Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2009-11-08 15:14:10

VMK-80
Jäsen
Paikkakunnalta: Oulu
Rekisteröitynyt: 2009-10-04
Viestit: 197

Re: Metsäpeli:Kempele 22.11

Peli Kempeleen kentällä sunnuntaina 22.11 Klo:11.00
Kaikki tervetulleita!

Kuula/vuokratarpeet tähän ketjuun.

Ilmoittautuneet:
-VMK-80
-Zelcin
-Teme (aka Crazy cook)
-Talen
-Lauri
-Dexter
-2 vuokraa
Muoks! Eli nyt on pelistä info myös Facebookissa,sieltä tipahtelee lisää pelaajia.


-Vesa-

Poissa

#2 2009-11-08 17:22:56

Talen
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2007-10-04
Viestit: 278

Re: Metsäpeli:Kempele 22.11

No tottakai!


Meri-Lapin Paintball
Kotisivu: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.merilapinpaintball.com">www.merilapinpaintball.com</a><!-- w -->
  e-mail: <!-- e --><a href="mailto:merilapinpaintball@gmail.com">merilapinpaintball@gmail.com</a><!-- e -->

Poissa

#3 2009-11-09 23:44:13

HeCe
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2007-06-05
Viestit: 140

Re: Metsäpeli:Kempele 22.11

mitä ihimettä täälähän pelataan vielä ! ja molen missannu vaikka kuinka monta peliä, talviunillehan teijän piti mennä !

no miten on zelcin ? onko mulle kunnon kuulaa että kannattaako tulla ? hillottamaan en jaksa lähteä

ja zelcin missä mun uus mutka on ?

ja zelcin mää kopioin tuon sun toisen topikin kommentin isänpäivästä talteen smile voit olla varma että järjestetään pelit sitten kun kati jakautuu big_smile siis isänpäivänä big_smile

ja ZELCIN ne heinäpaalit on jo 6kk oottanu että sää hakisit ne tai oisit antanu mulle luvan haetuttaa ne ! ei se kenttä ittestään parane !

Poissa

#4 2009-11-10 08:04:44

Zelcin
RumaQ
Paikkakunnalta: Oulu, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-04-27
Viestit: 1,480
Kotisivu

Re: Metsäpeli:Kempele 22.11

HeCe kirjoitti:

mitä ihimettä täälähän pelataan vielä ! ja molen missannu vaikka kuinka monta peliä, talviunillehan teijän piti mennä !

no miten on zelcin ? onko mulle kunnon kuulaa että kannattaako tulla ? hillottamaan en jaksa lähteä

ja zelcin missä mun uus mutka on ?

ja zelcin mää kopioin tuon sun toisen topikin kommentin isänpäivästä talteen smile voit olla varma että järjestetään pelit sitten kun kati jakautuu big_smile siis isänpäivänä big_smile

ja ZELCIN ne heinäpaalit on jo 6kk oottanu että sää hakisit ne tai oisit antanu mulle luvan haetuttaa ne ! ei se kenttä ittestään parane !

Ei meidän pitänyt mennä mihinkään, se oli vain sellanen pyyntö et edes muutamat pelit sais aikaseks ennen talvitaukoo. Nyt nämä muutama uutta sankaria on hyvin pitänyt tahtia yllä ja hankkinut ammuttavaa ja myös MH porukkaa on vieraillu peleissä ja me siellä.

Ei taida olla muuta kuulaa näin talvikeleillä mitkä toimii sun ROFeilla kuin ehkä Camotac talvilaatuna big_smile
Voidaanhan tuota sun mutkaa koittaa säätää vaikka paikan päällä vähän hellemmäksi palloille.

Uus mutka on tulossa kunhan Planet nyt saa ne v**** ETEK3 et sais ne samaan.

Ja mun puolesta sit kun minusta isä tulee, niin saa järjestää vaikka suurpelit isänpäivänä. Mielummin niin et homehtuu metsään kuin sohvalle pulla kädessä wink
Ps. ens kuun 24 tai 25 päivä vois kans pitää pelit ja heti viikonpäästä perään uudelleen  :twisted:

Noista heinäpaaleista tuli mieleen mitä joskus tossa pelatessa puhuttiin. Pitäskö nyt ens kertaa ennen pitää talkoot sillä porukalla joka jaksaa raahautua vaikka kentälle tuntia ennen. Sais pikkasen paranneltua niitä vanhoja syndejä yms laittaa kuntoon. Vois hakee ne paalit sit ennen tuota?
Sopiiko noiden paalien haku vaikka 19. nimittäin niitä ei varmasti hirveästi sinne kentän laidalle kannata ennen säilöö, sillä sieltä tuntuu häviävän kaikki käyttökelpoiset materiaalit (esim se filmivaneri on lähtenyt 'tuulen' mukaan)?


Jouni Tervonen / Powerplay / RumaQ

-> Powerplay | JT USA | NXe | Sly Paintball <-

Poissa

#5 2009-11-10 14:36:52

VMK-80
Jäsen
Paikkakunnalta: Oulu
Rekisteröitynyt: 2009-10-04
Viestit: 197

Re: Metsäpeli:Kempele 22.11

Sano mua sankariksi!
Kiva et on ollut mahdollisuus päästä pelaamaan,kyllä mieluummin peinttiä harrastaa sunnuntaisin kuin istuu sohvalla sipsipussi kourassa ja kattelee vanhoja Simpsoneita.
Mä haluan et joku lainaa mulle ens matsiin pumpun ja pääsen kokeilemaan sillä pelaamista,ihme fiksaatio tullut siihen.
Se homma tuoksuu,Rambolle.


-Vesa-

Poissa

#6 2009-11-10 18:29:53

Talen
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2007-10-04
Viestit: 278

Re: Metsäpeli:Kempele 22.11

Jos ne heinäpaalit jollekki kelpaa, niin jo nyt on kumma.


Meri-Lapin Paintball
Kotisivu: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.merilapinpaintball.com">www.merilapinpaintball.com</a><!-- w -->
  e-mail: <!-- e --><a href="mailto:merilapinpaintball@gmail.com">merilapinpaintball@gmail.com</a><!-- e -->

Poissa

#7 2009-11-10 19:38:39

Zelcin
RumaQ
Paikkakunnalta: Oulu, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-04-27
Viestit: 1,480
Kotisivu

Re: Metsäpeli:Kempele 22.11

Talen kirjoitti:

Jos ne heinäpaalit jollekki kelpaa, niin jo nyt on kumma.

Kovasti nuo vielä vuoden 2007 heinäpaaleista pyytää rahaa Oulussa ja vissiin sitä elukoille menee sen verran, että ne pitäs päästä 'saastuttaa' palloilla lähes välittömästi ettei ne ala liikkumaan  wink
Itse en ainankaan enää 2 vuotta vanhoista paaleista syöttäis heinää kenellekään, tuskin täyttää edes kaikkia niitä laatusuosituksia yms mitä noissakin on.

Mut jos sieltä on lähteny muutama lava ja sateessa vääntyny vaneri joka oli vähän ottanu hittiä, niin en kyllä oikeen enää ihmettele jos lähtis muutakin. Ihme että pressut on vielä paikoillaan edes jotenkin.


Jouni Tervonen / Powerplay / RumaQ

-> Powerplay | JT USA | NXe | Sly Paintball <-

Poissa

#8 2009-11-10 19:57:30

VMK-80
Jäsen
Paikkakunnalta: Oulu
Rekisteröitynyt: 2009-10-04
Viestit: 197

Re: Metsäpeli:Kempele 22.11

Oletteko pelanneet aiemmin minkäänlaisilla limiiteillä? Pallolimiittiä tarkoitan.
Mitä mieltä olette asiasta?


-Vesa-

Poissa

#9 2009-11-10 21:07:07

Dexter
RumaQ
Paikkakunnalta: Keminmaa
Rekisteröitynyt: 2008-01-20
Viestit: 423
Kotisivu

Re: Metsäpeli:Kempele 22.11

VMK-80 kirjoitti:

Oletteko pelanneet aiemmin minkäänlaisilla limiiteillä? Pallolimiittiä tarkoitan.
Mitä mieltä olette asiasta?

joo on kokeiltu ja limitti näkyy pelaajissa seuraavasti:
a) HeCe ei tuu
b) HeCe ei tuu
c) HeCe ei tuu
d) HeCe ei tuu


Sami Saario / RumaQ
Respect to the man in the icecream van!!!

Poissa

#10 2009-11-10 21:37:47

HeCe
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2007-06-05
Viestit: 140

Re: Metsäpeli:Kempele 22.11

big_smile

joo kyllä ne pallit vois hakea, eihän ne kuitenkaan ole ku alavieskassa, sopivasti jos sais ne nyt sinne jäätymään niin kova homma kai niitä ois jonku varastaa

sitten jos joku mäkkaiveri keksis miten ne ressut sais pysymään paikallaan niin nehän ois kans äkkiä viksattu

nyt on sitten lyöty oulun suurpelit lukkoon, sillon ku zelcinistä tullee isukki smile

Poissa

#11 2009-11-10 22:31:16

crazycook
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2009-10-18
Viestit: 7

Re: Metsäpeli:Kempele 22.11

laurin vois lisäillä kans tulevaksi. kyselyt käynnissä saan varmaan ainaki tuleen 3-4 vuokra jannua ehkä tuleen.

Poissa

#12 2009-11-11 07:16:52

VMK-80
Jäsen
Paikkakunnalta: Oulu
Rekisteröitynyt: 2009-10-04
Viestit: 197

Re: Metsäpeli:Kempele 22.11

Just vuokrapelaajia ajattelin tossa limiittihommassa,ettei tulis paskan maku suuhun ekalla kerralla kun muilla on kourassa joku megaspacedildo2000 ja selässä 2 keissii kuulaa ja ite ampuu vuokravehkeellä bumerangipalloja.


-Vesa-

Poissa

#13 2009-11-16 22:03:20

Talen
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2007-10-04
Viestit: 278

Re: Metsäpeli:Kempele 22.11

ratkaisu:
Kaikille Tippmann TPX (pistooli) kouraan ja pelaamaan!

Hop hop ostamaan! tongue


Meri-Lapin Paintball
Kotisivu: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.merilapinpaintball.com">www.merilapinpaintball.com</a><!-- w -->
  e-mail: <!-- e --><a href="mailto:merilapinpaintball@gmail.com">merilapinpaintball@gmail.com</a><!-- e -->

Poissa

#14 2009-11-16 22:57:51

VMK-80
Jäsen
Paikkakunnalta: Oulu
Rekisteröitynyt: 2009-10-04
Viestit: 197

Re: Metsäpeli:Kempele 22.11

Talen kirjoitti:

ratkaisu:
Kaikille Tippmann TPX (pistooli) kouraan ja pelaamaan!

Hop hop ostamaan! tongue

Ostaa samalla kaks niin voi vetää Akimbona a la Matrixin Neo.

Jälkimuoks:Oikeestihan tolla varustetasolla ei oo mitään väliä jos on Truu Warrior,Simo Häyhä ampui sodassa joku 500 piippalakkia torrakollaan ja ownas kaikki.
Jenkit taas ei osu satelliittiohjatuilla raketeillaan muualle kuin lastensairaaloihin ja punaisen ristin ruokajonoihin.Fakta.


-Vesa-

Poissa

#15 2009-11-17 09:53:59

Tiger
Jäsen
Paikkakunnalta: Oulu
Rekisteröitynyt: 2006-11-30
Viestit: 181

Re: Metsäpeli:Kempele 22.11

Talen kirjoitti:

ratkaisu:
Kaikille Tippmann TPX (pistooli) kouraan ja pelaamaan!

Hop hop ostamaan! tongue

Sehän nähtiin miten hyvin ne pislat chop..pelas kun lämpötila meni alle kymppiin...  big_smile

Tulee pitkät pelit ku pitää saada roiskeilla osumia  lol

Kaikista parasta olisi kun heiteltäs käsin toisia kuulilla  lol


=[WGP: Trilogy Pro-Cocker / DeathStix 14" Carbon / VLrevolution]=

Poissa

#16 2009-11-17 10:06:52

VMK-80
Jäsen
Paikkakunnalta: Oulu
Rekisteröitynyt: 2009-10-04
Viestit: 197

Re: Metsäpeli:Kempele 22.11

Onko kaikki viettämässä vieläkin Isänpäivää vai missä jengi oikein luuhaa?
Tulkaa pelaamaan!


-Vesa-

Poissa

#17 2009-11-18 19:39:56

Dexter
RumaQ
Paikkakunnalta: Keminmaa
Rekisteröitynyt: 2008-01-20
Viestit: 423
Kotisivu

Re: Metsäpeli:Kempele 22.11

joo mukana

ps. JOUNI!!! paljon piät pure goldilla hintaa?
pps. JOUNI!!! tarvis ruuvin varaosana. tohon VL VLocity Jr. boksiin toi patterikotelon kannen ruuvi.
ppps. JOUNI!!! tarvis toisenki ruuvin varaosana. tohon Ionin kahvaan tollanen ristipääkantanen ruuvi


Sami Saario / RumaQ
Respect to the man in the icecream van!!!

Poissa

#18 2009-11-18 21:07:42

Talen
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2007-10-04
Viestit: 278

Re: Metsäpeli:Kempele 22.11

Jokos heinäpaalit on sinne menossa vai kusiko teillä taas se homma? Mites on se talkoiden laita?


Meri-Lapin Paintball
Kotisivu: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.merilapinpaintball.com">www.merilapinpaintball.com</a><!-- w -->
  e-mail: <!-- e --><a href="mailto:merilapinpaintball@gmail.com">merilapinpaintball@gmail.com</a><!-- e -->

Poissa

#19 2009-11-19 07:25:47

Zelcin
RumaQ
Paikkakunnalta: Oulu, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-04-27
Viestit: 1,480
Kotisivu

Re: Metsäpeli:Kempele 22.11

Dexter mäpä yritän löytää sopivia ruuveja sun löystyneiden tilalle  :twisted:

Joo haen heinäpaalit huomenna, tälle päivää tuli pari estettä mutta asia on työnalla ja ainankin autokuormallinen niitä on sitten sunnuntaina.

Itse menen joka tapauksessa klo 10 paikanpäälle ja koitan värkätä jotain pientä edes, kaikki muut on tervetulleita jotta hommaa saadaan joudutettua. Tarkotus oli et jos yksin olen, niin teen vaan parit suojat keskelle + autojen puoleiseen laitaan taakse (siellä missä on se valkoinen ovi).

Sit jos porukkaa on talkoilemassa enemmänkin niin niitä paaleja voi roudata sinne aukionlaitaankin ja parantaa niitä suojia siellä.


Jouni Tervonen / Powerplay / RumaQ

-> Powerplay | JT USA | NXe | Sly Paintball <-

Poissa

#20 2009-11-19 09:47:57

VMK-80
Jäsen
Paikkakunnalta: Oulu
Rekisteröitynyt: 2009-10-04
Viestit: 197

Re: Metsäpeli:Kempele 22.11

Mä en tuu talkoomaan ja veikkaan että Temekään ei tuu,kuskataan vuokria ja ei niitä kehtaa pyytää tulemaan tunniksi töihin/odottelemaan että koska pääsee pelaamaan.

Ps:voiko Jenkeistä tilatessa oikeasti 50$ mutkapaketin hinnaksi tulla postikuluineen päivineen 180$?!!? Vai enkö mä vaan osaa?


-Vesa-

Poissa

#21 2009-11-19 11:23:57

Zelcin
RumaQ
Paikkakunnalta: Oulu, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-04-27
Viestit: 1,480
Kotisivu

Re: Metsäpeli:Kempele 22.11

VMK-80 kirjoitti:

Ps:voiko Jenkeistä tilatessa oikeasti 50$ mutkapaketin hinnaksi tulla postikuluineen päivineen 180$?!!? Vai enkö mä vaan osaa?

Voi, ja tuo kuullostaa vielä ihan kohtuu hinnalta. Noissa 50USD hinnoissa harvoin on veroja + lähettely jenkeissä on ihan sairaan kallista.

Nimim. tilasin 5 pakettia joiden paino oli yhteensä varmaan 20kg ja paketit vain 35x15x30, hintaa pelkille rahdeille ilman tulleja, alveja yms tuli vaivaiset 1300USD.

Niin ja tuohon vielä kaksi pakettia lisää nostaa mukavasti rahtihinnan 2700USD wink

Tosin näissä vaikuttaa hyvin paljon se mistä päin jenkkejä paketti lähtee.

[EDIT] Niin tosiaan lisätään nyt vielä se, että paketin ei tosiaan tarvitse olla kovin kummoinen että tulee halvemmaksi jo kohta laittaa laivarahtina omana konttina toi paketti tulemaan big_smile


Jouni Tervonen / Powerplay / RumaQ

-> Powerplay | JT USA | NXe | Sly Paintball <-

Poissa

#22 2009-11-19 18:50:03

MH
Jäsen
Paikkakunnalta: Oulu - Heinäpää
Rekisteröitynyt: 2009-07-05
Viestit: 39

Re: Metsäpeli:Kempele 22.11

VMK-80 kirjoitti:

Ps:voiko Jenkeistä tilatessa oikeasti 50$ mutkapaketin hinnaksi tulla postikuluineen päivineen 180$?!!? Vai enkö mä vaan osaa?

Monet jenkkikaupat lähettää vielä UPS:lla, joka on vitun kallis. Kerran tilannu ja toista kertaa en tilaa. Kypsähdin UPSin palveluun muutenkin, kun paketti reissas USA->...->Helsinki->Oulu->Helsinki väliä ku en kerran ollut ottamassa vastaan niiden yllärivisiittejä. Sitten taas odoteltiin jne jne... Suosin enää Powerplaytä ^^

Poissa

#23 2009-11-20 16:11:51

Zelcin
RumaQ
Paikkakunnalta: Oulu, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-04-27
Viestit: 1,480
Kotisivu

Re: Metsäpeli:Kempele 22.11

Heh, joo UPS:n kanssa ollaan mekin tapeltu ja varsinkin jos pakettien paino ylittää 25kg niin hyvä että suostuvat edes pakettia ottamaan kuljetukseen big_smile
Noi yllärivisiitit yms tuli tutuiks alkuun, mut sit ne hiljaa alko tajuamaan et me ei välttämättä olla aina paikalla ja meille tulee aivan helvetisti paketteja. Ne oppi hiljaa alkaa soittelee ennen ku on oven takana jos isoja paketteja. Nytkin jos tulee yks pien paketti niin soittavat jos ei olla paikalla ja kyselevät mihin voi jättää vai halutaanko hakea tai jopa joskus saattavat ihan villiintyä ja odottaa hetken että tullaan takaisin!

Ei oo UPS:llä helppoo. No mutta joo, paaluja haettu, tosin köyhä olen edelleen. Vähän vajaat puolet kiikuttelin kentälle niihin kohtiin mihin itse kaipailin pikkusen parempia suojia ja mitkä voivat aukasta solmukohtia kentällä. Eli vielä tuonne jäi joku ~70 paalia aseteltavaks ja jos kaveri on niin ne saa paikalle ennen pelejä ja varmasti kädet veltoiks.

Mietin että jos tuota kenttää kaventais vähän sieltä aukion laidasta (n. ~10-20m) ja nauhoittais sen, niin vois saada vähän nopeutta kentälle ja keskittäis loput paalit keskikentän kohdille ja vähän autoilta katsottuna vasempaan laitaan. Tämä sen takia, että vielä tällä hetkellä tällä pelaajamäärällä tahtoo tuntua vähän turhan leveältä tuo kenttä.


Jouni Tervonen / Powerplay / RumaQ

-> Powerplay | JT USA | NXe | Sly Paintball <-

Poissa

#24 2009-11-20 16:24:21

Dexter
RumaQ
Paikkakunnalta: Keminmaa
Rekisteröitynyt: 2008-01-20
Viestit: 423
Kotisivu

Re: Metsäpeli:Kempele 22.11

kyllä me talenin kanssa ollaan auttamaan tulossa sitten sunnuntaina ennen pelejä


Sami Saario / RumaQ
Respect to the man in the icecream van!!!

Poissa

#25 2009-11-21 00:52:55

VMK-80
Jäsen
Paikkakunnalta: Oulu
Rekisteröitynyt: 2009-10-04
Viestit: 197

Re: Metsäpeli:Kempele 22.11

Tällä hetkellä varmoja vuokria tulossa 4kpl,yksi arpoo vielä,eiks mennyt noin Teme?
Sunnuntaiksi luvattu aurinkoa,sweet.

JOUNI!
Mä tarttisin kuulaa,1ltk Goldia.


-Vesa-

Poissa

Keskustelualueen alatunniste