Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#26 2007-03-17 14:06:15

BooBoo
Jäsen
Paikkakunnalta: Vammala
Rekisteröitynyt: 2004-10-09
Viestit: 51

Re: Paintin harrastajamäärä...

cubido kirjoitti:
BooBoo kirjoitti:

Ei tarvitse, jos se on niin hankalaa. Taas tuli tuo, että apua saa KUNHAN täyttää lapun. Kuten sanoin ei mun oo pakko järjestää mitään lajiin tapahtuvaa, eikä myöskään hukata omaa aikaani siihen.

Myös täältä kompataan mukaan... Pää pois perseestä ja edistään suomsen paintti scenee!

Ei voi olla noin vaikeeta...

Äijä(vai ämmä) ees et tajuu mitä hallaa teet itelles / lajin harrastajille...

Empä sano enempää... Paitti: "mee ittees!"

Minä olin 2 vuotta täällä ainoa, jolla oli oma ase. Koitin saada peliseuraa muualtakin. Täälläkin ilmoittaen, KETÄÄN EI KIINNOSTANUT. Silloin lähti sitten kenttä, kun ei ollut käyttöä. Jotenka joku muu kuin minä teki silloin minulla "hallaa". Että voit mennä ihan itse itseesi..... !

Poissa

#27 2007-03-17 14:11:27

vjesku
Jäsen
Paikkakunnalta: kemi
Rekisteröitynyt: 2006-02-09
Viestit: 133

Re: Paintin harrastajamäärä...

Missä helvetissä on Vammala??? :? Kuka vittu on sleikka??? Mikä paintball??

Äikän opet voi korjata kirotus vireet ja pilkut  8)


H.O.W  We let the fools do the running!!

Poissa

#28 2007-03-17 20:21:18

-Rokka-
Jäsen
Paikkakunnalta: Lempäälä/Tampere
Rekisteröitynyt: 2004-04-27
Viestit: 336

Re: Paintin harrastajamäärä...

Booboo, jos ihan tosissaan kiinnostaa ottaa selkoa kisapuolen asioista, subi pelaamisesta ym niin tarkista ihan ensimmäisenä <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.reball.fi">www.reball.fi</a><!-- w -->, ko. osoite on NVP:n, eli Nääsville Predatorsin treenihalli Toijalassa jossa käydään muutaman kerran viikossa sutimassa. Soittamalla sivuilta löytyvään numeroon voit sopia Petterin tai Apan kansa aikaa jos kiinnostaa tulla paikalle tarkistamaan meininkiä ja juttelemaan asioista, varmasti neuvotaan sen mitä osataan.

Mutta varmaan yksi mitä voisi tehdä on kerätä ne Vammalan tyypit joita laji kiinnostaa vaikka saunailtaan ja jutella asian viemisestä eteenpäin, en tiedä kovinkaan montaa duudia joka ei tykkäisi saunoa ja juoda kaljaa, Sleikka on yks mut siihen ne sitten jääkin:)


NVP, Tre mafia.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.reball.fi">www.reball.fi</a><!-- w -->

Poissa

#29 2007-03-17 20:57:00

Apa
Jäsen
Paikkakunnalta: Pälkäne
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 173

Re: Paintin harrastajamäärä...

Ja numero löytyy sieltä reball.fi

Poissa

#30 2007-03-18 00:54:08

BooBoo
Jäsen
Paikkakunnalta: Vammala
Rekisteröitynyt: 2004-10-09
Viestit: 51

Re: Paintin harrastajamäärä...

-Rokka- kirjoitti:

Booboo, jos ihan tosissaan kiinnostaa ottaa selkoa kisapuolen asioista, subi pelaamisesta ym niin tarkista ihan ensimmäisenä <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.reball.fi">www.reball.fi</a><!-- w -->, ko. osoite on NVP:n, eli Nääsville Predatorsin treenihalli Toijalassa jossa käydään muutaman kerran viikossa sutimassa. Soittamalla sivuilta löytyvään numeroon voit sopia Petterin tai Apan kansa aikaa jos kiinnostaa tulla paikalle tarkistamaan meininkiä ja juttelemaan asioista, varmasti neuvotaan sen mitä osataan.

Mutta varmaan yksi mitä voisi tehdä on kerätä ne Vammalan tyypit joita laji kiinnostaa vaikka saunailtaan ja jutella asian viemisestä eteenpäin, en tiedä kovinkaan montaa duudia joka ei tykkäisi saunoa ja juoda kaljaa, Sleikka on yks mut siihen ne sitten jääkin:)

En käytä alkoholia itse ollenkaan big_smile kyllähän nuo sinkku pojat olis varmaan tulossa. Mutta täällä pelaajat aika iäkkäitä, ihme kyllä big_smile. Olen itse 1 nuorimmista ja olen 22. 21 taitaa olla nuorin. yli 50 vanhin, jolla on oma ase. big_smile Perheellisiä ihmisiä.

Ja jos kaikki heti luulee, että en ole koittanut saada aikaan järjestäytymistä. Niin kyllä olen. Kyllähän Toijalassa voisi lähteä käymään. Kiitos kutsusta(jos se oli sellanen) big_smile itse olen 2 kpl 2 div. peliä pelannut. Hyvinkään hallissa ja Mäntsälässä metsäkentällä. Mutta on aikaa...

Tuosta kun viikko alkaa niin voisin soitella. Pitäs vaan tuo munamankeli kasata, kun se on atomeina pöydällä.

Mutta todella positiivista, että jollain on positiivinenkin asenne.

Poissa

#31 2007-03-18 15:44:51

J.T.
Jäsen
Paikkakunnalta: Hyvinkää
Rekisteröitynyt: 2005-09-17
Viestit: 391

Re: Paintin harrastajamäärä...

Kylläpäs tästä tuli iso poru.

Kaikki saa täyttää sen netti lomakkeen. Ihan kaikki saa. Saa tayttää vaikka ei olisikaan rekisteröity yhdistys tai "virallinen" peli seura. Riittää että pelaa peinttiä ja on joku yhteinen nimi porukalla. Riittää että vaan että täyttää. (Tässä haetaan juuri sitä harrastaja määrää ja se lomakeen täyttö vie vähemmän kuin tämän topikin luku)

Kun rekisteröityjen yhdistysten jäsenmäärä menee yli 1000:n niin liiton setä korkkaa paskalla päivätyöduuni palkaallaan ostettua halpaa skumppaa. Tällöin liitolla olisi edes teoreettinen mahdollisuus hakkia kaikki yhdistykset liiton jäseniksi ja päräyttää hakemus viralliseksi lajiliitoksi. Nyt kun liiton jäsenmäärä on alle 200, niin hakemus tulee bumerangina takaisin naurujen saattelemana, kun lajia kuulemma harrastaa vain kourallinen ihmisiä.

Anna itsestäsi kuulua, niin me annamme kuulua lajistamme.

- Jaska

Poissa

#32 2007-03-18 15:53:20

J.T.
Jäsen
Paikkakunnalta: Hyvinkää
Rekisteröitynyt: 2005-09-17
Viestit: 391

Re: Paintin harrastajamäärä...

Niin ja kaksi tärkeää pointtia

1) Jo yhteystietonsa ilmoittaneiden kanaataa päivittää jäsenmäärä. Meitä kiinnostaa ehdottamasti jäsenmäärän laskut ja nousut

2) Lopettaneet/toiminantansa lopahtaneiden seurojen kannattaa myös ilmoittaa itsestään.

- Jaska

Poissa

#33 2007-03-18 23:07:57

BooBoo
Jäsen
Paikkakunnalta: Vammala
Rekisteröitynyt: 2004-10-09
Viestit: 51

Re: Paintin harrastajamäärä...

Suomen Paintball-liiton varsinaiseksi jäseneksi voivat päästä rekisteröityneet yhdistykset joiden toimintaan liittyy paintball-pelin pelaaminen, jotka toimivat liiton tarkoitusperien toteuttamiseksi sekä sitoutuvat noudattamaan liiton toiminta- ja kilpailusääntöjä ja liittokokouksen ja -hallituksen tekemiä päätöksiä. Uudet jäsenet hyväksyy liittohallitus. Anomus on tehtävä kirjallisesti.


"Suomen Paintball-liiton varsinaiseksi jäseneksi voivat päästä rekisteröityneet yhdistykset"

Tuo kohta kannattaa poistaa, jos se EI ole pakko olla yhdistys.

Poissa

#34 2007-03-19 02:15:15

Rajis
Jäsen
Paikkakunnalta: Pohjanmaa
Rekisteröitynyt: 2005-05-10
Viestit: 596
Kotisivu

Re: Paintin harrastajamäärä...

BooBoo kirjoitti:

Suomen Paintball-liiton varsinaiseksi jäseneksi voivat päästä rekisteröityneet yhdistykset joiden toimintaan liittyy paintball-pelin pelaaminen, jotka toimivat liiton tarkoitusperien toteuttamiseksi sekä sitoutuvat noudattamaan liiton toiminta- ja kilpailusääntöjä ja liittokokouksen ja -hallituksen tekemiä päätöksiä. Uudet jäsenet hyväksyy liittohallitus. Anomus on tehtävä kirjallisesti.


"Suomen Paintball-liiton varsinaiseksi jäseneksi voivat päästä rekisteröityneet yhdistykset"

Tuo kohta kannattaa poistaa, jos se EI ole pakko olla yhdistys.

Eli tällä koitetaan kartoittaa pelaajia. Ei ole pakko kuulua liittoon/liittyä liittoon jos ilmoittelee harrastajamääriä. On se prkl ku pitää taas koittaa vääntää yksinkertaisesta asiasta niin stanan monimutkainen ja tehdä asioista vaikeita.

JT kirjoitti:

Kaikki saa täyttää sen netti lomakkeen. Ihan kaikki saa. Saa tayttää vaikka ei olisikaan rekisteröity yhdistys tai "virallinen" peli seura. Riittää että pelaa peinttiä ja on joku yhteinen nimi porukalla. Riittää että vaan että täyttää. (Tässä haetaan juuri sitä harrastaja määrää ja se lomakeen täyttö vie vähemmän kuin tämän topikin luku)


Pro on parasta!

Poissa

#35 2007-03-20 19:40:36

J.T.
Jäsen
Paikkakunnalta: Hyvinkää
Rekisteröitynyt: 2005-09-17
Viestit: 391

Re: Paintin harrastajamäärä...

BooBoo kirjoitti:

"Suomen Paintball-liiton varsinaiseksi jäseneksi voivat päästä rekisteröityneet yhdistykset"

Tuo kohta kannattaa poistaa, jos se EI ole pakko olla yhdistys.

Ei voi poistaa. Lajiliittoon voi liittyä ainoastaan rekisteröidyt yhdistykset. Lajiliittoon ei voi myöskään liittyä luonnolliset henkilöt.

Yhteystiedot ja pelaaja määrät voi ilmoittaa kuka tahansa. Liittoon voi liittyä vain yhdistykset. Tässä on keskusteltu vain tuosta pelaaja määrästä.

- Jaska
PS: Lisää tietoa muista lajiliitoista ja yleisesti seurojen perustamisesta.
http://www.slu.fi/seurapalvelut/johda_i ... ustaminen/
Lisää tietoa paintball seuran (rek. yhdistys) perustamisesta:
http://spbl.org/?m=julkaisut&p=paintbal ... rustaminen

Poissa

#36 2007-03-21 10:33:50

Muuli
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 1,135

Re: Paintin harrastajamäärä...

BooBoo kirjoitti:

Mutta täällä pelaajat aika iäkkäitä, ihme kyllä big_smile. Olen itse 1 nuorimmista ja olen 22. 21 taitaa olla nuorin. yli 50 vanhin, jolla on oma ase. big_smile Perheellisiä ihmisiä.

Eipä nää pääkaupunkiseudunkaan joukkueet mitään "perheettömiä sinkku-teinejä" ole. Jos kondis ja paikat kestää pelata, on ikä vain numero. Sitten kun paikat ei enää kestä kilpa-painttia, pelataan skenuja jms.

Poissa

#37 2007-03-21 13:08:20

NopeaHopea
Jäsen
Paikkakunnalta: Tampere
Rekisteröitynyt: 2004-12-30
Viestit: 338
Kotisivu

Re: Paintin harrastajamäärä...

Muuli kirjoitti:

...Sitten kun paikat ei enää kestä kilpa-painttia, pelataan skenuja jms.

Täysin off topic (sori)

Jatka lausetta: Sitten kun paikat ei enää kestä kilpa-painttia,

1. boordipeintataan
2. hengataan turnauksissa kentän laidalla ja houkutellaan pelaajia paheiden tielle juomalla estottomasti aikuisten virvoitusjuomia

wink


Aiheeseen liittyen

Pirkanmaalla käsittääkseni ainakin jossain määrin järjestäytyneiden porukoiden määrässä on tullut kasvua huomattavasti. NVP:n tiedot pitäisi olla ajantasalla.

Poissa

Keskustelualueen alatunniste