Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Pitäskö taas lähtee paukuttelemaan kun ilmat tuntuis suosivan?
Nyt on lauantaikin vapaa joten molemmat päivät sopii (tosin la on parempi keli vielä näiden ennustusten mukaan).
Ketä mukana? Pelit vois alottaa klo 11.00 koska jo 15.30 alkaa olee liian pimeää.
Ja ne jotka haluaa talvipalloa niin sitä on tullut. Tosin hyvin toimi kesäpallot mulla vielä viime kerralla.
Mukana:
zelcin
wilhoj | palloa
Dexter
Talen | palloa
kjlalli
deliheli | palloa
jusslait
Poissa
Pitäskö taas lähtee paukuttelemaan kun ilmat tuntuis suosivan?
Nyt on lauantaikin vapaa joten molemmat päivät sopii (tosin la on parempi keli vielä näiden ennustusten mukaan).
Ketä mukana? Pelit vois alottaa klo 11.00 koska jo 15.30 alkaa olee liian pimeää.
Ja ne jotka haluaa talvipalloa niin sitä on tullut. Tosin hyvin toimi kesäpallot mulla vielä viime kerralla.
Mukana:
zelcin
Itse en pääse mukaan kun kalenteri on jo isketty kohtuullisen täyteen. Sunnuntaille olis teoreettiset saumat, mutta tiukkaa tekee.
Pistin postia meidän postilistalle, josko muut intoutuu mukaan.
| Mikko Kenttälä | turmio@IRCnet |
Poissa
Itsehhän voisin tulla kyllä paukuttelemaan, jos vaan porukkaa sen verran että saahaan pelit pystyy.
Kuulia toki tarvis, mutta Zelcin varmaan voi tuoda?
Poissa
mie oon mukana jos tuo taleniki lähtee (kun ei itsellä vielä tuota ajokorttia ole) mutta kyllä kait seki on lähössä. oon aika varma
Sami Saario / RumaQ
Respect to the man in the icecream van!!!
Poissa
jees, itse en pääse, kyklooppia vielä olis 2½ pussia. mutta joskus sitten...
=[WGP: Trilogy Pro-Cocker / DeathStix 14" Carbon / VLrevolution]=
Poissa
Mukana tottakai.
Jotaki kuulaa joka toimii, V1 oli aika hyvää
Meri-Lapin Paintball
Kotisivu: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.merilapinpaintball.com">www.merilapinpaintball.com</a><!-- w -->
e-mail: <!-- e --><a href="mailto:merilapinpaintball@gmail.com">merilapinpaintball@gmail.com</a><!-- e -->
Poissa
Miekin voisin lähtä mukaan pitkästä aikaa... Eli pelit ilmeisesti hiukkavaarassa? Kesäkuulaa on vajaa pari lootaa niin koetetaan paukuttaa ne ensin poies.
Kari Lalli
Poissa
Sinne siis!
Ja jos laatikon jotaki toimivaa kuulaa vois Zelcin tuoda tullessaan, niin ois mitä ammuskella
[Antti Mahosenaho] [delirium- @IRCnet]
öri öri
Poissa
Moi!
Missäs geimit? Voisi tulla koittamaan noiden nurkisa pyörivien kuulien pakkasen kestoa.. mä jo luulin että kausi on ohi, mutta vielähän näitä pelejä näköjään pyörii, hyvä hyvä
Poissa
Joo porukka jotenkin olettanut että pelit on menny jo talviunille vaan koitetaan vielä pyörittää menemään kun on kohtuulliset kelitkin. Siks tämä on vähän pientä vielä koska porukka ei osaa olettaa että vieläkin pelataan.
Mutta joo, pelataan Hiukkiksessa ja kunhan saadaan vähän porukkaa aktivoitua taas, niin vois koittaa taas Talenlandiaa.
Poissa
Mites talenlandian tiet talvella? :?:
Poissa
Sinne aurataan tiet jos on pelejä, ja mahollisesti moottorikelkalla pari reittiä pelikentälle. 8)
Meri-Lapin Paintball
Kotisivu: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.merilapinpaintball.com">www.merilapinpaintball.com</a><!-- w -->
e-mail: <!-- e --><a href="mailto:merilapinpaintball@gmail.com">merilapinpaintball@gmail.com</a><!-- e -->
Poissa
Sivut: 1