi niille, jotka eivät ole vielä ymmärtäneet niin EN MINÄ voi kirjoittaa sitä lappua kaikkien puolesta. Voisin jos olisi "Seura" ja olisin esim. Pj. Mutta kun ei ole. Tuo sub'i kenttä tännepäin oli hyvä idea, mutta kiire tässä alkaa tulemaan. Jos joku heittää jonkun ihmisen numeron, keltä tälläistä voi tiedustella numeron, niin kyllä minä soitan. En voi edes sanoa, että "en kiireiltäni ehdi", kun 8kk sairaslomaa vielä jäljellä big_smile

Poissa

Keskustelualueen alatunniste