Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2007-07-31 14:52:51

Reiska
Jäsen
Paikkakunnalta: Paimela
Rekisteröitynyt: 2003-06-18
Viestit: 139

Re: Helsingin kierroksen tuomarit !!!!!!!

Morjensta arvon tuomarit. Kaikki jo aikaisemminkin mulle ilmoittautuneet ottakaa ja pistäkää tietoa saapumisestanne paikalle päätuomari Jaakko Syrjäselle pikaisesti.Myös ne henkilöt jotka ovat kiinnostuneet tulemaan tuomaroimaan "uusina naamoina" ilmoittakaa ihmeessä tietonne Jaskalle.Mahdollisuus on myös osapäivä tuomarointiin liiga ->divari ja päin vastoin. Yhteystiedot Jaskalle: Puhelimella Jaskan saa kiinni keskiviikon klo 12.00 jälkeen (siihen asti Jaska on persiit olalla,että jaksaa olla päädumana viikonloppuna)  wink

P.0500-591574
e-mail: syrjanen.jaakko(at)gmail.fi  (vai oliko se com)
Kaikki konkaritkin, jotka olleet jo aikaisemmilla kierroksilla paikalla, niin pistäkää Jaskalle tietoa läsnäolostanne.Ikävä kyllä itse olen estynyt saapumaan paikalle lauantaina, mutta toivottelen kaikille pelaajille ja tuomareille hyviä pelejä. Viimeistään Vaasassa nähdään.

Reiska


Alle 0,1 tonnisilla ei ole mielipidettä.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.paimelanparoni.net">www.paimelanparoni.net</a><!-- w --> /Los Bastardos gold member

Poissa

#2 2007-08-03 05:32:46

Reiska
Jäsen
Paikkakunnalta: Paimela
Rekisteröitynyt: 2003-06-18
Viestit: 139

Re: Helsingin kierroksen tuomarit !!!!!!!

Nonnii poijjaat.Muistakaahan nyt ilmoitella itsestänne Jaskalle.Nekin hemmot jotka olette mulle ilmoitelleet tuomarin hommista.Suurin osa onkin jo hienosti hoitaneet ilmoittautumisensa. Teitä tarvitaan 8) pitämään homma kuosissa wink

Reiska


Alle 0,1 tonnisilla ei ole mielipidettä.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.paimelanparoni.net">www.paimelanparoni.net</a><!-- w --> /Los Bastardos gold member

Poissa

#3 2007-08-03 16:45:23

HCS-Keq
Jäsen
Paikkakunnalta: Riihimäki/Hyvinkää
Rekisteröitynyt: 2003-08-29
Viestit: 335
Kotisivu

Re: Helsingin kierroksen tuomarit !!!!!!!

HUOM!

Olen estynyt hoitamaan tuomareiden vesihuoltoa tällä kierroksella, joten omat juomat mukaan, luvannut lämmintä säätä.

Pahoitteluni.

Poissa

Keskustelualueen alatunniste