Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2009-12-02 22:09:51

Dexter
RumaQ
Paikkakunnalta: Keminmaa
Rekisteröitynyt: 2008-01-20
Viestit: 423
Kotisivu

Re: eBay:stä rompetta?

onkos kukaan koskaan ostanut eBaystä peinttistarvikkeita ja maksanut PayPalilla?
ajattelin ostaa sieltä tuliterän maskin kun halvalla näyttäisi saavan ja PayPal on suositeltu maksumenetelmä. itse kun en ole ennen eBaytä ja/tai PayPalia käyttänyt niin jos joku paremmin tietävä voisi kertoa tarkemmin  lol olen siis jo tehnyt käyttäjätilit molempiin paikkoihin mutta sitten meneekin sormi suuhun.
sellaisen oletuksen olen osannut omassa päässäni kyhätä että PayPal on jonkinlainen "välitili" jonne siirretään rahaa ja maksu tapahtuu PayPal-tililtä :?:

ja sitten toinen kysymys: tuote siis sijaitsee Californiassa ja eBayn mukaan toimitus Suomeen maksaisi vain 25USD. olen kuullut juttuja about saman kokoisista (ehkä muutaman kilon painavammista) paketeista joiden toimituskulut ovat paljon korkeammat :?

eli siis pohjimmainen kysymys: kenelläkään kokemusta yhtälöstä eBay + PayPal?


Sami Saario / RumaQ
Respect to the man in the icecream van!!!

Poissa

#2 2009-12-02 22:58:38

juffeli
Administrator
Paikkakunnalta: Kempele, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-04-27
Viestit: 1,399
Kotisivu

Re: eBay:stä rompetta?

Oikeen olet ymmärtänyt. Paypaliin voi tallettaa rahaa luottokorteilla ja vaikka Visa Electronilla. Parastapa on vain rekisteröidä joku noista korteista Paypaliin jolloin veloitus em. korteilta tapahtuu aina ostotapahtuman yhteydessä. Korttien tiedot eivät välity myyjälle vaan Paypal on tuossa välikätenä.

Muistaakseni tuota yhdistelmää käyttämällä kaupankäynti on aika varmaa. Paypal taitaa maksaa rahat takaisin, jos et saa myyjältä viikon tai parin kuluessa tavaraa. Joku voisi varmistaa vielä tämän.

Toimituskulut voi varmistaa myyjältä. Yleensä noi hinnat pitää paikkansa. Tilasin tuossa kesän puolessa välissä tuollaisen laukun (painoa joku 1-2kg) jokin aika sitten. Toimitustapa USPS ja hintaa joku 38 dollaria.

Ps. USPS eli amerikan posti on kyllä sellainen tupla tai kuitti tapaus. Yleensä tullut 1-2 viikossa tavarat, mutta nyt kesti yli 2kk joista New York - Helsinki väli yli 4 viikkoa. Kaverille vastaavasta paikasta paketti tuli kahdessa viikossa :-)


Jarkko Tervonen

-> Powerplay | Splatweb | RumaQ <-

Poissa

#3 2009-12-03 05:30:59

Daliz
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo, Finland
Rekisteröitynyt: 2001-10-30
Viestit: 232

Re: eBay:stä rompetta?

Itsellä USPS on kyllä toiminut ihan hyvin.
Jos tuotteen kohdalla Shipping välilehdellä on määritelty postikulut Suomeen, niin silloin ne pitää paikkansa, en ole itse ikinä lähtenyt niitä sen kummemmin enää kyselemään. Toki jos kohteessa mainitaan että lähetetään maailmanlaajuisesti mutta postikulut ei ole määritelty kuin jenkkeihin, niin silloin ne täytyy erikseen tietenkin kysyä.

Muistaakseni eBay ja Paypal accountit piti jotenkin "linkittää" toisiinsa, en muista miten se tehtiin, itse tuskailin sen kanssa kun ekaa kertaa käytin.

USPS:llä on useita "tuotteita" niinkuin esim. Itellallakin;

First Class Mail on kirje. Eli maski on niin kevyt että voi tulla tälläkin (ns. maksikirje)

Priority International on peruspaketti, olisko ollut 6-10 päivää. Tässä ei sitten ole kunnollista seurantaa vaan ainoastaan "delivery confirmation".

Express mail on nopeampi paketti, 3-5 päivää. Ja tässä on myös kunnollinen seuranta, ja olisko ollut jotain vakuutuksia.

Edit: Niin ja Paypalissa kannattaa tehdä se "confirmation" systeemi.. Eli se veloittaa muistaakseni 1 euron valitulta kortilta tai tililtä ja kyseinen summa tulee sitten sinne Paypal balanssiin. Se on jonkinnäköinen varmistus että olet se kuka väität. Tai jotain?  lol Mutta monet paikat/myyjät vaatii että se on tehty.


All work and no play makes Jack a dull boy

Poissa

#4 2009-12-03 06:15:58

jape sinisalo
Jäsen
Paikkakunnalta: turkku
Rekisteröitynyt: 2005-06-11
Viestit: 314
Kotisivu

Re: eBay:stä rompetta?

Hienosti toimii homma yleensä, aika paljon tullut osteltua kaikenlaista pikkusälää. Paypal suojelee ennen kaikkea ostajia, myyjien oikeudet on sitten huononmmat.
Usps toimittanut yleensä n. 5 päivässä mutta viimeksi meni kai 6 vkoa.
Ilman kannustamista veropetokseen, kannattaa kysyä minkä hinnan myyjä laittaa paketille arvoksi, saattaa tsägällä livahtaa ohi tullin. Ainakin oman kokemuksen mukaan joka toinen USPS paketti tulee suoraan.


-Haikala telkkariin-

Poissa

#5 2009-12-03 06:52:06

saragu
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2009-06-09
Viestit: 31

Re: eBay:stä rompetta?

Juu on hyvä suosittelen paypallia on ihan luotettava olen tilannut ebaystä ja yme paypallin kautta tavaran pitäisi tulla parissa viikossa paypall on luotettava joskus pienempänä ostin rahaa netti peliin paypallin kautta olen itse tyytyväinen  big_smile

Poissa

#6 2009-12-03 07:14:22

Daliz
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo, Finland
Rekisteröitynyt: 2001-10-30
Viestit: 232

Re: eBay:stä rompetta?

Tullin toiminta on melko 1 x 2 mutta eiköhän se niin mene että mitä arvokkaampi paketti sen todennäköisemmin pääsee maksamaan veroja  smile

Tuntuu myös vähän siltä että yksityiseltä toiselle tulee läpi helpommin kuin yritykseltä yksityiselle. Ja jos paketti on isompikokoinen ja viimeisen päälle hienosti pakattu niin varmaan jää todennäköisemmin tulliin.

Eli planeettojen asennot jne...  smile


All work and no play makes Jack a dull boy

Poissa

#7 2009-12-03 15:13:04

Pamppu
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki
Rekisteröitynyt: 2001-10-24
Viestit: 475
Kotisivu

Re: eBay:stä rompetta?

Dexter kirjoitti:

onkos kukaan koskaan ostanut eBaystä peinttistarvikkeita ja maksanut PayPalilla?
ajattelin ostaa sieltä tuliterän maskin kun halvalla näyttäisi saavan ja PayPal on suositeltu maksumenetelmä.

Onko todella niin halpoa että kannattaa alkaa säätämään äärettömästi?


- Hostile Ninja Style since 1995 -

- Helsinki Cyclone - Honest Gambling -
           - http://www.cyclone.fi -

Poissa

#8 2009-12-03 15:38:58

Dexter
RumaQ
Paikkakunnalta: Keminmaa
Rekisteröitynyt: 2008-01-20
Viestit: 423
Kotisivu

Re: eBay:stä rompetta?

Turbo kirjoitti:
Dexter kirjoitti:

onkos kukaan koskaan ostanut eBaystä peinttistarvikkeita ja maksanut PayPalilla?
ajattelin ostaa sieltä tuliterän maskin kun halvalla näyttäisi saavan ja PayPal on suositeltu maksumenetelmä.

Onko todella niin halpoa että kannattaa alkaa säätämään äärettömästi?

kyllä, edellyttäen että toimituskulut ovat mitä eBayssä luvataan smile


Sami Saario / RumaQ
Respect to the man in the icecream van!!!

Poissa

#9 2009-12-03 15:47:08

Daliz
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo, Finland
Rekisteröitynyt: 2001-10-30
Viestit: 232

Re: eBay:stä rompetta?

Eiköhän ne ole mitä siellä luvataan. Jotkus lähetysmuodot on edullisia USPS:llä (ja ei ne ei ole mitään laivassa kuukausikaupalla killuvia paketteja, kaikki USPS:t tulee lentokoneella joitain erikoislähetyksiä lukuunottamatta).

Itse olen sitä mieltä että tavaraa jota saa Suomesta on aika harvoin mitään järkeä tilata mistään muualta. Mutta toisaalta ulkomailta tilaamisesta on tehty kyllä aikamoinen mörkö ja kaikenmaailman kauhuskenaarioita viljellään. Ei se ihmiset, ihan aikuisten oikeesti, ole niin vaikeeta.

Lopuksi voinen sanoa siitä palvelusta mitä yleensä liputetaan; joidenkin suomalaisten peinttiputiikkien toiminta ja palvelu on ollut ajoittain sitä tasoa että en henkilökohtaisesti koe mitään omantunnontuskia vaikka tilaisinkin ulkomailta.

Noniin eiköhän tällä saada tarpeeksi liekitystä aikaiseksi  wink


All work and no play makes Jack a dull boy

Poissa

#10 2009-12-03 15:47:44

coe
Jäsen
Paikkakunnalta: Turku
Rekisteröitynyt: 2008-07-29
Viestit: 199

Re: eBay:stä rompetta?

Dexter kirjoitti:

kyllä, edellyttäen että toimituskulut ovat mitä eBayssä luvataan smile

Katoin tossa nuo perus highend maskit (i4, events, jne.) eikä uutena yksikään ollut huomattavasti halvempi kuin suomesta jos oli halvempi laisinkaan.

Linkkaas tää maski meillekkin.

Poissa

#11 2009-12-03 16:25:17

Pamppu
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki
Rekisteröitynyt: 2001-10-24
Viestit: 475
Kotisivu

Re: eBay:stä rompetta?

Daliz kirjoitti:

Itse olen sitä mieltä että tavaraa jota saa Suomesta on aika harvoin mitään järkeä tilata mistään muualta. Mutta toisaalta ulkomailta tilaamisesta on tehty kyllä aikamoinen mörkö ja kaikenmaailman kauhuskenaarioita viljellään. Ei se ihmiset, ihan aikuisten oikeesti, ole niin vaikeeta.

Ei se nyt niiiin vaikeeta ole... mutta henkilökohtaisesti ihmettelen kuinka paljon ihmiset ovat valmiita näkemään vaivaa jonkun mitättömän ostoksen tekemiseen ja vitosen säästämisen eteen.

Joo, mä haluan kanssa tietää mikä maski kannattaa tilata ebaystä.


- Hostile Ninja Style since 1995 -

- Helsinki Cyclone - Honest Gambling -
           - http://www.cyclone.fi -

Poissa

#12 2009-12-03 18:46:00

Dexter
RumaQ
Paikkakunnalta: Keminmaa
Rekisteröitynyt: 2008-01-20
Viestit: 423
Kotisivu

Re: eBay:stä rompetta?

no kerrotaan nyt sitten kaikille mutta jättäkää mullekki ainaski yks (8 vielä jäljellä) lol ilmeisesti poistuvat myynnistä reilun 4 päivän päästä

Dye i3 Pro White: 55 USD + 25 USD toimituskulut Suomeen. tämänhetkisellä kurssilla about 52€ yhteensä, siinä missä suomalaiset liikkeet myyvät maskeja vielä 85€/kpl + mahdolliset toimitukset roll

että joo. tollasen hintaeron takia olen valmis säätämään ja vaikka odottamaankin

edit: niin ja se linkki http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0276162934


Sami Saario / RumaQ
Respect to the man in the icecream van!!!

Poissa

#13 2009-12-03 19:23:17

Daliz
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo, Finland
Rekisteröitynyt: 2001-10-30
Viestit: 232

Re: eBay:stä rompetta?

Jaa CCPaintball.
Olen ostanut jotain pientä ko. myyjältä, toimi ihan ok.


All work and no play makes Jack a dull boy

Poissa

#14 2009-12-03 19:41:04

coe
Jäsen
Paikkakunnalta: Turku
Rekisteröitynyt: 2008-07-29
Viestit: 199

Re: eBay:stä rompetta?

Dexter kirjoitti:

Dye i3 Pro White: 55 USD + 25 USD toimituskulut Suomeen. tämänhetkisellä kurssilla about 52€ yhteensä, siinä missä suomalaiset liikkeet myyvät maskeja vielä 85€/kpl + mahdolliset toimitukset roll

Poistuvaa mallistoa saa kyllä ihan varmasti halvalla ebaystä. Suomessa saa odotaa alelaariin päätymistä paljon pidempään. Kaikki tuore tavara on kyllä siedettävän hintaista täällä, kestää ihan vertailun ebayhinkin. (Kuten i4)

I3 Pro on kyllä mainio maski, dyeltä ehkä vikatikki jäähdytellä tuo maski pois. Ainut mikä siinä on paskaa on linssin vaihto, mikä on sitten vittumaisin linssinvaihto ikinä.

Poissa

#15 2009-12-04 07:52:37

nallez
Turun Timberlake
Paikkakunnalta: Vantaa
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 675

Re: eBay:stä rompetta?

Dexter kirjoitti:

no kerrotaan nyt sitten kaikille mutta jättäkää mullekki ainaski yks (8 vielä jäljellä) lol ilmeisesti poistuvat myynnistä reilun 4 päivän päästä

Dye i3 Pro White: 55 USD + 25 USD toimituskulut Suomeen. tämänhetkisellä kurssilla about 52€ yhteensä, siinä missä suomalaiset liikkeet myyvät maskeja vielä 85€/kpl + mahdolliset toimitukset roll

että joo. tollasen hintaeron takia olen valmis säätämään ja vaikka odottamaankin

edit: niin ja se linkki http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0276162934

Mitenkä olisi nuo tullit tuohon hintaan päälle vai ajattelitko laittomasti salakuljetella ne suomeen, kun käsittääkseni tuo Ameriikan Yhdysvallat eivät ole osa Euroopan Unionia?

Poissa

#16 2009-12-04 09:48:19

Daliz
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo, Finland
Rekisteröitynyt: 2001-10-30
Viestit: 232

Re: eBay:stä rompetta?

Salakuljetella laittomasti Suomeen  lol

Jos 80usd arvoinen paketti tulee lähipostiin jäämättä tullin haaviin niin kyllä sitä on hirveä kriminaali jos ei käy välittömästi tullin toimipisteessä hoitamassa asianmukaisia tullauksia!

Yeah.. Ja aika usein ne tulee jäämättä tulliin, tuon arvoiset paketit.


All work and no play makes Jack a dull boy

Poissa

#17 2009-12-04 11:11:41

Bono
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 351
Kotisivu

Re: eBay:stä rompetta?

Daliz kirjoitti:

Salakuljetella laittomasti Suomeen  lol

Jos 80usd arvoinen paketti tulee lähipostiin jäämättä tullin haaviin niin kyllä sitä on hirveä kriminaali jos ei käy välittömästi tullin toimipisteessä hoitamassa asianmukaisia tullauksia!

Yeah.. Ja aika usein ne tulee jäämättä tulliin, tuon arvoiset paketit.

Harmailla liikutaan. Tuossa on kuitenkin yhteisarvo hiukan yli 50 euroa, ja firma on lähettäjänä. Jotkut jenkkifirmat kuitenkin pikkasen "kikkailee" hintojen kanssa, eikä välttämättä kirjoita täyttä totuutta tullauslomakkeeseen, jolloin tilaaja saattaa säästyä tullauksesta ja verotuksesta. Joten saattaapi olla että tuo paketti menee suorinta reittiä tulliin. Jos hinta postikuluineen on yli 50 euroa, niin paketti menee tullin kautta, muistaakseni?

Tuon maskin hinta tulisi euroissa olemaan noin 70 euroa, ja suomessa listahinnat ovat noin 90 euroa, joten en minä kyllä tässä tapauksessa jaksaisi nähdä vaivaa  :?

Itse tilasin yhden nettitutun kautta paintballgatewaystä empiren event-maskeja hintaan 28 $, silloin rupes jo kertymään vähän säästöä.


ActionGames
PPW
Sponsored by:
Mad Croc
Red Devil
LVI Welin

Ei ehkä tyylillä eikä taidolla, mutta täysillä!!!

Poissa

#18 2009-12-04 12:16:16

Dexter
RumaQ
Paikkakunnalta: Keminmaa
Rekisteröitynyt: 2008-01-20
Viestit: 423
Kotisivu

Re: eBay:stä rompetta?

Bono kirjoitti:

Tuon maskin hinta tulisi euroissa olemaan noin 70 euroa, ja suomessa listahinnat ovat noin 90 euroa, joten en minä kyllä tässä tapauksessa jaksaisi nähdä vaivaa  :?

olen köyhä lol


Sami Saario / RumaQ
Respect to the man in the icecream van!!!

Poissa

#19 2009-12-04 12:23:32

Daliz
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo, Finland
Rekisteröitynyt: 2001-10-30
Viestit: 232

Re: eBay:stä rompetta?

Bono kirjoitti:

Harmailla liikutaan. Tuossa on kuitenkin yhteisarvo hiukan yli 50 euroa, ja firma on lähettäjänä. Jotkut jenkkifirmat kuitenkin pikkasen "kikkailee" hintojen kanssa, eikä välttämättä kirjoita täyttä totuutta tullauslomakkeeseen, jolloin tilaaja saattaa säästyä tullauksesta ja verotuksesta. Joten saattaapi olla että tuo paketti menee suorinta reittiä tulliin. Jos hinta postikuluineen on yli 50 euroa, niin paketti menee tullin kautta, muistaakseni?

Niin siis tietääkseni ainoa sääntö mitä tähän liittyy on se, että jos valtiolle maksettava lasku jää alle 10 euron sitä ei veloiteta. Siis verot+tullimaksu, eli jossain siinä neljänkympin tienoilla liikutaan.

Yhden kerran kun olen tilannut on lähettäjä laittanut arvoksi $5 ja tullistahan se piti sitten noukkia. Totesi vaan virkailija että tuo tuskin pitää paikkansa kun postikulutkin on moninkertaiset smile

Toisaalta taas, esim. eräs noin $100 arvoinen kapistus tuli suoraan viereiseen postiin vaikka oikea arvo ja sisältö oli asianmukaisesti kirjoitettu paketin päälle. Olen tullut siis siihen tulokseen että Tullin toimia näissä jutuissa on melko mahdotonta etukäteen ennustaa, joten kannattaa vaan varautua pahimpaan.

Eli kertoa loppusumma 1,25:llä (verot+tullimaksu)


All work and no play makes Jack a dull boy

Poissa

#20 2009-12-04 13:35:17

Dexter
RumaQ
Paikkakunnalta: Keminmaa
Rekisteröitynyt: 2008-01-20
Viestit: 423
Kotisivu

Re: eBay:stä rompetta?

jepulis. kiitos kaikille vastauksista. toivottavasti tästä aiheesta on apua myös muille samansuuntaista asiaa pähkäileville


Sami Saario / RumaQ
Respect to the man in the icecream van!!!

Poissa

#21 2009-12-04 17:53:24

SSi
Jäsen
Paikkakunnalta: Guam
Rekisteröitynyt: 2007-07-15
Viestit: 47
Kotisivu

Re: eBay:stä rompetta?

Hyvin pelaa usps. Välillä tuntuu vaan aika käsittämättömiltä postikulut ku toiset ottaa lähemmäs 50$ ja toiset 10$ ja suurinosa ebay-myyjistä ei suostu ees lähettään ulkomaille.

tullihan menee niin et lasketaan tavaran arvo+postit ja kerrotaan 1,035(riippuu mihin katekoriaan virkailia luokittelee tavaran) ja sitten vielä alv eli 1,22

Ja tullihan vaatii kuitin paketin maksusta eli esim paypal:ista tulostaa... mulla ei ainakaan oo riittäny pakettiin kirjotetut summat.

Aikavähän on kyl tavaraa varsinki painttipuolella mitä kannattaa rapakontakaa lähtä tilaileen..


[color=color_url]Only bests Welcome Bonus[/color]Exclusive gifts

Poissa

#22 2009-12-04 20:50:42

Bono
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 351
Kotisivu

Re: eBay:stä rompetta?

Daliz kirjoitti:

Yhden kerran kun olen tilannut on lähettäjä laittanut arvoksi $5 ja tullistahan se piti sitten noukkia. Totesi vaan virkailija että tuo tuskin pitää paikkansa kun postikulutkin on moninkertaiset smile

Toisaalta taas, esim. eräs noin $100 arvoinen kapistus tuli suoraan viereiseen postiin vaikka oikea arvo ja sisältö oli asianmukaisesti kirjoitettu paketin päälle. Olen tullut siis siihen tulokseen että Tullin toimia näissä jutuissa on melko mahdotonta etukäteen ennustaa, joten kannattaa vaan varautua pahimpaan.

Eli kertoa loppusumma 1,25:llä (verot+tullimaksu)

Voi olla että minullekin tuli yksi Karnivore suoraan ovelle käymättä tullin kautta, en muista varmuudella...ja tullauslomakkeessa taisi lukea jotain 570 $. En muista varmasti. Ja sitten taas 25 $ paketti piti mennä avaamaan tulliin, vaikka siitä ei tullut mitään lisämaksuja.


ActionGames
PPW
Sponsored by:
Mad Croc
Red Devil
LVI Welin

Ei ehkä tyylillä eikä taidolla, mutta täysillä!!!

Poissa

#23 2009-12-05 00:47:15

kassu
Jäsen
Paikkakunnalta: hki
Rekisteröitynyt: 2005-08-10
Viestit: 54

Re: eBay:stä rompetta?

En nää mitään järkee, että tilais tavaraa ebaysta SUOMEEN.. Ite just ostin ebaysta tennismailat ja olivat kiinalaiset paskakopiot, onneks saan rahat takasin..

20€ on sen verran pieni summa paintissa, joten mitään järkee lähtee tilaa, paitsi jos ny haluaa venailla sen 2kk että saat maskin ovelle.. tai sitten et, joudut hakee tullista.


cyclonen bulkkien kerääjä

Poissa

#24 2009-12-05 09:19:24

Bono
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 351
Kotisivu

Re: eBay:stä rompetta?

kassu kirjoitti:

En nää mitään järkee, että tilais tavaraa ebaysta SUOMEEN.. Ite just ostin ebaysta tennismailat ja olivat kiinalaiset paskakopiot, onneks saan rahat takasin..

20€ on sen verran pieni summa paintissa, joten mitään järkee lähtee tilaa, paitsi jos ny haluaa venailla sen 2kk että saat maskin ovelle.. tai sitten et, joudut hakee tullista.

Ei sun tarviikkaa nähdä järkeä siinä. Itse tilasin lastenrattaiden erikoismallin Italiasta noin 300 eurolla, ja perusmalli maksoi suomessa noin 600 euroa. Siinä säästi jonkin verran. Ja olen tilannut pari Karnivorea, niitä kun ei suomesta saanu. Sitten tilasin pari maskia, ei ollut palava tarve, mutta kun sain noin 1/3 hintaan mitä suomessa makso,ja olin samalla tilaamassa osia autocockereihin (mtikä ei myöskään suomesta saa). Sitten tilasin autooni ajovaloumpiot hintaan 150 euroa, suomessa maksoivat noin 700 euroa. Samaan autoon tilasin takalämmityskennoston siirtoputkia, maksoin niistä noin satasen, kun suomessa maksoi noin 300 euroa.

Etkö vieläkään näe mitään järkeä tuossa toiminnassa?

En nyt ehkä tilaisi hyllykamaa jos säästäisin 10% hinnasta, tai jos kyseessä on jokunen kymppi.


ActionGames
PPW
Sponsored by:
Mad Croc
Red Devil
LVI Welin

Ei ehkä tyylillä eikä taidolla, mutta täysillä!!!

Poissa

#25 2009-12-05 18:08:02

kassu
Jäsen
Paikkakunnalta: hki
Rekisteröitynyt: 2005-08-10
Viestit: 54

Re: eBay:stä rompetta?

Duhhhh, meinasin paintball maskia jostä säästää 20€..
NO KYLLÄHÄN MINÄ NÄÄN NYTTEN JÄRKEÄ. Kyllähän ny sillon kannattaa tilaa jos säästää satasia, mutta joku 20€ on niin pieni summa.


cyclonen bulkkien kerääjä

Poissa

Keskustelualueen alatunniste